Kom trio doen met mij en krio =$.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij heeft wel iets anders hards voor je.
Auw, you've just hurt my feelings.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:58 schreef durrrr het volgende:
[..]
Jij bent de grootste kankerhoer van heel fok, erger dan vaseline en cristina
Zou meteen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Kom trio doen met mij en krio =$.
Nee hoor iedereen mag meelezen. En misschien wilt iemand erover mee praten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
En wat jullie doen is een 1 op 1 gesprek.
Mja, ik heb eigenlijk spijt van m`n iPhone.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:54 schreef durrrr het volgende:
[..]
Nice, ik 16GB maar nu al spijt van, had ik ook maar 32 of 64
Eerlijk, je loopt wel het meest van jullie drie je booty te showen in US.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Auw, you've just hurt my feelings.
Glad to hear that.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Auw, you've just hurt my feelings.
Ze mag hetquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:56 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Eerlijk, je loopt wel het meest van jullie drie je booty te showen in US.
Jij mag dat ook wel hoor.quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Voor Dqod:
het is een gifje van Kirsten Dunst als Marie Antoinette met de tags
staring, dead or I can't etc., annoyed, Marie Antoinette, Kirsten Dunst, queued, I can't, looking away, shaking my head
Hey aight. Watsmetjou?quote:
Nietzoveeel, paar dagen terug van vakantie en nu heb ik heimwee want Nederland is koudquote:
Waar ben je geweest?quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:59 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nietzoveeel, paar dagen terug van vakantie en nu heb ik heimwee want Nederland is koud.
En hoe is het met u?
Kos, 2e keer op rij, paradijsje daarquote:
Lekker hoor. Ben je nigga nu?quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:03 schreef aight1 het volgende:
[..]
Kos, 2e keer op rij, paradijsje daar
Oh oké doei.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |