Zijn methode ken je vast wel.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ken 'm niet maar wyccie zal het wel weten.
Nee, ik zoek een Amerikaan die als acteur maar een paar rolletjes speelde. Hij kreeg de Oscarnominatie voor zijn rol in één van de Godfatherfilms.quote:
Tuurlijk.quote:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:37 schreef Scrutinizer het volgende:
O wacht .... Marshall? Die van het plan?
Er vandaag nog over gelezen. Was echt revolutionair. Duitsland werd ook geholpen. En dat na die grote catastrofe.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:37 schreef Scrutinizer het volgende:
O wacht .... Marshall? Die van het plan?
Ja, ik lees net z'n wiki-pagina. Ik kende 'm alleen van het gelijknamige plan, nooit geweten dat hij een militair was.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er vandaag nog over gelezen. Was echt revolutionair. Duitsland werd ook geholpen. En dat na die grote catastrofe.
Ik dacht ook altijd dat het een politicus was.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik lees net z'n wiki-pagina. Ik kende 'm alleen van het gelijknamige plan, nooit geweten dat hij een militair was.
... voor de zoveelste keer.quote:
Okquote:
Hij creëert wel.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:58 schreef Tokay het volgende:
Hmm. Is dit Jan Visser of Ad des Bouvrie?
Hint : Diana Ozon.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:58 schreef Tokay het volgende:
Hmm. Is dit Jan Visser of Ad des Bouvrie?
Is dat zijn vrouw?quote:
Z'n ex vriendin in de jaren van zijn doorbraak. Zelfde scene.quote:
Die hoorde ook bij die kring in de jaren 80. Begonnen een punkblad bv.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Die is toch al heel lang dood? Uit een raam gevallen of zo.
Er zijn er twee, een Westheimer en een Kirchstein.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:49 schreef pyl het volgende:
Verhip! Je hebt gelijk: dit is een andere dr Ruth dan dr Ruth!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |