Is inderdaad vrij groot, en wordt ook een XL binnenkort.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:40 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Volgens mij een grote franchise AH
https://www.facebook.com/(...)789659628661?fref=tsquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:42 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Moet wel met drie assistent supermarktmanagers en 14 kassa's. Maar ziet eruit als een gezellige winkel iig.
Ook een toffe, ja! Die Beach clubquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:56 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)789659628661?fref=ts
Kijk die, ook mooie! Was eerst een c1000 franchiser.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:40 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
19-22:30-40 hier -.-'quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:32 schreef Etsu het volgende:
Straks 5-8 werken na 1,5 jaar niet in de avonden te hebben gestaanIk was de laatste hoop of ik kon komen werken, iedereen is natuurlijk op vakantie.
Ik 6-9 na twee jaar niet meer 's avonds werken, prachtig geregeld.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:32 schreef Etsu het volgende:
Straks 5-8 werken na 1,5 jaar niet in de avonden te hebben gestaanIk was de laatste hoop of ik kon komen werken, iedereen is natuurlijk op vakantie.
Kan je niet steeds 'net even wat anders' moeten doen? Wat een zeikklantquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:21 schreef mujentas het volgende:
Kwam net weer zo'n vent naar me toe die altijd op zoek gaat naar producten waar geen prijs bij staat om vervolgens te vragen wat het kost. Hij wil het niet eens kopen want hij neemt alleen maar producten met een afprijssticker
Waarvan op maandag maar zes open zijn. Mijn filiaal met maar een ASM haalt het ook nog wel.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:42 schreef Hallyu het volgende:
Moet wel met drie assistent supermarktmanagers en 14 kassa's. Maar ziet eruit als een gezellige winkel iig.
Nope is een WWMquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:40 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Volgens mij is er 1 net terug van een sabitacal en zal er denk ik wel een binnenkort vertrekken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:42 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Ik weet nog niet zo goed wat ik ket zeikkanten aanmoet.. Ik kan wel steeds naar mn TL of mede-collega maar dat oogt niet echt zelfstandig als dat steeds zo moet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:21 schreef mujentas het volgende:
Kwam net weer zo'n vent naar me toe die altijd op zoek gaat naar producten waar geen prijs bij staat om vervolgens te vragen wat het kost. Hij wil het niet eens kopen want hij neemt alleen maar producten met een afprijssticker
Wat?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:34 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Hoe hoog moet die omzet en het aantal werknemers wel niet zijn met 3 ass. Supermarktmanagers?
Als je dat continu hebt die klant er vriendelijk op wijzen waar die scanpaal staat.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik weet nog niet zo goed wat ik ket zeikkanten aanmoet.. Ik kan wel steeds naar mn TL of mede-collega maar dat oogt niet echt zelfstandig als dat steeds zo moet.
In dit geval even naar de scanpaal in de winkel natuurlijk, maar ze kunnen over nog meer dingen 'zeiken'
Klopt, maar ik heb nog nooit vragen gehad over prijzen. Dat was een reactie op de quote.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:40 schreef Froop het volgende:
[..]
Als je dat continu hebt die klant er vriendelijk op wijzen waar die scanpaal staat.
Zo hebben we hier ook een vrouw die bij elk product waar een 35%-sticker op zit vraagt hoe duur iets nu is, waarna ze het vervolgens niet meeneemt. Na 20x heb ik haar vriendelijk verzocht eens een rekenmachine mee te nemen. Sowieso een vervelend mens dat in het hele centrum bekend is en overal waar ze maar kan flauwvalt. Geen enkele winkel belt überhaupt nog een ambulance voor haar.
Kijken of het product zonder x bestaat en aangeven dat ze een collo kan bestellen. Als ze dan zeggen dat het teveel is is het jammer, je hebt een mogelijkheid gegeven. Sommigen doen moeilijk om het moeilijk doen. Het is de truc om een snel en daadkrachtig antwoord paraat te hebben.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wel klanten die bleven vragen om een product zonder X aangezien ze allergisch was. Vond ze niet normaal dat 'we' daar niet aan denken en wou een klacht indienen.. Ik wist echt niet wat ik moest toen
Er zijn natuurijk producten die AH niet verkopen.. Maar dan moeten ze lekker naar de speciaalzaak..quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:49 schreef Froop het volgende:
[..]
Kijken of het product zonder x bestaat en aangeven dat ze een collo kan bestellen. Als ze dan zeggen dat het teveel is is het jammer, je hebt een mogelijkheid gegeven. Sommigen doen moeilijk om het moeilijk doen. Het is de truc om een snel en daadkrachtig antwoord paraat te hebben.
Wij hebben een natuurvoedingswinkel om de hoek zitten, daar stuur ik ze meestal heen als ze klaren over dingen als E-nummers en we het biologische equivalent niet hebben. Anders zeg ik altijd dat ze bij de counter een klacht of suggestie mogen indienen, kunnen ze het daar mooi verder regelen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Er zijn natuurijk producten die AH niet verkopen.. Maar dan moeten ze lekker naar de speciaalzaak..
Ligt er niet iets als een klachtenformulier bij de counter?
Dat kunnen klanten inderdaad waarderen. Of altijd voorstellen om het in de computer in de winkel even op te zoeken en ze mee laten kijken, dan blijken ze in de toekomst ook een stuk aardiger te doen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:00 schreef bigbass het volgende:
[..]
Wij hebben een natuurvoedingswinkel om de hoek zitten, daar stuur ik ze meestal heen als ze klaren over dingen als E-nummers en we het biologische equivalent niet hebben. Anders zeg ik altijd dat ze bij de counter een klacht of suggestie mogen indienen, kunnen ze het daar mooi verder regelen.
Wel altijd ja knikken en meelevend doen natuurlijk, dat scheelt al een hoop in hoe klanten tegen je doen (zeker in een filiaal met veel vaste klanten zoals wij hebben).
Over het algemeen hebben winkels er max 2. Ik weet dat de grote XL's misschien er op den duur wel drie zullen krijgen. Maar voorlopig is er een tekort aan ASM's.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:34 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Hoe hoog moet die omzet en het aantal werknemers wel niet zijn met 3 ass. Supermarktmanagers?
Zo heb ik een aantal klanten waarvoor ik iedere 3/4 weken een colli van hun favoriete product bestel zodat ze niet naar een andere winkel hoeven.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:12 schreef Froop het volgende:
[..]
Dat kunnen klanten inderdaad waarderen. Of altijd voorstellen om het in de computer in de winkel even op te zoeken en ze mee laten kijken, dan blijken ze in de toekomst ook een stuk aardiger te doen.
Mja. Ik weet dus nog niet hoe dat allemaal moet.. komt wel maar ik heb het gevoel dat ik een beetje te afhankelijk ben..quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:12 schreef Froop het volgende:
[..]
Dat kunnen klanten inderdaad waarderen. Of altijd voorstellen om het in de computer in de winkel even op te zoeken en ze mee laten kijken, dan blijken ze in de toekomst ook een stuk aardiger te doen.
Gewoon vragen aan je leidinggevenden hoe je dat moet doen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mja. Ik weet dus nog niet hoe dat allemaal moet.. komt wel maar ik heb het gevoel dat ik een beetje te afhankelijk ben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |