SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Beetje flauw. Die jongen laat zich hier maanden al niet meer zien, maar zou nu moeten komen opdraven nu zijn cluppie kansloos achter staat?
Ebecilio speelt best aardig. Rosales ook wel, maar dat is vooral omdat hij verdedigend niet is getest en vrij kon opkomen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Op Tadic na kan Twente er ook helemaal niets van
Zodat we kunnen lachen en wijzen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Beetje flauw. Die jongen laat zich hier maanden al niet meer zien, maar zou nu moeten komen opdraven nu zijn cluppie kansloos achter staat?
quote:
Feyenoord publiekquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:16 schreef Tim86 het volgende:
Of de scheids ajb eerder wil affluiten omdat het publiek onrustig wordt? Flikker toch op
Dit jaquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:16 schreef Tim86 het volgende:
Of de scheids ajb eerder wil affluiten omdat het publiek onrustig wordt? Flikker toch op
Gewoon de hele gifbeker leegquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:16 schreef Tim86 het volgende:
?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:17 schreef poker4lifee het volgende:
DannyD in achtste finale gelijk uitgeschakeld, jammer
quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:17 schreef poker4lifee het volgende:
Stond ie weer te campen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:17 schreef poker4lifee het volgende:
team geschiedenis of bij uitslagen en dan 1 voor 1 je spelers gaan bekijkenquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waar zie je dat? Ik kan alleen van afgelopen ronde kijken
match van hun werd niet eens gestreamdquote:
Pastoor werd gisteren ook echt debiel geinterviewd door de NOSquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:18 schreef Zhano het volgende:
Pastoor gister onder politiebegeleiding naar huis en de assistent trainer heeft Rieks bij z'n keel gegrepen... NEC
Echt dikke BS iddquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:19 schreef Tim86 het volgende:
Complimenten voor het Feyenoord publiek, wat is dit![]()
Die gasten moesten gewoon wat energie kwijt omdat ze 70 minuten stil waren
het gaat per twee rondes zie ik nuquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
team geschiedenis of bij uitslagen en dan 1 voor 1 je spelers gaan bekijken
VANAVOND GEEN TOP GEAR GVDquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het gaat per twee rondes zie ik nuik heb de Vrij
![]()
Klopt zijn opstelling/positie wel dan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:20 schreef Vijf_voor het volgende:
#offtopic
Commons krijgt maar 7chem op de console:
[ afbeelding ]
bekende bug, is gewoon 9 chem. tof team verderquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:20 schreef Vijf_voor het volgende:
#offtopic
[ afbeelding ]
Ik ook voor 200c #SMLENOquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het gaat per twee rondes zie ik nuik heb de Vrij
![]()
is een visuele bug, heeft gewoon 9 chemquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:20 schreef Vijf_voor het volgende:
#offtopic
[ afbeelding ]
Ja, alles groenquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Klopt zijn opstelling/positie wel dan?
vage apenstaart ofzoquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Leuke haak in zijn haar die Ebecilio
TR gemachtquote:
da ken himme niequote:Op zondag 11 augustus 2013 14:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
oppassen jij he, of ik saboteer onze FM game, stiekem de PA van jouw spelers verlagen
Wist niet dat Ruben van der Meer bij AZ werkte.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe de Boer naar Feyenoord zit te kijkenEn Maher lacht ze ook even uit
Goejen grepquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wist niet dat Ruben van der Meer bij AZ werkte.
Ajax gaat gewoon easy winnenquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:30 schreef Tim86 het volgende:
Ajax zal nu wel falen en dan komt Revontulet ons uitlachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gvd daar betalen mijn ouders dus voor hequote:Op zondag 11 augustus 2013 14:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en mijn gratis stream doet het gewoon
Fox
Dit jaquote:
50/50 whahaquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:33 schreef wonton het volgende:
Hoe hoog schatten jullie de kans dat er een IF Wijn komt?
inb4 50%quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:33 schreef wonton het volgende:
Zo ben ik niet. Ik geniet er niet van als andere clubs falen. Ik geniet er alleen van als feyenoord het goed doet. Vind het een beetje kinderachtig om op een forum als een dolle hond tekeer te gaan als een andere club het slecht doet terwijl je eigen club misschien al een paar jaar tegen degradatie vecht.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:30 schreef Tim86 het volgende:
Ajax zal nu wel falen en dan komt Revontulet ons uitlachen
Ik denk echt 50%, maar dan zonder het kuttige grapje. Misschien iets meer.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:33 schreef wonton het volgende:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:34 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Zo ben ik niet. Ik geniet er niet van als andere clubs falen. Ik geniet er alleen van als feyenoord het goed doet. Vind het een beetje kinderachtig om op een forum als een dolle hond tekeer te gaan als een andere club het slecht doet terwijl je eigen club misschien al een paar jaar tegen degradatie vecht.
Moet ik hebben. Het wordt sowieso een schrale +1 upgradequote:Op zondag 11 augustus 2013 14:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik denk echt 50%, maar dan zonder het kuttige grapje. Misschien iets meer.
Jij bent toch ook altijd kinderachtig hier? Misschien niet wat betreft voetbal..quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:34 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Zo ben ik niet. Ik geniet er niet van als andere clubs falen. Ik geniet er alleen van als feyenoord het goed doet. Vind het een beetje kinderachtig om op een forum als een dolle hond tekeer te gaan als een andere club het slecht doet terwijl je eigen club misschien al een paar jaar tegen degradatie vecht.
Velen bemoeien zich hier wel meer met een rivaal dan hun eigen clubquote:
Ach, dat leedvermaak hoort er ook een beetje bij. Zeker na al die uitspraken afgelopen week. Als Ajax of PSV hetzelfde zou overkomen dan zouden de reacties net zo zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:34 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Komt natuurlijk ook omdat het er over gaat op zo'n moment. En de supporters van andere clubs gaan het niet zoveel over jouw club hebben als het goed gaat, maar als het slecht gaat gaan ze er wel om lachen natuurlijk, waar de supporters van die club dan weer op reageren:Pquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Velen bemoeien zich hier wel meer met een rivaal dan hun eigen club
Feyenoord moet nog stappen maken. En De Vrij moet meedogenlozer worden. Dan komt het wel goed.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:37 schreef Revontulet het volgende:
Valt me ook tegen dat Koeman denkt dat hij het met het zelfde spelletje weer gaat maken. Vorig jaar in de eerste seizoenshelft werkte het goed omdat het verrassend was. Je zag in de tweede helft al dat het minder effectief aan het worden was.x10000000 voor Koeman dus.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:39 schreef ThadCastle het volgende:
Btw mensen kinderachtig noemen als je TT's maakt met: Psgay
quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:39 schreef ThadCastle het volgende:
Zit wel een verschil in tussen een keer een TT aanmaken en een half topic volspammen over een club waar je niet eens wat mee te maken heb.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:39 schreef ThadCastle het volgende:
Ja dat van jou is nog veel triester, wij hadden het gewoon over een actuele gebeurtenis over een medeconcurrent om de titelquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:41 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Zit wel een verschil in tussen een keer een TT aanmaken en een half topic volspammen over een club waar je niet eens wat mee te maken heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is net zo kinderachtig.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:41 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Zit wel een verschil in tussen een keer een TT aanmaken en een half topic volspammen over een club waar je niet eens wat mee te maken heb.
Was je in het stadion Trapz?quote:
70 minuten stil?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:19 schreef Tim86 het volgende:
Complimenten voor het Feyenoord publiek, wat is dit![]()
Die gasten moesten gewoon wat energie kwijt omdat ze 70 minuten stil waren
Ricardo Carlosquote:
68 danquote:
Lekker bovenop je kruin koppenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |