Ja, ik zie wel weer dat ik daar niet heen wil.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:57 schreef Norrage het volgende:
Kijkt iedereen de lowlands doc nu op Ned. 3?
Maar wel andere festivals?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:06 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ja, ik zie wel weer dat ik daar niet heen wil.
Ik zou niet meteen er met je platenspeler naartoe fietsen, maar loop er even binnen en vraag het aan ze. Als ze 't zelf niet doen, kennen ze vast wel mensen die platenspelers kunnen repareren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja?Daar koop ik mijn vinyl meestal, maar ik wist niet dat je bij zo'n winkel ook voor je platenspeler terecht kon.
Ja, het is voor mijn opleiding/werk, ik ga onderzoek aan de universiteit doen daar gerelateerd aan mijn promotie-onderzoek.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:34 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik ga aan de rand van Shoreditch wonen. Waar zat jij in Londen en wat deed je daar?
[..]
Jij gaat ook voor je opleiding naar Engeland, toch? Daarnaast, koop een platenspeler, leg voor de eerste keer de naald op een plaat en je bent verkocht. Mijn eerste plaat was Abbey Road. Dat gevoel na het korte krassen die 'sjoop' te horen met die heerlijke bas eronder. O, man.![]()
Die wil ik ook nog erg graag hebben. Zag 'm laatst nog liggen, lekker herkenbaar want niet op 12 inch uitgegeven.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, het is voor mijn opleiding/werk, ik ga onderzoek aan de universiteit doen daar gerelateerd aan mijn promotie-onderzoek.
Ik wil ook, als ik groot ben, een platenspeler. Maar heb nu te weinig tijd om goed uit te zoeken welke platenspeler precies en welke platen ik wil. Oude Jazz en dingen als Nick Drake sowieso, maar een plaat als Amnesiac lijkt mij ook leuk om een keer op vinyl te horen i.p.v. digitaal.
Zou zoiets niet heel erg duur zijn?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:07 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik zou niet meteen er met je platenspeler naartoe fietsen, maar loop er even binnen en vraag het aan ze. Als ze 't zelf niet doen, kennen ze vast wel mensen die platenspelers kunnen repareren.
Dan ben je echt een kneusquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:09 schreef Moody het volgende:
Een echte hipster heeft natuurlijk zo'n ding...
[ afbeelding ]
Als 't alleen het mechaniekje van je naald is, moet het toch niet al te duur zijn. Als het wel te veel gaat kosten, moet je misschien overwegen om maar een tweedehandsje op de kop te gaan tikken. Ik zal 't morgen ook wel navragen bij een vriend van me, dat is zo'n handige Harry die dit soort dingen meestal wel weet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zou zoiets niet heel erg duur zijn?
Dat is een ander verhaal ja, maar dan zou ik kijken of ik het zo kan plannen dat ik zo min mogelijk dagen hoef te gaan voor de leuke bandsquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Lowlands was 12-13 jaar geleden best tof. Nu is het wat geforceerd. Maar als ik kaarten zou krijgen, zou ik wel gaan hoor
Werchter lijkt me meer niveau Pinkpop, liever niet. Maar ik wil het allemaal nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:12 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ben een dag op Werchter geweest en dat vond ik wel prima, maar LL lijkt mij veel minder.
Kneus?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan ben je echt een kneusNauwelijks platen voor te verkrijgen, om de haverklap je grammofoon opwinden, waardeloos geluid... Nee, dan ga je de grens tussen praktisch en cool vér over.
Moet ik een DM sturen met iets meer uitleg?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:11 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Als 't alleen het mechaniekje van je naald is, moet het toch niet al te duur zijn. Als het wel te veel gaat kosten, moet je misschien overwegen om maar een tweedehandsje op de kop te gaan tikken. Ik zal 't morgen ook wel navragen bij een vriend van me, dat is zo'n handige Harry die dit soort dingen meestal wel weet.
Ik overdrijf uiteraard. Ik vind je geen kneus.quote:
En natuurlijk zou ik het ook doen. Ik ben dan ook een patserige hipster.quote:Mag ik vintage liefhebber zijn zeg? Al is de mijne wat minder mooi en glanzend. En als je 'm voor een leuk bedrag incl. 40 bakkelietenplaten (o.a. Miles Davis, Frank Sinatra) kan kopen, zou jij het ook doen. Al is het alleen al als investering. Geluid wat er uit komt is ook meesterlijk, je waant je in een jaren '30 film
Je bent wel vrij willekeurig vandaag.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:15 schreef Moody het volgende:
Hofnar is ook al genoemd?
Neerlands makelij. Best aardig.
Bedoel je nu Amnesiac van Radiohead? Spinning plates op een platenspeler is natuurlijk wel vrij briljant, sowieso één van mijn favoriete Radiohead nummers.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog erg graag hebben. Zag 'm laatst nog liggen, lekker herkenbaar want niet op 12 inch uitgegeven.
Lig je dan tijdens het luisteren ook op een Chesterfield met een dikke sigaar, waarbij je zo nu en dan aan een Glenfiddich van 21 jaar nipt?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:14 schreef Moody het volgende:
[..]
Kneus?
Mag ik vintage liefhebber zijn zeg? Al is de mijne wat minder mooi en glanzend. En als je 'm voor een leuk bedrag incl. 40 bakkelietenplaten (o.a. Miles Davis, Frank Sinatra) kan kopen, zou jij het ook doen. Al is het alleen al als investering. Geluid wat er uit komt is ook meesterlijk, je waant je in een jaren '30 film
Ik ken geen andere Amnesiac.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je bent wel vrij willekeurig vandaag.
[..]
Bedoel je nu Amnesiac van Radiohead? Spinning plates op een platenspeler is natuurlijk wel vrij briljant, sowieso één van mijn favoriete Radiohead nummers.
Sure!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet ik een DM sturen met iets meer uitleg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |