abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130234437
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:15 schreef JJH het volgende:

[..]

maandag en dinsdag stonden er verkeersregelaars te waarschuwen heb ik begrepen.
En die kregen scheldpartijen over zich heen, of werden bijna over de voet gereden. Terecht dat ze zijn vervangen door agenten.

En ja, het is vervelend dat je tijdelijk moet omrijden, maar de Turfmarkt is daar niet de weg voor. 1-auto-brugje (dus ook geen fiets ernaast) en het rare kruispunt aan de andere kant. Heel onveilig.
  maandag 19 augustus 2013 @ 13:39:33 #77
202014 JJH
Knetter. O+
pi_130234606
Dat kruispunt heeft de gemeente zelf zo aangelegd een half jaar geleden. :D
En er komt veel lokaal verkeer langs.
Gelukkig mag ik met de taxi over de kerkstraat. :)

En de mensen worden flauw van al het geklus aan wegen de laatste tijd.
pi_130235675
Oh ja, ladingen geklus, veel meer dan anders, of in andere steden... /sarcasme

Zelf aangelegd, maar wel met het normale verkeer in gedachten, niet een centrumring vol auto's.

Maar goed, men zit in een auto, kleine moeite om om te rijden. Je word er niet moe van of zo.
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:21:19 #79
202014 JJH
Knetter. O+
pi_130236422
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Oh ja, ladingen geklus, veel meer dan anders, of in andere steden... /sarcasme

Zelf aangelegd, maar wel met het normale verkeer in gedachten, niet een centrumring vol auto's.

Maar goed, men zit in een auto, kleine moeite om om te rijden. Je word er niet moe van of zo.
omleidingsroutes die vol staan waardoor je er langer over doet.

Maar je zit inderdaad droog. :Y
pi_130267245
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:35 schreef stbabylon het volgende:

[..]

En die kregen scheldpartijen over zich heen, of werden bijna over de voet gereden. Terecht dat ze zijn vervangen door agenten.

En ja, het is vervelend dat je tijdelijk moet omrijden, maar de Turfmarkt is daar niet de weg voor. 1-auto-brugje (dus ook geen fiets ernaast) en het rare kruispunt aan de andere kant. Heel onveilig.
Ik heb nog een tijdje aan het begin van die weg gestaan, toen er politie bij dat bruggetje stond.

Ik hield mensen aan en zei, iets verder staat politie de beboeten.
En iedereen draaide om, en bedankte me vriendelijk.

Ik weet niet hoe duur de boetes zijn, maar stel 100 euro, ik heb een stuk of 8 auto's aangehouden dus de politie heeft dan zo'n 800 euro mis gelopen haha.

Ik heb niks tegen politie werk integendeel, alleen ik ging naast de politie staan (waren 2 politie meisjes van een jaar of 22) en die gingen tekeer tegen die automobilisten, ze klonken zo boos,.
Terwijl het een meisje in een een klein geel autotje was.. die bijna stond te huilen in de auto...

Dus ik zeg, ''doe rustig mevrouw de agent, ze doet toch gewoon normaal ga niet zo'n toon aanlaan''

Toen zeiden ze : dat je hier staat is tot daar aan toe, maar bemoei je er niet meer en kreeg haast een duw.

Toen ben ik van boosheid maar aan het begin van de weg gestaan, het was rond de spits en dan heb je werkende mensen die al zoveel belasting betalen.. dan ben je klaar met werken en krijg je ook nog van de staat een bekeuring als beloning.... dan werk je voor de staat.
pff
haha!
pi_130267304
130e

En die boete is niet om de kas te spekken of een cadeau van de stomme staat (boehoe), die is er om domme mensen te leren om niet 5 borden en 2 hekken te negeren.

Als je daar nou had gestaan om die mensen er op te wijzen dat het éénrichtingsverkeer was, dan had je een goede daad verricht.
pi_130267411
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:11 schreef stbabylon het volgende:
130e

En die boete is niet om de kas te spekken of een cadeau van de stomme staat (boehoe), die is er om domme mensen te leren om niet 5 borden en 2 hekken te negeren.

Als je daar nou had gestaan om die mensen er op te wijzen dat het éénrichtingsverkeer was, dan had je een goede daad verricht.
Daar heb je gelijk in, het staat zeer duidelijk aangegeven en zelfs op het punt zelf staat weer een hek met een verbodsbord, ik snap de mensen ook niet de politie staat er al dagen maar toch rijden er nog mensen en worden stelselmatig de borden genegeerd.

Ik verplaats mezelf als ik in Zwolle moet zijn gewoon met de fiets, veel makkelijker en sneller.
Maar hey.. op wegmisbruikers hoor je de agenten altijd normaal rustig en vriendelijk tegen iedereen praten, en de situatie uitleggen..
En toen ik die politie meiden zo agressief hoorde praten, en boos terwjil dat meisje in de auto alleen maar zei sorry... toen kwam mijn woede toch wel omhoog vandaar mijn daad toen haha.

Ik had bjina gezegd ben je ongesteld haha, als ik dat tegen mijn vriendin zegt word ze helemaal kwaad maar als ik dat tegen de politie meisjes had gezegd had ik waarschijnlijk ook een boete voor discriminatie of belediging ofzo dus maar niet gedaan haha.
pi_130267569
Bij wegmisbruikers staat er een cameraman naast...
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:52:04 #84
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_130268410
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:16 schreef djakkaa3033 het volgende:

[..]

Ik had bjina gezegd ben je ongesteld haha, als ik dat tegen mijn vriendin zegt word ze helemaal kwaad maar als ik dat tegen de politie meisjes had gezegd had ik waarschijnlijk ook een boete voor discriminatie of belediging ofzo dus maar niet gedaan haha.
Je komt zelf ook behoorlijk gekleurd over, als ze je een boete hadden gegeven dan kun je direct zelf ook de rassenkaart spelen.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:16:10 #85
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_130277902
Simpel eerder....
Als ie nu eerst eens leerde wat 'discriminatie' nu eens betekende en normaal NL leerde schrijven....

Dan bleef alleen het gedrag over wat m simpel maakte.. :')
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:50:56 #86
44649 beelz
pi_130279236
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:16 schreef Descendent het volgende:
Simpel eerder....
Als ie nu eerst eens leerde wat 'discriminatie' nu eens betekende en normaal NL leerde schrijven....

Dan bleef alleen het gedrag over wat m simpel maakte.. :')
Simpel kan ook inderdaad. Alleen simpele mensen gaan als een tokkie andere tokkies waarschuwen die te dom zijn om borden te lezen. :')
Besef Regulier!
pi_130314069
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:52 schreef beelz het volgende:

[..]

Je komt zelf ook behoorlijk gekleurd over, als ze je een boete hadden gegeven dan kun je direct zelf ook de rassenkaart spelen.
Politie is tegen allochtonen strenger (behalve de condeucteurs in de Rotterdamse metro die pussy zijn) vaak genoeg discriminatue meegemaakt. Bijvoorbeeld als je aardig bent ''ooh jij bent zo anders dan je mede landgenoten (wat indirect een belediging is wat ze zelf niet doorhebben).

Maar boeit niet, ik discrimineer zelf ook alle bevolkingsgroepen soms, en soms niet dat ligt gewoon in de aard van de mens, iets in een hokje schuiven.

Ik vind bijvoorbeeld een meisjes agent geen gezag uitstralen, ik stop alleen omdat ik bang ben dat ze anders schieten of dat je gearrresteerd word, maar respect voor zo'n meid heb ik 0%
Dus ik discrimineer ook, of als er een antilliaan schiet, denk ik pff weer die antillianen.

Kijk Nederlanders en allochtonen we roven beide evenveel, alleen allochtonen laten hun rijkdom gelijk zien, en Nederlandedrs potten hun zwarte geld op en rijden gewoon in B klasse auto's dat het minder opvalt.

Verder is de aard van de mens altijd slecht geweest, vroeger al in de oertijd roofde mensen van elkaar, we blijven gek gezegt altijd gewoon dieren, en in de dierenwereld komt het nog veel vaker voor als bij de mensen

Mensen die hoog ontwikkeld zijn zullen bijvoorbeeld minder snel iemand rollen, maar dat komt uiteindelijk alleen omdat hun genoeg rijkdom hebben dat het simpelweg niet nodig is.

Als er hongersnood in NL uitbreekt zal je zien dat we allemaal beesten zijn en met zijn alle alles plunderen en ruzie maken om een stukje vlees, het is gewoon de mens zelf het egoisme we zijn gewoon dieren maar hebben een maatschappij gecreeërd dat we niet als beesten hoeven te leven haha!

Kijk maar naar een hond, ze zijn vriendelijk en aaibaar, maar pak maar eens een stukje vlees af als ze aan het eten zijn, dan bijten ze je, niet omdat ze een hekel aan je hebben maar omdat het in de aard zit van een mens / dier dat is ook het stukje egosisme wat we allemaal hebben, wit zwart, dier tot mens etc

Oja en nog iets ik heb gister een dikke boete gehad toen ik achter de mediamarkt met wat vrienden stond te blowen, in Rotterdam ben ik een stuk of 4 keer aangehouden en allemaal met een waarschuwing eraf gekomen.. ;(

[ Bericht 6% gewijzigd door djakkaa3033 op 21-08-2013 15:30:42 ]
  woensdag 21 augustus 2013 @ 17:11:54 #88
44649 beelz
pi_130317746
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 15:23 schreef djakkaa3033 het volgende:

[..]

Kijk maar naar een hond, ze zijn vriendelijk en aaibaar, maar pak maar eens een stukje vlees af als ze aan het eten zijn, dan bijten ze je, niet omdat ze een hekel aan je hebben maar omdat het in de aard zit van een mens / dier dat is ook het stukje egosisme wat we allemaal hebben, wit zwart, dier tot mens etc
Nee. Een hond kun je prima zijn eten afpakken zonder dat hij bijt. Dat heet hiërarchie en een hond weet prima wie de baas is.

quote:
Oja en nog iets ik heb gister een dikke boete gehad toen ik achter de mediamarkt met wat vrienden stond te blowen, in Rotterdam ben ik een stuk of 4 keer aangehouden en allemaal met een waarschuwing eraf gekomen.. ;(
:O Het is omdat je een kleurtje hebt. :O
Besef Regulier!
  woensdag 21 augustus 2013 @ 21:56:46 #89
44649 beelz
pi_130327771
Net uit eten geweest bij Bistro Bonne Femme.
Het was altijd al mijn lievelingsrestaurant, het is nu nog meer dan dat. We hebben echt achterlijk veel en achterlijk goed gegeten.

Echt een aanrader om daar eens te gaan eten. En doe jezelf dan een plezier, neem de brownie als nagerecht. Als je die brownie niet lekker vindt dan ben je het tegenovergestelde van Batman.
Besef Regulier!
  donderdag 22 augustus 2013 @ 00:34:40 #90
318842 Descendent
pi_130334515
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 15:23 schreef djakkaa3033 het volgende:

[..]
Je probeert daadwerkelijk een soort van misvormde evolutieleer als excuus te gebruiken om crimineel gedrag goed te praten? OMG! ende ROFL ende weet ik die internetafkortingen om duidelijk te maken dat je jezelf enigszins belachelijk maakt allemaal meer. :D

Anders sanemgevat; komt een beetje over...

Anywayz; binnenkort zal de werksleur weer beginnen. :{

[ Bericht 17% gewijzigd door Descendent op 22-08-2013 00:42:07 ]
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
  donderdag 22 augustus 2013 @ 00:36:14 #91
318842 Descendent
pi_130334567
Waren er nu nog plannen voor een meat meet?? :P
pi_130337155
Gaaf wist niet dat ze snachts heteluchtballonnen op lieten, leuk gezicht donkere vlek en dan in eens die brander aan.

[ Bericht 33% gewijzigd door Geerd op 22-08-2013 02:52:52 ]
Ik zwaai naar dieren.
pi_130337938
quote:
7s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 00:36 schreef Descendent het volgende:
Waren er nu nog plannen voor een meat meet?? :P
De meeste stemmen zijn voor aankomende zaterdag.
pi_130338367
quote:
17s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:56 schreef beelz het volgende:
Net uit eten geweest bij Bistro Bonne Femme.
Het was altijd al mijn lievelingsrestaurant, het is nu nog meer dan dat. We hebben echt achterlijk veel en achterlijk goed gegeten.

Echt een aanrader om daar eens te gaan eten. En doe jezelf dan een plezier, neem de brownie als nagerecht. Als je die brownie niet lekker vindt dan ben je het tegenovergestelde van Batman.
Ook zeker een favoriet van mij en de vrouw, oh en van mijn ouders en van Jonnie de Boer. Dus.
pi_130338370
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 07:19 schreef Kekaa het volgende:

[..]

De meeste stemmen zijn voor aankomende zaterdag.
Cool, ik ben er niet :)
  donderdag 22 augustus 2013 @ 10:19:34 #96
44649 beelz
pi_130340218
quote:
99s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 08:32 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ook zeker een favoriet van mij en de vrouw, oh en van mijn ouders en van Jonnie de Boer. Dus.
Ben je er onlangs nog geweest? Ze hebben nu op de krijtborden spareribs staan. Beste sparerribs ooit.
Besef Regulier!
pi_130340555
quote:
99s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 10:19 schreef beelz het volgende:

[..]

Ben je er onlangs nog geweest? Ze hebben nu op de krijtborden spareribs staan. Beste sparerribs ooit.
Die heb ik dus vorig jaar een keer gehad en JA :9~ Als je die bij het bot pakt, blijft het vlees op het bord liggen. ZO goed :o
  donderdag 22 augustus 2013 @ 10:38:20 #98
44649 beelz
pi_130340646
quote:
99s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 10:35 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Die heb ik dus vorig jaar een keer gehad en JA :9~ Als je die bij het bot pakt, blijft het vlees op het bord liggen. ZO goed :o
Ze zijn echt briljant inderdaad. Maar spareribs bij het bot pakken en dat het vlees erafvalt is niet bijzonder. Zo maak ik de mijne ook altijd klaar en Cucaracha doet dat ook. Die van Cucaracha zijn ook erg fijn trouwens, maar die van Bonne Femme zijn bijna net zo goed als die van mij en dat is een epische prestatie.

En dan hebben we natuurlijk de brownie nog. En het feit dat ze de ballen hebben om rauw vlees te serveren met rauw ei. Je weet gewoon dat een restaurant goed is en vertrouwen in hun producten heeft als ze tegenwoordig nog rauw voedsel durven te serveren. _O_
Besef Regulier!
pi_130340687
Ja, ok, maar daar was het de eerste keer dat ik het zo erg meemaakte. En ze smaken gewoon fantastisch.

Ik heb daar ook een keer een epische rabarber crumble als toet gehad :9~
pi_130369474
Komende zaterdag kan ik ook niet, andere plannen.

Oeh, ondertussen een voorlopige woningaanbieding. Ik wil al zo lang verhuizen, dat ik nog net niet sta in te pakken :D :')
Live for now, forget forever
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')