quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:38 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon kleren aan
quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:39 schreef wickedmen het volgende:
[..]Zo dronken dat ze niet weten wat ze doen en achteraf gewoon seks hadden gehad met kleren aan.
Tstsssquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:38 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Beter doen we geen trio's
het is uitquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:41 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik wil niet met een kerel erbij en jij niet met een vrouw. Ik zie geen oplossing
quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:44 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik ben vrijgezel, iemand neuken?
Pics van je tieten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:44 schreef MadJackthePirate het volgende:
Kom danquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:44 schreef MadJackthePirate het volgende:
Vraag blondje!!!!!!!quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:44 schreef MadJackthePirate het volgende:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:46 schreef maxburger het volgende:
Oh nee, ik ga voor Sander van 41 uit Groningen.
Ik gun het je wel.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:48 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Heb haar net geDM'd, nu maar even afwachten
Op dit moment niemand, verliefd zijn is wel echt een fijn gevoelquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:24 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Op wie ben jij verliefd Braddie?
Goeden ninjaquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Op dit moment niemand, verliefd zijn is wel echt een fijn gevoel![]()
Ik zie mezelf eerder als een combinatie tussen Takel, Doc Hudson en Luigiquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:31 schreef Significantie het volgende:
[..]
McQueen!!!!!!! Ben jij takelwagen?
Ohjo, marry me.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik zie mezelf eerder als een combinatie tussen Takel, Doc Hudson en Luigi
KLB / Fokster toegevoegd op whatsappquote:
Hahahahahahahahahahahahahahahahaha. Je verpest mn topic.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:39 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
KLB / Fokster toegevoegd op whatsapp
Jij bent best zielig weet je dat? Omdat je een meisje niet kan krijgen open je maar een topic en hoop je op medelijden? Kom op zeg! En idd, ik ben dan misschien niet moeders mooiste zoals je zei maar wie zegt dat minder mooie meiden geen leuke jongen tegen kunnen komenIemand beter leren kennen alleen maar omdat je het hem/haar gunt is gewoon zielig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |