Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:40 schreef marel88 het volgende:
Dank!
Disclaimer: het is een test die enkele maanden over datum was (2e uit doosje van die van m'n eerste zwangerschap, 2 jaar terug), maar HCG wat er niet is kan je niet meten... Zo even een nieuwe halen om te confirmen, maar maak me eigenlijk geen zorgen.
Dank, KJ, wat grappig. Over de datum tests leveren dus leukerds op?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:27 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Het resultaat van de streepjes op de over datum test van mij anderhalf jaar geleden is vandaag heerlijk aan het spelen bij de gastouder.
Het lijkt mij ook dat als er al iets mee is, dat dat is dat ze niet meer reageren. En niet dat ze ineens positief gaan aangeven terwijl dat niet zo is. Maar dat is mijn logicaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:31 schreef marel88 het volgende:
[..]
Dank, KJ, wat grappig. Over de datum tests leveren dus leukerds op?
Er is ook echt geen verschil tussen de streep op de nieuwe en de oude test, dus ik denk dat houdbaarheidsdata van zw-testen een soort formaliteit zijn...
Ik vind van wel, betaalbaar, supersnelle discrete levering. Helemaal goed.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:41 schreef DagenNachtdromer het volgende:
wie heeft er hier trouwens ervaring met bestellen van sensitest? is dat een goede site om de testen te kopen?
Wat Sleehakschoen zegt, alleen had ik dan ook de goedkopere zwangerschapstesten.. en die werken dus blijkbaar niet goed samen met mijn hcg. Was mn enige minpunt, maar dat is dus erg persoonlijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:41 schreef DagenNachtdromer het volgende:
wie heeft er hier trouwens ervaring met bestellen van sensitest? is dat een goede site om de testen te kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |