Zijn methode ken je vast wel.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ken 'm niet maar wyccie zal het wel weten.
Nee, ik zoek een Amerikaan die als acteur maar een paar rolletjes speelde. Hij kreeg de Oscarnominatie voor zijn rol in één van de Godfatherfilms.quote:
Tuurlijk.quote:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:37 schreef Scrutinizer het volgende:
O wacht .... Marshall? Die van het plan?
Er vandaag nog over gelezen. Was echt revolutionair. Duitsland werd ook geholpen. En dat na die grote catastrofe.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:37 schreef Scrutinizer het volgende:
O wacht .... Marshall? Die van het plan?
Ja, ik lees net z'n wiki-pagina. Ik kende 'm alleen van het gelijknamige plan, nooit geweten dat hij een militair was.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er vandaag nog over gelezen. Was echt revolutionair. Duitsland werd ook geholpen. En dat na die grote catastrofe.
Ik dacht ook altijd dat het een politicus was.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik lees net z'n wiki-pagina. Ik kende 'm alleen van het gelijknamige plan, nooit geweten dat hij een militair was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |