Juist die haat waar ik op kickquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:42 schreef TwyLight het volgende:
Als ik TS was zou ik die capuchon zeer strak om mijn hoofd binden tot ik geen lucht meer kreeg
Is een optie, de capuchon op de schouder laten rusten ofzo?of binnenste buiten?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:42 schreef Arriviste het volgende:
Zorgen dat je capuchon niet goed zit.
Goed idee en dan friemelt ze aan me capuchon de hele tijd (extra moeilijk uitwasbare vlekje dusquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:44 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Een vlekje maken op je capuchon zodat zij het weg kan vegen. Als je geluk hebt, gaat zij er eventueel er aan trekken.
Protipquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:00 schreef Eglesiar het volgende:
Wordt een Assassin, dan mag je altijd een capuchon op hebben.
Ik vind jou een beetje raar, maar dat even geheel terzijde..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie weten dat ik een capuchon fetisj heb.
Maar soms wordt het zo erg dat ik dikwijls zot kom door mijn fetisj.
De laatste keer dat een meisje aan mijn capuchon trok was ik 16 ofzo (onbewust, zonder te vragen)
Meteen kreeg ik een tent in mijn broek
Maar de vraag is, hoe kan ik een meid duidelijk maken om aan mijn capuchon te trekken zonder dat haar zelf duidelijk te maken?
Dus ik wil dat een meisje aan mijn capuchon trekt zonder dat ik het zelf haar vraag
Opties:
1. Extra opvallend veel aan mijn capuchon prutsen
2. een rode trui aandoen en de capuchon andere kleur ofzo. zodat de capuchon goed opvalt
3. opvallend veel over capuchons praten (voordelen als het regent enzo)
Iemand nog een optie?
Dit!quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:46 schreef Zenit- het volgende:
Volgens mij kan je beter gaan huilen met zo'n fetisj.
Nee dat ben jijquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:55 schreef Trebo het volgende:
TS is de meest falende troll user ever.
Omdat dat TS altijd maar bashen redelijk zielig isquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:58 schreef Trebo het volgende:
[..]
Dat kan je vinden.
Onderbouw het eens?
Dus daarom ben ik de meest falende troll user ever.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:59 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Omdat dat TS altijd maar bashen redelijk zielig is
Waarom vind je capuchon_jongen de meest falende troll user ever?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:01 schreef Trebo het volgende:
[..]
Dus daarom ben ik de meest falende troll user ever.
Logisch
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:38 schreef Elfletterig het volgende:
Een capuchon gaan dragen met de tekst "trek mij af" erop...
Ja. Kill yourself.quote:
Dit. TS begint te overdrijven. Daar houden ze hier niet van.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:42 schreef SuperwormJim het volgende:
Nee. Je 'gimmick' was nooit leuk en zal nooit echt aanslaan. Tip: maak een kloon aan probeer het met iets anders.
Heb je er al iets op gevonden dat de dames vaker aan je capuchon zitten? Misschien kan je je ervaringen hier nog neerzetten, mocht iemand met een vergelijkbare fetisj dit topic ooit tegenkomen op google als ie op zoek is naar lotgenoten/tips/truuks.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 02:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
zo beschamend mijn kuttopics van vroeger
Borduur een mini capuchon voor over je leuter en swaffel een paar keer op haar onderkin,quote:Maar de vraag is, hoe kan ik een meid duidelijk maken om aan mijn capuchon te trekken zonder dat haar zelf duidelijk te maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |