Wat een enfant terrible ben je toch ook hè.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hopen dat je een beetje geluk hebt dan! Ik werk voor mezelf, kantoorwerk is niets voor mij.
Smaken verschillen he dat is het mooie zijn van een mens een eigen mening hebben alhoewel veel hier gedragen als schapen, misschien niet blond maar die andere 2 punten vind IK wel. Dat is het belangrijkste wat IK ervan vind.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Blond? Nee.
Lelijk? Nee.
Aandachtsslet? Nee.
Géén idee wie je nu weer aan het beledigen bent, durr.
#eigenbaas #swag #7cijfersindebank #shineisdebasisquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hopen dat je een beetje geluk hebt dan! Ik werk voor mezelf, kantoorwerk is niets voor mij.
Ik meen het, ik wil durrrr best wel ontmoeten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een enfant terrible ben je toch ook hè.
#knalpoesquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
#eigenbaas #swag #7cijfersindebank #shineisdebasis
quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:19 schreef durrrr het volgende:
[..]
Smaken verschillen he dat is het mooie zijn van een mens een eigen mening hebben alhoewel veel hier gedragen als schapen, misschien niet blond maar die andere 2 punten vind IK wel. Dat is het belangrijkste wat IK ervan vind.
baas durrrr
Nee ik zit ook een beetje te facebooken en online te pokeren hele dag, af en toe mijn chick die langs komt (die ik gehosselt hebt op een feest en niet onlinequote:Op zondag 11 augustus 2013 20:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]Schatje, als je me kón regelen, deed je het. Maar je hoeft het niet toe te geven hoor, maar alle 4- dames waar je altijd zo mee opschept bewijzen dat al
A. Je bent dan echt de enige hier die Veer niet mooi vind.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:19 schreef durrrr het volgende:
[..]
Smaken verschillen he dat is het mooie zijn van een mens een eigen mening hebben alhoewel veel hier gedragen als schapen, misschien niet blond maar die andere 2 punten vind IK wel. Dat is het belangrijkste wat IK ervan vind.
baas durrrr
Kanker.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:22 schreef durrrr het volgende:
[..]
Jou regelenkk wat noem je me schatje, liever heb ik als iemand van jou dat je me kankerlijer noemt ofzo baahh.
Alle 4 damesis je neus zo lang en krom dat je er niet langs kan kijken?
nee hoor ik vind haar ook maar skere gurlquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:22 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
A. Je bent dan echt de enige hier die Veer niet mooi vind.
B. Ze is een van de liefste meiden op FOK! die ik ken, haat eens niet zo?
En laat dat verhaal ook eens zitten, dat was je dochter niet eens
Hardop.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:22 schreef durrrr het volgende:
[..]
is je neus zo lang en krom dat je er niet langs kan kijken?
Nice, iedereen zijn eigen. Ik werk overal en nergens aan een erg interessant project, maar het fijnste is inderdaad daar waar je je kuiken #1 hebt die eten klaar maakt en vrij sporadisch tussen je benen kruipt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:21 schreef durrrr het volgende:
[..]
Nee ik zit ook een beetje te facebooken en online te pokeren hele dag, af en toe mijn chick die langs komt (die ik gehosselt hebt op een feest en niet online) heel lief lunch brengen enzo.
DOE VERDOMME EENS LIEFquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:23 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
nee hoor ik vind haar ook maar skere gurl
1.76quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:21 schreef Chloroform het volgende:
Ik wil durr ook wel ontmoeten. Kijken wie kleiner is, hihi. :$ :$
Ze is nu niet blond meer hoor. En het is ook een lekkere dominante dame, daar houdt jij wel van toch.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:23 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
nee hoor ik vind haar ook maar skere gurl
quote:
Dat zal ik niet ontkennenquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze is nu niet blond meer hoor. En het is ook een lekkere dominante dame, daar houdt jij wel van toch.
Laat maar.quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:22 schreef durrrr het volgende:
[..]
Jou regelenkk wat noem je me schatje, liever heb ik als iemand van jou dat je me kankerlijer noemt ofzo baahh.
Alle 4 damesis je neus zo lang en krom dat je er niet langs kan kijken?
Grappig altijd die beta mannekes die stoer doen met hun 185+ maar niks regelen ...:') maarja die rage name spreekt al voor zich... FUUUUUU i hate my life.quote:
Awh zo lievquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:22 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
A. Je bent dan echt de enige hier die Veer niet mooi vind.
B. Ze is een van de liefste meiden op FOK! die ik ken, haat eens niet zo?
En laat dat verhaal ook eens zitten, dat was je dochter niet eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Dat was de discussie nietquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:26 schreef durrrr het volgende:
[..]
Grappig altijd die beta mannekes die stoer doen met hun 185+ maar niks regelen ...:') maarja die rage name spreekt al voor zich... FUUUUUU i hate my life.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |