True, maar hij loopt gewoon een dik PR. Ook dat.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zn PR ligt wel een stuk hoger dan zn tijd in de prognose.
Als ie 530 zou kunnen met de polsstok misschien.quote:
Ja wel 4 tienden alsnog.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
True, maar hij loopt gewoon een dik PR. Ook dat.
Daar moet ik van een Duitse vriendin even over klagen.quote:
Doe maar even ja.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar moet ik van een Duitse vriendin even over klagen.
Zoals verwacht dus.quote:
Altijd weer die Duitsers.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:09 schreef TheArt het volgende:
Forecast was 48.02, hij loopt 48,25. Lijkt me oke.
EDIT: Behrenbruch loopt een PR. Wat doen die Duitsers joh.
Ik ben tegenwoordig vaak voor duitsers. Bij de polsstok bijvoorbeeld. Had ik 15 jaar geleden nooit verwacht.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Altijd weer die Duitsers.
Daarom is het ook veel leuker om voor de Duitsers te supporteren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Altijd weer die Duitsers.
Ik ben altijd voor Turken en Russenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daarom is het ook veel leuker om voor de Duitsers te supporteren.
Ik supporter liever de Spanjaarden. Die hebben namelijk betere dope. Helaas merk je daar in de atletiek weinig van, alleen bij het hoogspringen heb je Beitia en dat is het wel weerquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daarom is het ook veel leuker om voor de Duitsers te supporteren.
Je had toch die Spaanse 800m lopers 10 jaar geledenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik supporter liever de Spanjaarden. Die hebben namelijk betere dope. Helaas merk je daar in de atletiek weinig van, alleen bij het hoogspringen heb je Beitia en dat is het wel weer
Ieder z'n voorkeuren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben altijd voor Turken en Russen
Ja dat is niet wat het geweest is, maar die zijn er nog wel ergens.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je had toch die Spaanse 800m lopers 10 jaar geleden
Doe eens linkjequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Even gedeeltelijk offtopic: hadden jullie de uitslag van de 3km steeple van het NK gezien? Echt, als een vrouw was zou ik daar 3 keer per week op gaan trainen en dan denk ik dat ik met mijn astmalongetjes fluitend naar een medaille zou lopen.
Kunnen die niet direct geweerd worden?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:30 schreef ItaloDancer het volgende:
"Komt uit de trainingsgroep van Tyson Gay"
Geen linkje, wel dit: rang atlete prestatiequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Doe eens linkje![]()
Persoonlijk zou ik gaan trainen op snelwandelen. Daar heb je gasten in oudere leeftijdscategorie die jongere gasten er uit lopen
Groot gat naar de nr.3 ook.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Geen linkje, wel dit: rang atlete prestatie
Goud Jolanda Verstraten 11.43,27
Zilver Femke van der Pal 11.57,96
Brons Jeske van der Pal 12.41,98
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |