Daar staat ie 13equote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:38 schreef heywoodu het volgende:
Apart, ik had niet eens door dat Nixon op 1 staat, met die prognose kijk ik echt totaal niet meer naar de tussenstand
Ik had het wel door, meer omdat het gek is dat Eaton NIET op 1 staat.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:38 schreef heywoodu het volgende:
Apart, ik had niet eens door dat Nixon op 1 staat, met die prognose kijk ik echt totaal niet meer naar de tussenstand
En ook NIET op 2quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had het wel door, meer omdat het gek is dat Eaton NIET op 1 staat.
Dat zal wel stuk minder slecht gaan dan dat.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
4.30 in de prognose op polshoog, dat hakt er nogal in
Ja maar ik heb niet eens naar de tussenstand gekeken, "want ik heb de prognose hier staan en dat zegt toch veel meer"quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had het wel door, meer omdat het gek is dat Eaton NIET op 1 staat.
Maar die heeft op hoog zijn hele toernooi verknalt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:45 schreef heywoodu het volgende:
Suarez loopt niet als een geblesseerde, had 49.04 in de prognose
Dringen voor de medailles zoquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:53 schreef TheArt het volgende:
Jezus wat een tijd voor Schrader. Pakt gewoon even 100 punten op de prognose.
Zn PR ligt wel een stuk hoger dan zn tijd in de prognose.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:53 schreef TheArt het volgende:
Jezus wat een tijd voor Schrader. Pakt gewoon even 100 punten op de prognose.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |