SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Matige partij jaquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Na 11 seconden nog niet gescoord hebben
Twente
Feyenoord
Toch gek van die Cissé. Leek wel echt een goede speler te worden. Maar ja, zo'n gebroken teennagel gooit je jaren terug in je ontwikkeling.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Cissé is de linksbuiten van Feyenoord.
Fischer de linksbuiten van Ajax
Bakkali de linksbuiten van PSV
Feyenoord blijft mijlen ver achter.
Ach, Ronaldo blijft een extremer geval. Die laat z'n haar knippen in de rust omdat het niet goed genoeg zitquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:32 schreef Knalerwtje het volgende:
Blijft lachen, die Opel-shirts.
Pelle uren bezig geweest met zijn Italianen design kapsel, moet ie zo'n paupermerk dragen.
Een doorgescheurde teennagel had zijn carričre kunnen beëindigen. Laten we blij zijn dat deze God nog op het veld mag staan. Ere zij Zeekoe Sissie.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:33 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Toch gek van die Cissé. Leek wel echt een goede speler te worden. Maar ja, zo'n gebroken teennagel gooit je jaren terug in je ontwikkeling.
quote:
ditquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Was een mooi goaltje geweest zeg
Heel Feyenoord denk ik.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Pelle gaat dit jaar een matig seizoen draaien.
Zomaar een voorspelling, zomaar.
Ken hem niet. Roep dan Brenet op.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:35 schreef Celeritas het volgende:
Louis van Gaal heeft zojuist bekend gemaakt dat Van Deelen opgeroepen is voor Oranje; "de blessure van Janmaat heeft er toe geleid dat er een vervanger opgeroepen moest worden,en Van Deelen heeft genoeg potentie voor het Nederkands elftal"
Prima doelman die Marsman volgens mij.quote:
Hij is nooit een heel goede voetballer geweest ofzo. Natuurlijk maakt hij wel zijn doelpunten, maar meevoetballend vind ik hem simpelweg niet zo heel sterkquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Pelle gaat dit jaar een matig seizoen draaien.
Zomaar een voorspelling, zomaar.
Het was een grap.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:36 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ken hem niet. Roep dan Brenet op.
Meevoetballend is het juist een sterke speler.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij is nooit een heel goede voetballer geweest ofzo. Natuurlijk maakt hij wel zijn doelpunten, maar meevoetballend vind ik hem simpelweg niet zo heel sterk
[/mening]
Dat kun je nu wel zeggen, maar van Gaal maakt dagelijks van dit soort grappen. Ze zijn dus moeilijk te duiden.quote:
Gewoon een goede Feyenoorder. Werkt voor zijn geldquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meevoetballend is het juist een sterke speler.
Als aanspeelpunt misschien. Meeverdedigen doet hij niet en terugzakken om een bal op te halen ook niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meevoetballend is het juist een sterke speler.
Driemaal is scheepsrecht, dat weet je.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Herhaling van de voorspellingen van zowel het vorige seizoen als die daarvoor...
quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:35 schreef Celeritas het volgende:
Louis van Gaal heeft zojuist bekend gemaakt dat Van Deelen opgeroepen is voor Oranje; "de blessure van Janmaat heeft er toe geleid dat er een vervanger opgeroepen moest worden,en Van Deelen heeft genoeg potentie voor het Nederkands elftal"
Zeker voor een spits vind ik hem meevoetballend juist wel sterk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij is nooit een heel goede voetballer geweest ofzo. Natuurlijk maakt hij wel zijn doelpunten, maar meevoetballend vind ik hem simpelweg niet zo heel sterk
[/mening]
idd, dit jaar kampioenquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Driemaal is scheepsrecht, dat weet je.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:37 schreef Knalerwtje het volgende:
Wanneer gaat Immers trouwens op huurbasis naar GAE?
Hopen mag altijd. Ik hoop ook dat mijn buurman eens een keer aids aan zijn arm krijgt met die teringherrie op zijn quad.quote:
Nee, die heeft zijn schoenen aan de wilgen gehangen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Speelt Kromkamp nog op amateurbasis bij GAE?
is niet hopen, meer dromenquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopen mag altijd. Ik hoop ook dat mijn buurman eens een keer aids aan zijn arm krijgt met die teringherrie op zijn quad.
Ahh okéquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, die heeft zijn schoenen aan de wilgen gehangen.
Laat staan 2.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:41 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb geen seconde het gevoel dat we hier een kampioenskandidaat aan het werk zien.
Koeman gooit alle dingen om.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Twente vandaag wint, en Ajax volgende week van Feyenoord. Dan zien we Koeman niet meer terug.
Nee, dat lijkt me nogal wiedes. Het is allebei krakend en piepend.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:41 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb geen seconde het gevoel dat we hier een kampioenskandidaat aan het werk zien.
Oh wat hoop ik dat die teringdebiel optyftquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Twente vandaag wint, en Ajax volgende week van Feyenoord. Dan zien we Koeman niet meer terug.
Zou best kunnen, hij is alweer met volgend seizoen bezig.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt bizar. Heb je een elftal met één bovengemiddelde speler. Daar word je dan derde mee (wat fuckin knap is) en dan ga je de hele speelwijze omgooien omdat je niet afhankelijk wilt zijn van die ene speler....quote:
Gewaagde uitspraak.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Belangrijkste titelkandidaten zullen Ajax (op 1) en PSV zijn denk ik
Joh.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Belangrijkste titelkandidaten zullen Ajax (op 1) en PSV zijn denk ik
GAE had gisteren wel geluk dat ze geen rood kregen, die overtreding sloeg echt helemaal nergens op.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Er was gisteren een mooie schwalbe van oud-twente, en Feyenoord speler Jerson Cabral, hij kreeg er ook geel voor.
Genot
wat imo logisch is. Als die ene speler wegvalt, ben je nergens meer (wat vorig jaar ook wel bleek)quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:43 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Echt bizar. Heb je een elftal met één bovengemiddelde speler. Daar word je dan derde mee (wat fuckin knap is) en dan ga je de hele speelwijze omgooien omdat je niet afhankelijk wilt zijn van die ene speler....
Ah.quote:
Schaken, Cisse en Nelom bovengemiddelde spelers?quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:43 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ah.
Deze man kent BMI, De Vrij, Mathijssen, Pelle, Clasie, Janmaat, Schaken, Nelom en Cisse niet.
Van dat rijtje had ik het nu net over Pelle. Ik geef je mee dat Janmaat in potentie wereldtop is. De rest is gewoon om te janken zo slecht.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:43 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ah.
Deze man kent BMI, De Vrij, Mathijssen, Pelle, Clasie, Janmaat, Schaken, Nelom en Cisse niet.
Mond houden over sfeer als je nooit aanwezig bent, puistenbol.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, ze zingen het YNWA ook niet meer zo goed in de Kuip, gaat naar het niveau bij Twentehooligans.
Sfeer is jou onbekend als PSV-fan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mond houden over sfeer als je nooit aanwezig bent, puistenbol.
er is maar 1 club waar ze dat mooi zingen en waar ze dat horen te zingen en dat is Liverpoolquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, ze zingen het YNWA ook niet meer zo goed in de Kuip, gaat naar het niveau bij Twentehooligans.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Que?quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:44 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Van dat rijtje had ik het nu net over Pelle. Ik geef je mee dat Janmaat in potentie wereldtop is. De rest is gewoon om te janken zo slecht.
Celticquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:45 schreef StevenQ het volgende:
[..]
er is maar 1 club waar ze dat mooi zingen en waar ze dat horen te zingen en dat is Liverpool
quote:
Celtic.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:45 schreef StevenQ het volgende:
[..]
er is maar 1 club waar ze dat mooi zingen en waar ze dat horen te zingen en dat is Liverpool
Nee dat lijkt zo omdat het collectief zo slecht is.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:44 schreef Knalerwtje het volgende:
Van dat rijtje had ik het nu net over Pelle. Ik geef je mee dat Janmaat in potentie wereldtop is. De rest is gewoon om te janken zo slecht.
Dat is niet eerlijk. Ajacied422 kan er ook niets aan doen dat hij geen zakenrelaties heeft die hem meenemen naar het theater.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vorig jaar speelde Twente voor de winterstop ook wel leuk voetbal. Daarna werd het zwaar klote/bagger/lelijk en kut enzo.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:44 schreef tompsv18 het volgende:
In dit Twente zit wel meer voetbal dan in het Twente van afgelopen seizoen zo lijkt het.
Leuk voetbalquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vorig jaar speelde Twente voor de winterstop ook wel leuk voetbal. Daarna werd het zwaar klote/bagger/lelijk en kut enzo.
Hoe ze naar Amsterdam kwamen danquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vorig jaar speelde Twente voor de winterstop ook wel leuk voetbal. Daarna werd het zwaar klote/bagger/lelijk en kut enzo.
Vooral het middenveld is wel leuker om te zien. Toch beter dan een Brama of Willem Janssen die er vorig seizoen stonden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nouja, leuk is ook relatief.. Toen werden er nog punten gehaald.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Leuk voetbalTien man achter de bal, et cetera. Onder Schreuder begon het een beetje op voetbal te lijken.
Twente heeft de afgelopen 10 jaar maar 1 seizoen leuk gespeeld en dat was onder Preud'Homme. Daarvoor en daarna was het pure kanker.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Leuk voetbalTien man achter de bal, et cetera. Onder Schreuder begon het een beetje op voetbal te lijken.
Dat is niet te ontkennen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vooral het middenveld is wel leuker om te zien. Toch beter dan een Brama of Willem Janssen die er vorig seizoen stonden.
Onder Rutten vond ik het best aardig.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:47 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Twente heeft de afgelopen 10 jaar maar 1 seizoen leuk gespeeld en dat was onder Preud'Homme. Daarvoor en daarna was het pure kanker.
volgens mij maakte Twente er vooral een kunst van om vaak in het laatste kwartier de overwinning nog te stelen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Plan B.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord speelt op de counter in eigen stadion, gay.
Waarom ben je daar van overtuigd? Hij bouwt op, maar verder valt het allemaal erg mee.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:46 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Janmaat kan echt een hele grote worden op de rechtsback, daar ben ik van overtuigd.
Ze kunnen niet beter.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord speelt op de counter in eigen stadion, gay.
Het zijn gewoon 2 subtoppers, doe je niks aanquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Twee ploegen zonder een greintje creativiteit.. ik ga maar wat anders doen denk ik, dit doet pijn aan mijn ogen
Dat was in het kampioensjaar. Dat was 88 minuten puur aidsvoetbal en daarna kwam Ruiz de winnende 1-0 of 0-1 maken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:48 schreef StevenQ het volgende:
[..]
volgens mij maakte Twente er vooral een kunst van om vaak in het laatste kwartier de overwinning nog te stelen.
De beste voetballer op het veld heeft waarschijnlijk een geel shirtje aan en mag de bal niet aanraken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:49 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zie hier één klasse voetballer op het veld en hij speelt niet bij Feyenoord.
Mij beloofden ze Super Sunday.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
FOX beloofde mij een Kolkende Kuip.˛
quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:49 schreef RetRy32 het volgende:
Ok, nu moet je gewoon Achahbar erin zetten...
Want die heeft veel laten zienquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:49 schreef RetRy32 het volgende:
Ok, nu moet je gewoon Achahbar erin zetten...
Misschien bedoelde ze dat we vandaag gewoon een keertje wat anders moesten doen. Naar de dierentuin.quote:
Doorgesnoven tokkies.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
FOX beloofde mij een Kolkende Kuip.˛
Dit is een heel behoorlijke ondertitel.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:51 schreef TweeGrolsch het volgende:
Van mij mogen Twente en Feyenoord wel degraderen. PEC Zwolle legt nog beter voetbal op de mat.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een walgelijke overtreding van Sissie.
Die geven toch geen neuk om het spel.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:51 schreef Knalerwtje het volgende:
Je zult maar een seizoenskaart hebben in die badkuip.
Dude...quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Rosales. Snap niet waarom die nog speelt in het shirt van Twente.
Die gozer doet zo toch geen Ajax hčquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Had Theo Reitsma neergezet bij deze wedstrijd en je waande je op de begraafplaats.
Eerste helft goed naar het schijnt, 2e helft heb ik wel gezien en was ADO de betere. Wel een formidabele gol van Marnix Kolderquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was GAE gisteren goed? Ik kon niet kijken.
Mark van Rijswijk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gozer doet zo toch geen Ajax hč
Dat ligt aan de tv.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:52 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Zelfs bij PSV was meer sfeer vanaf de aftrap. Het Legioen
Godver, ik moest hardop lachenquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:53 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Mijn kat probeert een vlieg te vangen. Dat is op dit moment interessanter dan deze wedstrijd. Maar ja, dat is het drogen van verf ook...
Een kat een vlieg zien vangen vind ik wel boeiend hoor, dit meen ik.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:53 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Mijn kat probeert een vlieg te vangen. Dat is op dit moment interessanter dan deze wedstrijd. Maar ja, dat is het drogen van verf ook...
Aha ik zag wel dat er iemand uit mijn manager scoorde, dus niks mis mee.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerste helft goed naar het schijnt, 2e helft heb ik wel gezien en was ADO de betere. Wel een formidabele gol van Marnix Kolder
Niet goed, wel leuk om te kijken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Had Theo Reitsma neergezet bij deze wedstrijd en je waande je op de begraafplaats.
sterftegolf gekomen.[quote]Op zondag 11 augustus 2013 12:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was GAE gisteren goed? Ik kon niet kijken.
Katten zijn baasquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:53 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
WK Atletiek op 502.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:54 schreef Knalerwtje het volgende:
Misschien is er wel ergens Cricket of Curling te zien?
Op de naaktcamping?quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:53 schreef Knalerwtje het volgende:
Het is dat er geen amateur vrouwenvoetbal op is, anders was ik dat gaan kijken.
Beachvolleybal begint over acht minuten!quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:54 schreef Knalerwtje het volgende:
Misschien is er wel ergens Cricket of Curling te zien?
100m is eigenlijk het enige dat ik wel wil zien.quote:
1-0 voor de kat, einde wedstrijdquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een kat een vlieg zien vangen vind ik wel boeiend hoor, dit meen ik.
Pics van de kat.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:55 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
1-0 voor de kat, einde wedstrijd
Ze moeten combinatievoetbal spelen, alleen komen ze niet verder dan achterin wat rondtikken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is dat PSV of Ajax niet tegen ze speelt, anders stond het al 0-2.
Immers is geen Maher of Eriksen hé.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:56 schreef Knalerwtje het volgende:
Immers moet zo'n bal toch strak in de kruising schieten?
Moeten, ja... Kunnen, da's het probleemquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:56 schreef Knalerwtje het volgende:
Immers moet zo'n bal toch strak in de kruising schieten?
Immers is nog geen eens een de Jong of Wijnaldum.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Immers is geen Maher of Eriksen hé.
Maak ook niet uit wie je met "ze" bedoelt op dit moment, beide ploegen hadden al achter gestaan. Wat een ellende dit zeg. En dan is dat Feyenoord verdomme hofleverancier van Oranje. Naar Brazilië gaan de Oranjefans volgende zomer voor feestjes en hoeren. Voetballend valt er toch niets te zien.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is dat PSV of Ajax niet tegen ze speelt, anders stond het al 0-2.
Debielquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:57 schreef Knalerwtje het volgende:
Niets aan de hand. Wat een homo die Immers. En maar net doen alsof hij een stoere Tokkie is.
Immers zou bij Ajax of PSV niet eens op de bank zitten, laat staan op het veld staan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Immers is nog geen eens een de Jong of Wijnaldum.
Niet eens op de tribune, want daar kan je beter een betalende supporter neerzetten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:58 schreef StevenQ het volgende:
[..]
Immers zou bij Ajax of PSV niet eens op de bank zitten, laat staan op het veld staan.
Gaat ie diep?quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:59 schreef Samael het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA PELLLLLLLLLLEEEEE JAAAAAAAA
Inderdaadquote:
Gelijkspel hangt in de lucht.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:59 schreef TweeGrolsch het volgende:
Haha het is zo tragisch dat zo'n Feyenoord nog punten haalt ook he
Die KutImmers maakte een schwalbe, daardoor kwam Feyenoord op 1-0.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:59 schreef GGMM het volgende:
Pelle staat in m'n team.
Ajacied422 littlerabbit
Feyenoord heeft de scheids mee?quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die KutImmers maakte een schwalbe, daardoor kwam Feyenoord op 1-0.
Vuil jong dat je bent.
Lijkt me onwaarschijnlijk in de Kuip inderdaad.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoord heeft de scheids mee?Nee, dat geloof ik niet.
Dit gaat NRC-Next meenemen in het zuivere klassement.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoord heeft de scheids mee?Nee, dat geloof ik niet.
Wordt het uiteindelijk 3-0, krijg je allerlei commentaren over hoeveel beter Feyenoord was en hoe fantastisch de wedstrijd wasquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
De Kuip is wat meer tot leven gekomen.˛
Niet van mijn kantquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wordt het uiteindelijk 3-0, krijg je allerlei commentaren over hoeveel beter Feyenoord was en hoe fantastisch de wedstrijd was
Niet eens, dat is alleen als het voordeel heel direct is. Dit soort dingen tellen niet eens mee.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit gaat NRC-Next meenemen in het zuivere klassement.
Idd, echte mannen offeren gewoon hun zippo daar voor opquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Aanstekertje op het veld gooien, joehoe.
Hij is dan ook Spaans aan het leren. Geen Nederlands.quote:
Doet GGMM ook al aan Rosetta Stone ja?quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leer Nederlands, of ben je dat verleerd sinds je aan het werk bent met Rosetta Stone?
Typo, niet janken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leer Nederlands, of ben je dat verleerd sinds je aan het werk bent met Rosetta Stone?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oke.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Triest dat je het afschuift op een typo.
Kijk eens naar je dm stinho.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Triest dat je het afschuift op een typo.
Piep piep hallo, Calimero.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:05 schreef Tukker87 het volgende:
Ja een twente speler moet helemaal worden afgemaakt en dan fluit die hond wel.
Maak een foto.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Er loopt momenteel een dikke vrouw langs met haar hont.
Die kan wel voetballen, alleen dit hele Feyenoord speelt als een patatje.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:06 schreef TweeGrolsch het volgende:
Kunt wel weer zien dat vilhena een echte parel is uit de jeugdopleiding van Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |