Mijn vraagprijs is toch niet de prijs waarvoor ik het wil verkopen???quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:10 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Vraag dan ook een normale prijs voor dat ding, dan kan dit topic dicht.. Dat bod van ¤40 is gewoon een mooi bod voor dat 2e hands horloge..
Oei, die komt aan: hopelijk kan ik slapen vannacht!!!!!!!!!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:29 schreef Skv het volgende:
Ik unfollow dit topic wel wat TS is echt te dom voor woorden.
Ook nog steeds 40 geboden neem ik aan.. Past ie niet in een envelop zodat je hem voor ¤2 kan versturen dan?quote:
Tuurlijk, maar diegene die 40 had geboden (Kevin33) reageert niet echt meer op PB's.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:24 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ook nog steeds 40 geboden neem ik aan.. Past ie niet in een envelop zodat je hem voor ¤2 kan versturen dan?
En dan zeker voor ¤110 verkopenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:52 schreef Madhouse1979 het volgende:
Mijn bod van 30 incl. verzendkosten staat nog steeds hoor.
Herken het sarcasmequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:38 schreef Madhouse1979 het volgende:
Wat is dat voor onzin?
Bedankt voor de reklame naar mijn topic!
P.s. lees mijn topic even goed door van begin tot einde voordat je dingen begint te roepen
Lekkere verkoper ben je!quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:29 schreef Skv het volgende:
Ik unfollow dit topic wel wat TS is echt te dom voor woorden.
quote:
Hij plopte naar boven in V en A.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |