En die kregen scheldpartijen over zich heen, of werden bijna over de voet gereden. Terecht dat ze zijn vervangen door agenten.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:15 schreef JJH het volgende:
[..]
maandag en dinsdag stonden er verkeersregelaars te waarschuwen heb ik begrepen.
omleidingsroutes die vol staan waardoor je er langer over doet.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Oh ja, ladingen geklus, veel meer dan anders, of in andere steden... /sarcasme
Zelf aangelegd, maar wel met het normale verkeer in gedachten, niet een centrumring vol auto's.
Maar goed, men zit in een auto, kleine moeite om om te rijden. Je word er niet moe van of zo.
Ik heb nog een tijdje aan het begin van die weg gestaan, toen er politie bij dat bruggetje stond.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En die kregen scheldpartijen over zich heen, of werden bijna over de voet gereden. Terecht dat ze zijn vervangen door agenten.
En ja, het is vervelend dat je tijdelijk moet omrijden, maar de Turfmarkt is daar niet de weg voor. 1-auto-brugje (dus ook geen fiets ernaast) en het rare kruispunt aan de andere kant. Heel onveilig.
Daar heb je gelijk in, het staat zeer duidelijk aangegeven en zelfs op het punt zelf staat weer een hek met een verbodsbord, ik snap de mensen ook niet de politie staat er al dagen maar toch rijden er nog mensen en worden stelselmatig de borden genegeerd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:11 schreef stbabylon het volgende:
130e
En die boete is niet om de kas te spekken of een cadeau van de stomme staat (boehoe), die is er om domme mensen te leren om niet 5 borden en 2 hekken te negeren.
Als je daar nou had gestaan om die mensen er op te wijzen dat het éénrichtingsverkeer was, dan had je een goede daad verricht.
Je komt zelf ook behoorlijk gekleurd over, als ze je een boete hadden gegeven dan kun je direct zelf ook de rassenkaart spelen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:16 schreef djakkaa3033 het volgende:
[..]
Ik had bjina gezegd ben je ongesteld haha, als ik dat tegen mijn vriendin zegt word ze helemaal kwaad maar als ik dat tegen de politie meisjes had gezegd had ik waarschijnlijk ook een boete voor discriminatie of belediging ofzo dus maar niet gedaan haha.
Simpel kan ook inderdaad. Alleen simpele mensen gaan als een tokkie andere tokkies waarschuwen die te dom zijn om borden te lezen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:16 schreef Descendent het volgende:
Simpel eerder....
Als ie nu eerst eens leerde wat 'discriminatie' nu eens betekende en normaal NL leerde schrijven....
Dan bleef alleen het gedrag over wat m simpel maakte..![]()
Politie is tegen allochtonen strenger (behalve de condeucteurs in de Rotterdamse metro die pussy zijn) vaak genoeg discriminatue meegemaakt. Bijvoorbeeld als je aardig bent ''ooh jij bent zo anders dan je mede landgenoten (wat indirect een belediging is wat ze zelf niet doorhebben).quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:52 schreef beelz het volgende:
[..]
Je komt zelf ook behoorlijk gekleurd over, als ze je een boete hadden gegeven dan kun je direct zelf ook de rassenkaart spelen.
Nee. Een hond kun je prima zijn eten afpakken zonder dat hij bijt. Dat heet hiërarchie en een hond weet prima wie de baas is.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:23 schreef djakkaa3033 het volgende:
[..]
Kijk maar naar een hond, ze zijn vriendelijk en aaibaar, maar pak maar eens een stukje vlees af als ze aan het eten zijn, dan bijten ze je, niet omdat ze een hekel aan je hebben maar omdat het in de aard zit van een mens / dier dat is ook het stukje egosisme wat we allemaal hebben, wit zwart, dier tot mens etc
quote:Oja en nog iets ik heb gister een dikke boete gehad toen ik achter de mediamarkt met wat vrienden stond te blowen, in Rotterdam ben ik een stuk of 4 keer aangehouden en allemaal met een waarschuwing eraf gekomen..![]()
Je probeert daadwerkelijk een soort van misvormde evolutieleer als excuus te gebruiken om crimineel gedrag goed te praten? OMG! ende ROFL ende weet ik die internetafkortingen om duidelijk te maken dat je jezelf enigszins belachelijk maakt allemaal meer.quote:
De meeste stemmen zijn voor aankomende zaterdag.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:36 schreef Descendent het volgende:
Waren er nu nog plannen voor een meat meet??
Ook zeker een favoriet van mij en de vrouw, oh en van mijn ouders en van Jonnie de Boer. Dus.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:56 schreef beelz het volgende:
Net uit eten geweest bij Bistro Bonne Femme.
Het was altijd al mijn lievelingsrestaurant, het is nu nog meer dan dat. We hebben echt achterlijk veel en achterlijk goed gegeten.
Echt een aanrader om daar eens te gaan eten. En doe jezelf dan een plezier, neem de brownie als nagerecht. Als je die brownie niet lekker vindt dan ben je het tegenovergestelde van Batman.
Cool, ik ben er nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 07:19 schreef Kekaa het volgende:
[..]
De meeste stemmen zijn voor aankomende zaterdag.
Ben je er onlangs nog geweest? Ze hebben nu op de krijtborden spareribs staan. Beste sparerribs ooit.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook zeker een favoriet van mij en de vrouw, oh en van mijn ouders en van Jonnie de Boer. Dus.
Die heb ik dus vorig jaar een keer gehad en JAquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:19 schreef beelz het volgende:
[..]
Ben je er onlangs nog geweest? Ze hebben nu op de krijtborden spareribs staan. Beste sparerribs ooit.
Ze zijn echt briljant inderdaad. Maar spareribs bij het bot pakken en dat het vlees erafvalt is niet bijzonder. Zo maak ik de mijne ook altijd klaar en Cucaracha doet dat ook. Die van Cucaracha zijn ook erg fijn trouwens, maar die van Bonne Femme zijn bijna net zo goed als die van mij en dat is een epische prestatie.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die heb ik dus vorig jaar een keer gehad en JAAls je die bij het bot pakt, blijft het vlees op het bord liggen. ZO goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |