SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is geen leraar, maar hij is wel vervelend.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Leuk altijd met leraren. Ze hebben allemaal hun eigen idee van hoe het moet, dus je bent uiteindelijk meer bezig met bedenken hoe ze het graag willen zien dan daadwerkelijk een naar jouw idee correct verslag te maken.
Ja, staat een conclusie aan het einde.quote:
Begeleider, moeder.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is ook lastig, heb je het wel eens aan iemand anders laten lezen?
Laten aanmeten danquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Was zeker tof, lekker gereden. Alleen snelweg is wel minder. Toch wat oordoppen halen ergens.
Filmpie al gezien?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Was zeker tof, lekker gereden. Alleen snelweg is wel minder. Toch wat oordoppen halen ergens.
Open er een topic over op Fok!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is geen leraar, maar hij is wel vervelend.
Zegt hij dat ik A moet doen. Ik doe A, vraagt hij waarom ik A heb gedaan en niet B.
[..]
Ja, staat een conclusie aan het einde.
[..]
Begeleider, moeder.
quote:
Daar mag de baby pas mee spelen als hij/zij een jaar of 3 is he!!quote:
De grote baby heeft er al de hele tijd mee zitten irriteren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar mag de baby pas mee spelen als hij/zij een jaar of 3 is he!!
Je bedoelt G.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De grote baby heeft er al de hele tijd mee zitten irriteren.
Toch vind ik dat ze mee moet naar GvsE!!quote:
Nee, vind het genoeg dat ze nu al 2 dagen achter elkaar hier op bezoek komtquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch vind ik dat ze mee moet naar GvsE!!
Ik ga haar gewoon appen, Spreek ik af met de meiden, zonder jou!!quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, vind het genoeg dat ze nu al 2 dagen achter elkaar hier op bezoek komt
Ze heeft geen autoquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga haar gewoon appen, Spreek ik af met de meiden, zonder jou!!
Als het echt nodig is kan ik een auto lenen!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |