Zwijgen is toestemmen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:14 schreef muhahaha het volgende:
Is er bezwaar als ik mijn zus en haar man meevraag voor de newbierit in zeeland?
Zij is net weer begonnen met rijden en zijn motor staat al een paar jaar weg te verstoffen in de garage.
Volgens mij moet een stukje met de grens en België wel prima te doen zijn hoor. Als het start- en eindpunt bijvoorbeeld in de buurt van Den Bosch ligt dan kun je met een rit van 150 km best een eind komen natuurlijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:37 schreef DarkNoize het volgende:
Ik heb wel een (erg cheapass) navigatie, kan ik volgens mij alleen geen routes in zetten.
Ken hier vooral in de grensstreek met België en net over de grens veel leuke weggetjes. Ben sowieso van mening dat je in België beter kunt rijden, maargoed dat zal voor de meeste in dit topic echt te ver weg zijn.
Mocht er animo zijn kunnen we ook gewoon met een paar man de Kempen of Teuten routes van de ANWB (en Belgische collega's) rijden. Zijn prima routes.
I knowquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:42 schreef Anne het volgende:
De eerstvolgende rit is gewoon in Zeeland heur? Staat in de openingspost ook.
Ditquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:43 schreef KneusTeun het volgende:
Vast voorbereiding voor die daarna?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:43 schreef KneusTeun het volgende:
Vast voorbereiding voor die daarna?
Dat, ik ben voor hoor. Ik vond de laatste rit tof.quote:
Wat mij betreft prima. Zoals in de OP staan; aanhang is welkomquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:14 schreef muhahaha het volgende:
Is er bezwaar als ik mijn zus en haar man meevraag voor de newbierit in zeeland?
Zij is net weer begonnen met rijden en zijn motor staat al een paar jaar weg te verstoffen in de garage.
Kut, net iets anders gepland dat weekendquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:58 schreef Anne het volgende:
De rit bij deze vastgelegd op de 22e van september.
Waarom sta je dan op groenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Kut, net iets anders gepland dat weekend
Dan ruil ik hem in voor een aftandse caravan uit 1980quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:30 schreef KneusTeun het volgende:
En dan wordt de brommer verkocht, en ga je op sandalen lopen met geitenwollen sokken jeweet hoe die papa's rollen
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan ruil ik hem in voor een aftandse caravan uit 1980
Of een kekke vouwwagen achter de trikequote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:34 schreef Salatrel het volgende:
Zon kleine kip aravan kan gewoon achter een goldwing
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:34 schreef Salatrel het volgende:
Zon kleine kip aravan kan gewoon achter een goldwing
zolang de kinderen niet te groot zijn kunnen ze rustig mee jaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]Zo'n goldwing heeft al een caravan op de buddy en twee aan beide zijkanten
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:38 schreef Piles het volgende:
Eerste idee voor Zeeland-route: http://goo.gl/maps/uZsA3
Alles op Schouwen-Duiveland kan ook (dan mis je Oosterscheldekering en Zeelandbrug), maar dan wordt het wel erg slingeren om een beetje dag te vullen
Als iemand de weg weet op Walcheren/Zuid-Beveland is een route daar ook leuk, combineren wordt te lang denk ik
Gaan jullie twee, samen of apart een route in elkaar zettenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
Route opent niet
Suggestie: n59/bosweg binndoor naar d zuidkantendijk, water over via de n59
Bruinnisse, ouwerkerk, weg van de al en water weer over
Door naar Goes om te eten
Richting westkapelle, burgh, renesse (ff kijken hoe de nieuwe wegen daar precies lopen nu) scharendijke, brouwershaven, dreischor, Bruinnisse en daar ergens einde. Noord van greveligen zou ik niet doen. Daar dan ergens eindpunt.
Wil best meedenken over schouwen-duiveland,maar ik kan dat weekend echt nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:22 schreef Anne het volgende:
[..]
[..]
Gaan jullie twee, samen of apart een route in elkaar zetten?
Nog niet definitief, paar ideeën..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:43 schreef Yreal het volgende:
hebben we nou wel of niet al een route?
Tuurlijk is dat punt gunstig, ik weet wel wat ik uitkiesquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:00 schreef Salatrel het volgende:
dat startpunt is wel gunstigdaar ging ik vroeger altijd windsurfen
ja klopt. jij wil dat alles gewoon op dezelfde dag doen?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:59 schreef KneusTeun het volgende:
Ik moet kijken hoe de datum valt icm school.
Want als ik de Maandag erna gewoon druk ben dan wordt het hem niet.
Alleen heen en terug is 6 uur rijden! (dan heb ik fout rijden nog niet meegerekend)
Desnoods blijf je op zaterdagavond in Breda pitten?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:59 schreef KneusTeun het volgende:
Ik moet kijken hoe de datum valt icm school.
Want als ik de Maandag erna gewoon druk ben dan wordt het hem niet.
Alleen heen en terug is 6 uur rijden! (dan heb ik fout rijden nog niet meegerekend)
als er een route is wil ik wel een keer proefrijdenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:03 schreef Anne het volgende:
Maarre, we hebben nu dus niemand die een route gaat verzinnen, eventueel proefrijden en voorrijden?
Ik heb wel logeeradres in Voorburg als het moet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Desnoods blijf je op zaterdagavond in Breda pitten?
JUP! het is mij gelukt dat te doenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:16 schreef Rossdale het volgende:
Voorrijden kan wel, maar ik heb geen navi om de route op in te ladenIk heb wel sygic op mijn telefoon? Weet niet of dat met dat programma mogelijk is, dat zou ik eens uit moeten zoeken.
Voorburg? Lekker in de buurtquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb wel logeeradres in Voorburg als het moet.
Maar het is voor mij even afwachten hoe en wat het uitpakt, ben bezig met afstuderen dus heb niet echt een vast rooster
Ja dan moet vriendin ook mee he (dus 2 man), en geloof me tegen dat adres kan uw kasteel niet tegenopquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Voorburg? Lekker in de buurtNee kijk maar man
Indien nodig, ben je welkom hoor.
Of maak er een weekend van, gaan we op zaterdag Pierre stalken in zijn crib
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:03 schreef punkmuis het volgende:
Huisje huren in Zeeland? Vinden ze vast leuk als Gummie met z'n knalpijp de Center Parcs op komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |