Mwa, dat valt wel mee toch.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:06 schreef Geo4kant het volgende:
Vind wel dat wij gediscrimineerd worden hoor, wil niemand een ban aansmeren maar als wij het woordje "K" gebruiken kun je meteen een week F5'en maar als andere het doen vanwege een teleurstellende wedstrijd mag het wel![]()
/calimero
Gewoon met rust laten ja, volgende week wordt het toch zwaar genoeg en staan ze nog steeds met 0 punten na de klassiekerquote:
Dat wordt vrij makkelijk ja.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon met rust laten ja, volgende week wordt het toch zwaar genoeg en staan ze nog steeds met 0 punten na de klassieker![]()
![]()
![]()
Ajax boeit me niks.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat Ajax ook enorm teleurstelde.
Ik eet geen bacon.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Oh, kanker.
Niet teveel bacon op je pannenkoeken he, daar word je dik van.
Wat is daar leuk aan zieltje.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon met rust laten ja, volgende week wordt het toch zwaar genoeg en staan ze nog steeds met 0 punten na de klassieker![]()
![]()
![]()
Wees eerlijk, Happie. Als Ajax na 3 wedstrijden met 0 punten stond, had jij ook trompetterend door Amersfoort gelopen en het aan de stok gekregen met een gefrustreerde GGMM.quote:
Kaas?quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat doe je dan op je pannenkoeken?
Hoe is het met je huisgenoot? Heeft hij nog eten voor je klaar gemaakt?quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hoe is het met je zus trouwens?
Die is op vakantie en ik maak alleen mijn eigen voer klaar.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe is het met je huisgenoot? Heeft hij nog eten voor je klaar gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |