Nee, want Dr. Rat is slechts een jaar of 20, 25 geworden en hoewel hij een junkie was is de man op de foto toch echt wel ouder dan dat.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:53 schreef pyl het volgende:
Nog iets wat ik niet begrijp: is die graffitiman van Tong nu geraden, of niet?
Ik vroeg me ook af of-ie al geraden was en had even naar hem gezocht op 't net. Vandaar dat ik kon uitsluiten dat hij het is op de foto.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:02 schreef pyl het volgende:
Hmmmm ... ik ben niet zo thuis in de hoofdstedelijke punks en junks.
Hugo Ka.....quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Hugo Korst?
Hugo Klaus?
Hugo Kanchez?
Nope, nog steeds geen idee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klopt!quote:
Nee hoor.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Dr. Ruth? Die ziet er toch heel anders uit?
Ook jij vergistte jequote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:39 schreef pyl het volgende:
Doe maar niet net of je je vergist had.
Ik was daar net niet onlangs ook niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:49 schreef pyl het volgende:
Overigens was ik onlangs op het consulaat in St Petersburg en die muurschildering kan ik me nog wel herinneren, maar de naam de maker niet - en evenmin dat hij een voormalige punkjunk is.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:49 schreef Tokay het volgende:
Ik vergiste me niet. Niet nu en niet net.
Het was toch Dr Ruth?
Geweldigquote:
Jep.quote:
Juist. Met de Duitse Rachel Hazes.quote:
Nee, in zijn taalgebied heb je wel Hansies.quote:
Duitser en Oost-Fries.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot morgen.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Kan niet slapen. FF FOK!ken.quote:
Komiek.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ken geen Oost-Friezen. Ik kan ze wel goed verstaan. Plat Duuts is gewoon plat Gronings.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |