Bij ons is een keer een klep compleet afgebroken toen ie naar beneden kwam, 2 wijncontainers en 1 met van alles wat over de hele wereld... Het ging ook nog maar net goed, niemand er achter.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:20 schreef einschtein het volgende:
[..]
Jezus, dat had heel anders kunnen af lopen.Wij hebben wel eens een klep gehad die ook niet helemaal goed was. De achterkant bleef hangen en de voorkant ging naar beneden. Éen slecht gestapelde container en het had een puinhoop kunnen zijn.
Een andere keer was de handbediening kapot en moest het via de zijkant bestuurd worden door een collega. Collega gebruikte echter het verkeerde knopje en die liet de klep naar voren kantelen.
Daarom dus ook altijd afstand houden van de klep. Voor diezelfde reden wil ik ook niet samen met een on-ervaren persoon lossen. Wil altijd 2 ervaring, dus ik en een ander, en eventueel een 'nieuwe'. Niet ik alleen met een 'nieuwe'.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:52 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Bij ons is een keel een klep compleet afgebroken toen ie naar beneden kwam, 2 wijncontainers en wat van alles wat over de hele wereld... Het ging ook nog maar net goed, niemand er achter.
Je wilde editen en het ging even foutquote:
Yes!quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:54 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Je wilde editen en het ging even fout?
De klep brak af?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:52 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Bij ons is een keer een klep compleet afgebroken toen ie naar beneden kwam, 2 wijncontainers en 1 met van alles wat over de hele wereld... Het ging ook nog maar net goed, niemand er achter.
Alleen de klep die je weer op kan vouwen als het ware, die brak af. Dus op een stukje 50cm-1m staan lossen. Containers met wcpapier gewoon er uit tillen etc. Retouren laten staan, ochtend er na kwam een extra vrachtwagen hiervoor, vrachtwagen die voor vers kwam zou geen ruimte hebben voor die retouren. Gebeurt niet vaak.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
De klep brak af?.. Lekker dan
Hoe ging de rest eruit?
Ergste wat ik tot nu toe heb gehad is dat een kartonbedje (zo noem je die dingen toch?) op de container niet goed was vast gezet en al het karton over de vloer lag
Tevens kwam ik ook een keer boter tegen op melkpakken.. Toen ik me omdraaide zat het er ineens..![]()
En dat is juist het stukje klep waar de opsteek-randjes op zitten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:13 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Alleen de klep die je weer op kan vouwen als het ware, die brak af. Dus op een stukje 50cm-1m staan lossen. Containers met wcpapier gewoon er uit tillen etc. Retouren laten staan, ochtend er na kwam een extra vrachtwagen hiervoor, vrachtwagen die voor vers kwam zou geen ruimte hebben voor die retouren. Gebeurt niet vaak.
Het was een dikke puinhoop, omstanders hielpen allemaal mee. Metaalmoeheid van de klep o.i.d. ? Heel veel schade in ieder geval.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:18 schreef einschtein het volgende:
[..]
En dat is juist het stukje klep waar de opsteek-randjes op zitten.
Lullig. Nog nooit gehad, wil ik ook graag zo houden.
Hebben die vrachtwagens niet elke X maanden een check ofzo? Als ik hier lees wat er mee kan gebeuren.. Zou toch fijn zijn voor de veiligheid.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:22 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Het was een dikke puinhoop, omstanders hielpen allemaal mee. Metaalmoeheid van de klep o.i.d. ? Heel veel schade in ieder geval.
Kan overal aan liggen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hebben die vrachtwagens niet elke X maanden een check ofzo? Als ik hier lees wat er mee kan gebeuren.. Zou toch fijn zijn voor de veiligheid.
Nou nou, harde struggles in jouw filiaal zo te horen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ergste wat ik tot nu toe heb gehad is dat een kartonbedje (zo noem je die dingen toch?) op de container niet goed was vast gezet en al het karton over de vloer lag
Ik heb ook liever niet zo'n vouwklep, al is het alleen maar omdat containers vaak in die rand in het midden blijven hangen, waardoor het lastig is om de container naar achter te duwen om het klepje vervolgens naar beneden te trappen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:13 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Alleen de klep die je weer op kan vouwen als het ware, die brak af. Dus op een stukje 50cm-1m staan lossen. Containers met wcpapier gewoon er uit tillen etc. Retouren laten staan, ochtend er na kwam een extra vrachtwagen hiervoor, vrachtwagen die voor vers kwam zou geen ruimte hebben voor die retouren. Gebeurt niet vaak.
Shit.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:33 schreef mujentas het volgende:
[..]
Nou nou, harde struggles in jouw filiaal zo te horen.
Pfft, vakantie.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:39 schreef Schuimpjes het volgende:
Vakantie is helaas weer voorbij. Morgen weer aan de slag
Klopt. Moet je nagaan wat er had kunnen gebeuren, als iemand er ook maar te dicht bij stond.. Ik weet niet of diegene nog geleefd had, was echt blij dat er verder niks gebeurd was.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:37 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik heb ook liever niet zo'n vouwklep, al is het alleen maar omdat containers vaak in die rand in het midden blijven hangen, waardoor het lastig is om de container naar achter te duwen om het klepje vervolgens naar beneden te trappen.
Daarom moet de chauffeur de container ook schuin zetten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:37 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik heb ook liever niet zo'n vouwklep, al is het alleen maar omdat containers vaak in die rand in het midden blijven hangen, waardoor het lastig is om de container naar achter te duwen om het klepje vervolgens naar beneden te trappen.
Dankjequote:Op zondag 11 augustus 2013 22:48 schreef einschtein het volgende:
[..]
Aan je postkwaliteit te zien: jij wel.
Ja, ga jij dat maar vertellen aan iemand die geen woord Nederlands spreektquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:48 schreef einschtein het volgende:
[..]
Daarom moet de chauffeur de container ook schuin zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |