Nee, hij kan geen fatsoenlijke FOK! advocaten betalen en zijn pro bono jurist kon hem niet bailen.quote:
Wanneer ben jij weer vrij?quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:10 schreef Panzermaus het volgende:
Alles weer gemist.durrr, al je driftige tikprestaties zijn verhoord. Wellicht kunnen we het er later deze maand over hebben, wanneer je met je mede-bazen naar het centrum van het land komt om internetgebruikers van je succes te overtuigen.
[..]
Hij moet nog tot 22:00.
Panzer is zijn FOK! advocaat.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:10 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee, hij kan geen fatsoenlijke FOK! advocaten betalen en zijn pro bono jurist kon hem niet bailen.
Srs? Hoe weet jij datquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:10 schreef Panzermaus het volgende:
Alles weer gemist.durrr, al je driftige tikprestaties zijn verhoord. Wellicht kunnen we het er later deze maand over hebben, wanneer je met je mede-bazen naar het centrum van het land komt om internetgebruikers van je succes te overtuigen.
[..]
Hij moet nog tot 22:00.
Vrij van wat?quote:
Je vriend.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Srs? Hoe weet jij dat
[..]
Vrij van wat?
Oh nee naar die meet kom ik liever alleen jij aan de roids ik aan de pep.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat staat nog niet in de planning, maar you never know.quote:
CY wil wel graag gaan. Als jij belooft om ook te komen dan kom ik ook wel even mee en slaap ik daarna lief bij haar. Indien ik alle struggles overleef, that is.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:14 schreef durrrr het volgende:
[..]
Oh nee naar die meet kom ik liever alleen jij aan de roids ik aan de pep.
Even 1 op 1 ?![]()
Ahw. Warm gevoel van binnen gekregen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:13 schreef CristinaYang het volgende:
CHLORO IK HOU VAN JE
En van de rest ook hoor, lobi
Pics van jullie samen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat staat nog niet in de planning, maar you never know.
Die blijven echt fok-vrij, maar je mag me altijd een facebook invite sturen bby.quote:
Beter dan een blonde lelijke aandachtssletquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:16 schreef VeerEli het volgende:
Goed, het topic is niet meer dood, iig. Maar nu zit het vol met posts van die idiote stumpers
Ik wilde oprecht een leuke bijdrage leveren en toen deed iedereen stomquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:16 schreef VeerEli het volgende:
Goed, het topic is niet meer dood, iig. Maar nu zit het vol met posts van die idiote stumpers
Blond? Nee.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:16 schreef durrrr het volgende:
[..]
Beter dan een blonde lelijke aandachtsslet
Even kijken, of ik die dag erna vrij kan regelen van kantoor, van het bedrijf van pappie.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
CY wil wel graag gaan. Als jij belooft om ook te komen dan kom ik ook wel even mee en slaap ik daarna lief bij haar. Indien ik alle struggles overleef, that is.
(srs)
Mijn FB blijft FOK!vrij, maar thanks anyway bby.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die blijven echt fok-vrij, maar je mag me altijd een facebook invite sturen bby.
Ja, kijk ook wat voor uitschot ineens post, hier. Kan ook niet anders dan dat ze stom doen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik wilde oprecht een leuke bijdrage leveren en toen deed iedereen stom
Doe eens normaal man, dit soort dingen worden hier ook niet over jou gezegd.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:16 schreef durrrr het volgende:
[..]
Beter dan een blonde lelijke aandachtsslet
Hehehequote:Op zondag 11 augustus 2013 20:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn FB blijft FOK!vrij, maar thanks anyway bby.
Hopen dat je een beetje geluk hebt dan! Ik werk voor mezelf, kantoorwerk is niets voor mij.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:17 schreef durrrr het volgende:
[..]
Even kijken, of ik die dag erna vrij kan regelen van kantoor, van het bedrijf van pappie.
Hij is ook niet blond.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Doe eens normaal man, dit soort dingen worden hier ook niet over jou gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |