Topickillquote:
Ja man, pijnlijk ditquote:
Heb je nog gehosseld?quote:
In mijn dromen altijd.quote:
Al vastgeroest aan een dame?quote:Op zondag 11 augustus 2013 04:30 schreef sig000 het volgende:
Ik help wel ff dan, hossel zelf niet veel meer.
Nee man, heb een beetje zitten gamen en Band of Brothers voor de 20e keer gekekenquote:Op zondag 11 augustus 2013 04:28 schreef Fok-it het volgende:
Wel antwoorden dude, kan me geen tweede topickill veroorloven
Al lang een relatie?quote:
Dat wil je niet weten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 04:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al lang een relatie?
Geen idee hoe oud je bent :p
Ook tof toch. Ik heb andere dingen aan mijn mind laatste paar maanden dus, en ben binnenkort 2 maanden aan het reizen dus, hoop daar nog weleens wat tegen te komenquote:Op zondag 11 augustus 2013 04:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee man, heb een beetje zitten gamen en Band of Brothers voor de 20e keer gekeken
Ik gok een stuk ouder dan ik benquote:
12 en je dinnetje is 11 en jullie hebben een week.quote:
en de nodige snoepjes zijn al uitgedeeldquote:Op zondag 11 augustus 2013 04:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
12 en je dinnetje is 11 en jullie hebben een week.
/nikonlover
Van die harde hartsnoepjes met woordjes erop?quote:Op zondag 11 augustus 2013 04:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
en de nodige snoepjes zijn al uitgedeeld
Die zijn bazig inderdaadquote:Op zondag 11 augustus 2013 04:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Van die harde hartsnoepjes met woordjes erop?
Tering, ga naar OUD jij.quote:Op zondag 11 augustus 2013 04:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb Ove Kindvall nog de winnende treffer zien scoren .
Opgefokte wijven in de overgang daarquote:
Onderschat niet wat er met vrouwen gebeurd wanneer die een kind krijgen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 04:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opgefokte wijven in de overgang daar
Vertelquote:Op zondag 11 augustus 2013 04:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Onderschat niet wat er met vrouwen gebeurd wanneer die een kind krijgen.
Ik hoop niet dat je dat ook aan je vrouw vraagt in bedquote:Op zondag 11 augustus 2013 04:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wil je de lange of de korte versie?
Mijn vrouw is wel wat gewend.quote:Op zondag 11 augustus 2013 04:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je dat ook aan je vrouw vraagt in bed![]()
Doe maar de korte overigens.
Ik snap het wel hoorquote:Op zondag 11 augustus 2013 04:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn vrouw is wel wat gewend.![]()
De hormonen gaan op hol en ondanks dat je ze wel kan schieten is er toch iets wat ervoor zorgt dat je het niet doet.
Nog ff en dan opa.quote:Op zondag 11 augustus 2013 04:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor![]()
Dus je bent al vader?
Hoe oud is je zoon/dochter?quote:
Trustequote:
Pff, wat oud allemaal.quote:
Hoe gewillig kan je zijnquote:Op zondag 11 augustus 2013 04:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die poolse chicksProbeer dat maar in Nederland.
Haha die chick die hem een hoek geeftquote:Op zondag 11 augustus 2013 04:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denk dat ze hier allemaal als 0:55 reageren. Of helemaal op het einde.
Goed plan. Zie me er wel voor aan om er doorheen te slapenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |