SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Beetje flauw. Die jongen laat zich hier maanden al niet meer zien, maar zou nu moeten komen opdraven nu zijn cluppie kansloos achter staat?
Ebecilio speelt best aardig. Rosales ook wel, maar dat is vooral omdat hij verdedigend niet is getest en vrij kon opkomen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Op Tadic na kan Twente er ook helemaal niets van
Zodat we kunnen lachen en wijzen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Beetje flauw. Die jongen laat zich hier maanden al niet meer zien, maar zou nu moeten komen opdraven nu zijn cluppie kansloos achter staat?
quote:
Feyenoord publiekquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:16 schreef Tim86 het volgende:
Of de scheids ajb eerder wil affluiten omdat het publiek onrustig wordt? Flikker toch op
Dit jaquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:16 schreef Tim86 het volgende:
Of de scheids ajb eerder wil affluiten omdat het publiek onrustig wordt? Flikker toch op
Gewoon de hele gifbeker leegquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:16 schreef Tim86 het volgende:
?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:17 schreef poker4lifee het volgende:
DannyD in achtste finale gelijk uitgeschakeld, jammer
quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:17 schreef poker4lifee het volgende:
Stond ie weer te campen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:17 schreef poker4lifee het volgende:
team geschiedenis of bij uitslagen en dan 1 voor 1 je spelers gaan bekijkenquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waar zie je dat? Ik kan alleen van afgelopen ronde kijken
match van hun werd niet eens gestreamdquote:
Pastoor werd gisteren ook echt debiel geinterviewd door de NOSquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:18 schreef Zhano het volgende:
Pastoor gister onder politiebegeleiding naar huis en de assistent trainer heeft Rieks bij z'n keel gegrepen... NEC
Echt dikke BS iddquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:19 schreef Tim86 het volgende:
Complimenten voor het Feyenoord publiek, wat is dit![]()
Die gasten moesten gewoon wat energie kwijt omdat ze 70 minuten stil waren
het gaat per twee rondes zie ik nuquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
team geschiedenis of bij uitslagen en dan 1 voor 1 je spelers gaan bekijken
VANAVOND GEEN TOP GEAR GVDquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het gaat per twee rondes zie ik nuik heb de Vrij
![]()
Klopt zijn opstelling/positie wel dan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:20 schreef Vijf_voor het volgende:
#offtopic
Commons krijgt maar 7chem op de console:
[ afbeelding ]
bekende bug, is gewoon 9 chem. tof team verderquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:20 schreef Vijf_voor het volgende:
#offtopic
[ afbeelding ]
Ik ook voor 200c #SMLENOquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het gaat per twee rondes zie ik nuik heb de Vrij
![]()
is een visuele bug, heeft gewoon 9 chemquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:20 schreef Vijf_voor het volgende:
#offtopic
[ afbeelding ]
Ja, alles groenquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Klopt zijn opstelling/positie wel dan?
vage apenstaart ofzoquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Leuke haak in zijn haar die Ebecilio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |