Bakkali op zijn 13e ofzoquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ach hij ging iig niet naar het buitenland op zijn 16de
Ik wou net zeggen, Bakalli is ook gewoon op jonge leeftijd naar een andere club gegaan. Nu omdat het PSV is is hij toevallig verstandig.quote:
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, Bakalli is ook gewoon op jonge leeftijd naar een andere club gegaan. Nu omdat het PSV is is hij toevallig verstandig.
Dat wordt ook in beeld gebracht, lamlul.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:12 schreef RvLaak het volgende:
"Topcommentator" Evert: "Kijk eens, een ballon"
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wordt ook in beeld gebracht, lamlul.
En dat is raar omdat?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:12 schreef Knalerwtje het volgende:
NEC wil maar één ding en dat is niet afgeslacht worden. Wat een naaihazen.
Ik weet dat de gemiddelde voetbalsupporter niet heel intelligent is, maar een ballon herkennen ze doorgaans wel lijkt mij.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wordt ook in beeld gebracht, lamlul.
Daar zit wat in.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik weet dat de gemiddelde voetbalsupporter niet heel intelligent is, maar een ballon herkennen ze doorgaans wel lijkt mij.
Tja, daar speelt Ajax 32 keer tegen. Dat heb je als je goed bent.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:14 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dat is volkomen normaal. Maar het is zo laf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |