SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Beetje flauw. Die jongen laat zich hier maanden al niet meer zien, maar zou nu moeten komen opdraven nu zijn cluppie kansloos achter staat?
Ebecilio speelt best aardig. Rosales ook wel, maar dat is vooral omdat hij verdedigend niet is getest en vrij kon opkomen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Op Tadic na kan Twente er ook helemaal niets van
Zodat we kunnen lachen en wijzen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Beetje flauw. Die jongen laat zich hier maanden al niet meer zien, maar zou nu moeten komen opdraven nu zijn cluppie kansloos achter staat?
quote:
Feyenoord publiekquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:16 schreef Tim86 het volgende:
Of de scheids ajb eerder wil affluiten omdat het publiek onrustig wordt? Flikker toch op
Dit jaquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:16 schreef Tim86 het volgende:
Of de scheids ajb eerder wil affluiten omdat het publiek onrustig wordt? Flikker toch op
Gewoon de hele gifbeker leegquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:16 schreef Tim86 het volgende:
?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:17 schreef poker4lifee het volgende:
DannyD in achtste finale gelijk uitgeschakeld, jammer
quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:17 schreef poker4lifee het volgende:
Stond ie weer te campen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:17 schreef poker4lifee het volgende:
team geschiedenis of bij uitslagen en dan 1 voor 1 je spelers gaan bekijkenquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waar zie je dat? Ik kan alleen van afgelopen ronde kijken
match van hun werd niet eens gestreamdquote:
Pastoor werd gisteren ook echt debiel geinterviewd door de NOSquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:18 schreef Zhano het volgende:
Pastoor gister onder politiebegeleiding naar huis en de assistent trainer heeft Rieks bij z'n keel gegrepen... NEC
Echt dikke BS iddquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:19 schreef Tim86 het volgende:
Complimenten voor het Feyenoord publiek, wat is dit![]()
Die gasten moesten gewoon wat energie kwijt omdat ze 70 minuten stil waren
het gaat per twee rondes zie ik nuquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
team geschiedenis of bij uitslagen en dan 1 voor 1 je spelers gaan bekijken
VANAVOND GEEN TOP GEAR GVDquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het gaat per twee rondes zie ik nuik heb de Vrij
![]()
Klopt zijn opstelling/positie wel dan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:20 schreef Vijf_voor het volgende:
#offtopic
Commons krijgt maar 7chem op de console:
[ afbeelding ]
bekende bug, is gewoon 9 chem. tof team verderquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:20 schreef Vijf_voor het volgende:
#offtopic
[ afbeelding ]
Ik ook voor 200c #SMLENOquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het gaat per twee rondes zie ik nuik heb de Vrij
![]()
is een visuele bug, heeft gewoon 9 chemquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:20 schreef Vijf_voor het volgende:
#offtopic
[ afbeelding ]
Ja, alles groenquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Klopt zijn opstelling/positie wel dan?
vage apenstaart ofzoquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Leuke haak in zijn haar die Ebecilio
TR gemachtquote:
da ken himme niequote:Op zondag 11 augustus 2013 14:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
oppassen jij he, of ik saboteer onze FM game, stiekem de PA van jouw spelers verlagen
Wist niet dat Ruben van der Meer bij AZ werkte.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe de Boer naar Feyenoord zit te kijkenEn Maher lacht ze ook even uit
Goejen grepquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wist niet dat Ruben van der Meer bij AZ werkte.
Ajax gaat gewoon easy winnenquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:30 schreef Tim86 het volgende:
Ajax zal nu wel falen en dan komt Revontulet ons uitlachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gvd daar betalen mijn ouders dus voor hequote:Op zondag 11 augustus 2013 14:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en mijn gratis stream doet het gewoon
Fox
Dit jaquote:
50/50 whahaquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:33 schreef wonton het volgende:
Hoe hoog schatten jullie de kans dat er een IF Wijn komt?
inb4 50%quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:33 schreef wonton het volgende:
Zo ben ik niet. Ik geniet er niet van als andere clubs falen. Ik geniet er alleen van als feyenoord het goed doet. Vind het een beetje kinderachtig om op een forum als een dolle hond tekeer te gaan als een andere club het slecht doet terwijl je eigen club misschien al een paar jaar tegen degradatie vecht.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:30 schreef Tim86 het volgende:
Ajax zal nu wel falen en dan komt Revontulet ons uitlachen
Ik denk echt 50%, maar dan zonder het kuttige grapje. Misschien iets meer.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:33 schreef wonton het volgende:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:34 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Zo ben ik niet. Ik geniet er niet van als andere clubs falen. Ik geniet er alleen van als feyenoord het goed doet. Vind het een beetje kinderachtig om op een forum als een dolle hond tekeer te gaan als een andere club het slecht doet terwijl je eigen club misschien al een paar jaar tegen degradatie vecht.
Moet ik hebben. Het wordt sowieso een schrale +1 upgradequote:Op zondag 11 augustus 2013 14:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik denk echt 50%, maar dan zonder het kuttige grapje. Misschien iets meer.
Jij bent toch ook altijd kinderachtig hier? Misschien niet wat betreft voetbal..quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:34 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Zo ben ik niet. Ik geniet er niet van als andere clubs falen. Ik geniet er alleen van als feyenoord het goed doet. Vind het een beetje kinderachtig om op een forum als een dolle hond tekeer te gaan als een andere club het slecht doet terwijl je eigen club misschien al een paar jaar tegen degradatie vecht.
Velen bemoeien zich hier wel meer met een rivaal dan hun eigen clubquote:
Ach, dat leedvermaak hoort er ook een beetje bij. Zeker na al die uitspraken afgelopen week. Als Ajax of PSV hetzelfde zou overkomen dan zouden de reacties net zo zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:34 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Komt natuurlijk ook omdat het er over gaat op zo'n moment. En de supporters van andere clubs gaan het niet zoveel over jouw club hebben als het goed gaat, maar als het slecht gaat gaan ze er wel om lachen natuurlijk, waar de supporters van die club dan weer op reageren:Pquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Velen bemoeien zich hier wel meer met een rivaal dan hun eigen club
Feyenoord moet nog stappen maken. En De Vrij moet meedogenlozer worden. Dan komt het wel goed.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:37 schreef Revontulet het volgende:
Valt me ook tegen dat Koeman denkt dat hij het met het zelfde spelletje weer gaat maken. Vorig jaar in de eerste seizoenshelft werkte het goed omdat het verrassend was. Je zag in de tweede helft al dat het minder effectief aan het worden was.x10000000 voor Koeman dus.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:39 schreef ThadCastle het volgende:
Btw mensen kinderachtig noemen als je TT's maakt met: Psgay
quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:39 schreef ThadCastle het volgende:
Zit wel een verschil in tussen een keer een TT aanmaken en een half topic volspammen over een club waar je niet eens wat mee te maken heb.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:39 schreef ThadCastle het volgende:
Ja dat van jou is nog veel triester, wij hadden het gewoon over een actuele gebeurtenis over een medeconcurrent om de titelquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:41 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Zit wel een verschil in tussen een keer een TT aanmaken en een half topic volspammen over een club waar je niet eens wat mee te maken heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is net zo kinderachtig.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:41 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Zit wel een verschil in tussen een keer een TT aanmaken en een half topic volspammen over een club waar je niet eens wat mee te maken heb.
Was je in het stadion Trapz?quote:
70 minuten stil?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:19 schreef Tim86 het volgende:
Complimenten voor het Feyenoord publiek, wat is dit![]()
Die gasten moesten gewoon wat energie kwijt omdat ze 70 minuten stil waren
Ricardo Carlosquote:
68 danquote:
Lekker bovenop je kruin koppenquote:
Dat was serieus zo op TV hoorquote:
Dan horen jullie dus wat anders dan wij in het stadion lolquote:
Fijne terugkeer was dat niet danquote:
We overdrijven hier een beetje, maar tussen de 1-1 en de 70e minuut heb ik echt helemaal niets gehoord hoor. Maar goed, maakt verder ook niet uit..kan het goed begrijpen. Die posts hier gingen erover dat de commentator steeds bleef doen alsof jullie 90 minuten lang een fantastische 12e man waren geweest.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dan horen jullie dus wat anders dan wij in het stadion lol
Hij zat niet eens man,pannenkoek !quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
Iwan zag je die? Die was mooier als die van jou.
Het was heel gezellig.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Fijne terugkeer was dat niet dan
Maar ik vond het Feyenoordpubliek wel tegenvallen vandaag hoor, begonnen pas te zingen toen het afgelopen was
Mooi dat dit eens gezegd wordt door een Feyenoord supporter de meeste blijven krampachtig vast houden in de geweldige sfeer en supportersquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het was heel gezellig.![]()
Maar de rest van het stadion was zeker stil maar de afgelopen jaren is het publiek sowieso niet meer wat het is geweest.
Alleen de gele zijde en vak W is nog wel wat.
Dat begrijp ik wel, waarom hij een contract voor 3 jaar gekregen heeft begrijp ik dan weer nietquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:49 schreef Revontulet het volgende:
Snap ook nog steeds niet dat Mathijsen zo veel verdient
Ajax is ook nog niet in grootse vorm hoorquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nou dat gaat wat worden volgende week.
Wat schiet die er de laatste tijd ineens veel vrije trappen in. Voorheen nooitquote:
Het is zeker niet meer wat het is geweest en zeker na een een "succes"-jaar als vorig jaar.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mooi dat dit eens gezegd wordt door een Feyenoord supporter de meeste blijven krampachtig vast houden in de geweldige sfeer en supporters
volgens mij 2x tegen Esteban tja..dan hoeft hij ook alleen op doelquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat schiet die er de laatste tijd ineens veel vrije trappen in. Voorheen nooit
Ook in oefenwedstrijden heb ik hem ze erin zien schietenquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
volgens mij 2x tegen Esteban tja..dan hoeft hij ook alleen op doel
Allemaal door training. Na iedere training neemt die man nog tig vrije trappen en dat harde werk begint zich nu uit te betalenquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat schiet die er de laatste tijd ineens veel vrije trappen in. Voorheen nooit
Ach dat is inherent aan succes hebben we bij Ajax al veel langer last vanquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het is zeker niet meer wat het is geweest en zeker na een een "succes"-jaar als vorig jaar.
Krijg je heel veel mensen die ineens een seizoenskaart willen en nog geen eens de liederen mee kunnen zingen en heel stoer staan te doen.
Nee maar wel in een betere vorm dan Feyenoord.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ajax is ook nog niet in grootse vorm hoor
Brengt rust over op het team en opbouwend sterkquote:Trainer Mirko Slomka vertelt dat Marcelo een ‘onomstreden basisspeler’ was bij PSV en is dan ook blij met zijn komst. “Hij heeft alle kwaliteiten van een moderne centrumverdediger. Hij is de afgelopen jaren succesvol geweest, heeft veel gespeeld. Hij brengt zijn ervaring, klasse en rust hopelijk over op het team en is bovendien opbouwend sterk, heeft duelkracht en is een toller Typ. Ik ben blij dat we ons met hem hebben versterkt”, aldus Slomka
die Brands is echt een heldquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Brengt rust over op het team en opbouwend sterk
Niet dat hij verder er iets van kan, maar dit zijn nog wel zijn ergste zwakke punten.
Die zou nog een bril aan een blinde kunnen verkopen inderdaad.quote:
heeft ie toch al gedaanquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:58 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Die zou nog een bril aan een blinde kunnen verkopen inderdaad.
beerens en zijn scharen zijn sowieso een beetjequote:Op zondag 11 augustus 2013 14:58 schreef ThadCastle het volgende:
Beerens en zijn scharenLeek net paard.gif
Hebben we en die staat er nu ook inquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:01 schreef FCsuarez het volgende:
als ajax toch nog eens een echt goeie spits had gehad
ik hoop dat je siem bedoeld want siggy doet mij de broek niet bollen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hebben we en die staat er nu ook in
Vind Siggy een uitstekende spits en aanspeelpuntquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik hoop dat je siem bedoeld want siggy doet mij de broek niet bollen.
vind het combinerend/kaatsend geen meester, en ook geen coole afmaken, eigenlijk beide net niet zeg maar.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vind Siggy een uitstekende spits en aanspeelpunt
Hij kan goed koppen en is altijd fel in duels met verdedigers.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vind het combinerend/kaatsend geen meester, en ook geen coole afmaken, eigenlijk beide net niet zeg maar.
Inderdaad ja...ook als aanspeelpunt is hij gewoon niet goed. Er is ook gewoon niets waarin hij uitblinkt, maar het is ook geen goede allrounder..dus jaquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vind het combinerend/kaatsend geen meester, en ook geen coole afmaken, eigenlijk beide net niet zeg maar.
Legt net dat balletje toch weer aardig neer en hij knalt ze er wel gewoon in als het moet dat kan ik van Hoesen niet zeggenquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
verkoop hem dan op fm jongequote:Op zondag 11 augustus 2013 15:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Inderdaad ja...ook als aanspeelpunt is hij gewoon niet goed. Er is ook gewoon niets waarin hij uitblinkt, maar het is ook geen goede allrounder..dus ja
Per wedstrijd? Of ranglijst?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
VI houdt de assists niet meer bijWeet iemand nog ergens waar je die kan zien?
Was hij IRL maar zo goedquote:
Ranglijst idd.quote:
dit dus, als de combinaties altijd bij jou vast lopen is niet erg. maar dan moet je gewoon die spits zijn die altijd op de goede plek staat en hem er in hengst, type makaay zegmaar.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Inderdaad ja...ook als aanspeelpunt is hij gewoon niet goed. Er is ook gewoon niets waarin hij uitblinkt, maar het is ook geen goede allrounder..dus ja
Wat triest, ook gewoon 2 50 plussersquote:
omvallen door een dwerg van 1.50quote:
Site ziet er goed uit, maar functionaliteit is er niet beter op geworden nee. Dat die assists nu weg zijn is helemaal gaar. Kan het verder ook nergens meer vinden nu..quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ranglijst idd.
Vi update niet eens per wedstrijd. Echt een flutsite geworden
2 dikke tokkies op een snorfietsquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat triest, ook gewoon 2 50 plussers
Alleen de totale goals na eerste wedstrijd en gele / rode kaarten nogquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Site ziet er goed uit, maar functionaliteit is er niet beter op geworden nee. Dat die assists nu weg zijn is helemaal gaar. Kan het verder ook nergens meer vinden nu..
Ook aan de bal maar matig. Geeft zo'n Andersen daar dan gewoon de kans (al is het niet helemaal zijn positie dat weet ik)quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bojan flikker nou gewoon op debiel
vind AZ niet zo gek spelen, weet niet hoe die friezen er hier tegen 4 ingekregen hebbenquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ajax heeft AZ even laten uitrazen, klaar
NAC boven Feyenoord en AZ op de ranglijst
AZ kan altijd wat meer tegen Ajax. Ze waren vorige week zo slechtquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vind AZ niet zo gek spelen, weet niet hoe die friezen er hier tegen 4 ingekregen hebben
Eensquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ook aan de bal maar matig. Geeft zo'n Andersen daar dan gewoon de kans (al is het niet helemaal zijn positie dat weet ik)
quote:
quote:
Bij je knikkers ?quote:
wat verwacht je dan ook van een blackiequote:Op zondag 11 augustus 2013 15:15 schreef Dudeweiser het volgende:
stomp hem anders recht in zijn voeten
niks, het moest een keer fout gaan met kennethnietquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:15 schreef wonton het volgende:
[..]
wat verwacht je dan ook van een blackie
Die jongen was ooit zo goed als spits, maar bakt er de afgelopen jaren zo weinig van dat ik al niet verwachtte dat hij het dit seizoen zou gaan doen. En voor RW vind ik het helemaal nietsquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:18 schreef dion_v_k het volgende:
Wat speelt Bojan slecht zeg![]()
Is misschien leuk voor thuis wedstrijden maar uit heb je niks aan een speler die niet op zijn positie kan blijven
Zonder die reclame kunnen dat soort zenders niet leven hoor..quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:25 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom betaalzenders reclames bevatten...
Zodat ze ook nog wat geld verdienen aan de piratenquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:25 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom betaalzenders reclames bevatten...
Nee, snap ik maar ik ga toch niet betalen voor reclamequote:Op zondag 11 augustus 2013 15:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zonder die reclame kunnen dat soort zenders niet leven hoor..
No shit, je hebt betaald voor de reguliere uitzendingen. In de trein hangt ook reclame en dat terwijl mensen gewoon betalen voor een kaartje (direct of indirect via OV etc). Toch heeft niemand betaald om in een treinstel te zitten en naar advertenties te kunnen kijkenquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:27 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Nee, snap ik maar ik ga toch niet betalen voor reclame
Zo dom om dan daarover te gaan zeuren hè..quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:29 schreef dion_v_k het volgende:
Koeman over de extra tijd; huillie huillie![]()
oh chillquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat programma van Toine en Jan van Halst komt gewoon op de normale Fox zender die voor iedereen beschikbaar is![]()
Nou nog hopen dat het ook ergens terug te kijken isquote:
idd maar zal vast wel, helemaal als het op zo'n 'gratis' kanaal te zien isquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou nog hopen dat het ook ergens terug te kijken is
Hij heeft ook genoeg punten gepakt, maar ik zie ook liever een stabiele keeper met wat meer lengte.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:31 schreef pascal08 het volgende:
Ik heb Vermeer nooit geweldig gevonden. Z'n reflexen zijn in sommige wedstrijden wel cruciaal geweest, maar hij oogt altijd zo onzeker dat ik me afvraag hoeveel wedstrijden we puur hebben verloren door Vermeer.
quote:
twitter:Kevin_S95 twitterde op zondag 11-08-2013 om 15:30:58Vermeer is ziek. En iedereen is ziek van Vermeer. #azaja reageer retweet
pro clubsquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij heeft ook genoeg punten gepakt, maar ik zie ook liever een stabiele keeper met wat meer lengte.
En neger op doel is bloed aan de muur.
Hij vindt het vreemd dat de scheidsrechter de blessuretijd heeft toegekend en niet heeft afgefloten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:31 schreef Revontulet het volgende:
Wat heeft Koeman nu weer lopen blaten?
Dat laatste is in clubs zeker zo.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij heeft ook genoeg punten gepakt, maar ik zie ook liever een stabiele keeper met wat meer lengte.
En neger op doel is bloed aan de muur.
Probeer duarte een op lcam, dat is echt een baasjequote:Op zondag 11 augustus 2013 15:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
wachten op IF de Wijn
Wat doet iequote:
Simpel intikkertje en schuift hem keurig 2 of 3 meter naastquote:
ik heb dat team gemaakt omdat ik sneijder uit wil proberenquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:35 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Probeer duarte een op lcam, dat is echt een baasjenatuurlijk de wijn op rechts dan
ik vind sneijder niet heel geweldig op wide cam
Nee, dat voorbeeld klopt maar half. Zie het als een betaalde trein waarin je om het half uur 5min zelf moet trappenquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
No shit, je hebt betaald voor de reguliere uitzendingen. In de trein hangt ook reclame en dat terwijl mensen gewoon betalen voor een kaartje (direct of indirect via OV etc). Toch heeft niemand betaald om in een treinstel te zitten en naar advertenties te kunnen kijken
Nicequote:Op zondag 11 augustus 2013 15:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Simpel intikkertje en schuift hem keurig 2 of 3 meter naast
Die zou ik dan eerder gebruiken in een formatie waar hij centraal kan staanquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb dat team gemaakt omdat ik sneijder uit wil proberen
quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:37 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Nee, dat voorbeeld klopt maar half. Zie het als een betaalde trein waarin je om het half uur 5min zelf moet trappen
Nee..dat slaat echt helemaal nergens op.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:37 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Nee, dat voorbeeld klopt maar half. Zie het als een betaalde trein waarin je om het half uur 5min zelf moet trappen
Oohw haha laat dan maarquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb dat team gemaakt omdat ik sneijder uit wil proberen
Robbenquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:40 schreef wonton het volgende:
Ik heb nu 2x een Nederlands elftal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik begrijp je punt wel, maar je denkwijze is een beetje krom. Jij wil dat ze 24/7 uitzenden zonder reclame en ziet de reclame als het onderbreken van de dienst waarvoor je hebt betaald, maar dat is een beetje krom. Als ze nou reclame zouden hebben tijdens de wedstrijd (excl. de rust) dan zou ik het wel begrijpen, maar dit is een beetje onzinnigquote:
Geen last van die 2* wf? Dat vind ik zo'n afknapper..had ik bij Hulk ook veel last van.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
RobbenBeste flankspeler die ik gebruikt heb deze Fut
Nee want ik gebruik hem vooral om naar binnen te komen en te schietenquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen last van die 2* wf? Dat vind ik zo'n afknapper..had ik bij Hulk ook veel last van.
Bij een betaalzender mogen de analyses wel wat uitgebreider iddquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt wel, maar je denkwijze is een beetje krom. Jij wil dat ze 24/7 uitzenden zonder reclame en ziet de reclame als het onderbreken van de dienst waarvoor je hebt betaald, maar dat is een beetje krom. Als ze nou reclame zouden hebben tijdens de wedstrijd (excl. de rust) dan zou ik het wel begrijpen, maar dit is een beetje onzinnig
Neemt niet weg dat ik best wat minder reclame zou willen zien bij EL/Fox. Ze lijken steeds meer op de NOS nu met een korte analyse en veel reclame in de rust..dat mag best iets minder. Doen ze bij Sport1 beter.
En betere analisten dan die debiel van een Meijerquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:43 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Bij een betaalzender mogen de analyses wel wat uitgebreider idd
Die is echt kut ja. Net als Ooijer..weet niet of die er nu bij Fox nog bijzitten?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En betere analisten dan die debiel van een Meijer
Meijer was er vorige week bij Ado-PSVquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die is echt kut ja. Net als Ooijer..weet niet of die er nu bij Fox nog bijzitten?
Bruggink, Perez en Van Halst wel prima.
Bij jou is het nog 0-1?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:46 schreef FCsuarez het volgende:
zo mijn stream loopt wel heel ver achter![]()
Daarom ook 3421. Hij kan de bal vaak doorpassen naar Narsingh die wel met 2 benen kan knallen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen last van die 2* wf? Dat vind ik zo'n afknapper..had ik bij Hulk ook veel last van.
van Rhijn komt regelmatig bij de Gamma in de Merenwijk langsquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Mijn zusje had Ron Beton in het vliegtuig vandaag en heeft een handtekening voor mij geregeld.
de vrij gaat net met rood het veld afquote:
Wij hebben die connecties. jwz.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
van Rhijn komt regelmatig bij de Gamma in de Merenwijk langsvriend van me werkt daar en heeft ook een handtekening geregeld
Iedereen weet direct wat er bedoeld wordtquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:47 schreef Tim86 het volgende:
Wat een machtig mooi woord...krokettenmuur
ja man jeweetzquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wij hebben die connecties. jwz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |