Daarom.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:48 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Niets mis met hiljemark. Speelde uitstekend in de voorbereiding.
Nee, net was er gedonder toen Mohktar net deed alsof hij niet wist dat hij er uit moest en toen werd de coach van Heracles boos en ging de clubarts met een stoel gooien, dus die mochten van het veld, en toen mocht Jans uitleggen wat het plan was en toen ging Mohktar er alsnog uit.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:31 schreef Okian het volgende:
Waar haalt die kut 6 minuten vandaan dan? Alleen vanwege die penal?
Ja maar met een gelijkspel ookquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
PEC staat ook gewoon bovenaan voor sowieso een uurtje![]()
Ja dat had ik gezien inderdaad. Maar dan nog vind ik 6 overdreven, achja PEC heeft t net toch al beslistquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, net was er gedonder toen Mohktar net deed alsof hij niet wist dat hij er uit moest en toen werd de coach van Heracles boos en ging de clubarts met een stoel gooien, dus die mochten van het veld, en toen mocht Jans uitleggen wat het plan was en toen ging Mohktar er alsnog uit.![]()
Eens. en gelukkig wel jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:34 schreef Okian het volgende:
[..]
Ja dat had ik gezien inderdaad. Maar dan nog vind ik 6 overdreven, achja PEC heeft t net toch al beslist
Nice.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pasveer schopte een bal met zijn hak achter zijn eigen lichaam langs het doel uit terwijl hij op de grond lag en de bal van de binnenkant paal af ketste. Als dat bewust was verdient die man een medaille
Dan staan ze 9 punten voor op Feijenoordquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
PEC moet NEC normaal gesproken ook verslaan.
Feyenoord wint morgen gewoon.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan staan ze 9 punten voor op Feijenoord
Thuis hé, zal wel dan ja. Al is het wel weer tijd voor een crisis bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord wint morgen gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |