Ik dacht dat batterijloos de lading wel zou dekken.....is handopwinder een bestaand Nederlands woord?quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:10 schreef Skv het volgende:
In 'batterijloos'?!
Maak er dan 'handopwinder' oid van. Batterijloos laat immer in het midden of het een automaat is of niet.
Wat is dat voor IWC kloonquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:17 schreef Madhouse1979 het volgende:
Check deze maar, vergelijkbaar model: http://www.dajiwatch.com/productshow539.html
Dat is alles van Parnis.quote:
Het is een horloge met mechanisch uurwerk, dat is de juiste benamingquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:31 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Ik dacht dat batterijloos de lading wel zou dekken.....is handopwinder een bestaand Nederlands woord?
Een mechanisch uurwerk kan ook een automaat zijnquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:24 schreef Madhouse1979 het volgende:
[..]
Het is een horloge met mechanisch uurwerk, dat is de juiste benaming
quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:24 schreef Madhouse1979 het volgende:
[..]
Het is een horloge met mechanisch uurwerk, dat is de juiste benaming
Precies. Heb ik het nou helemaal voor niks uit lopen typen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:44 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Een mechanisch uurwerk kan ook een automaat zijn
Ik ben je nog dankbaar. Jammer dat het de verkoop niet stimuleert.....quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:53 schreef Skv het volgende:
[..]
[..]
Precies. Heb ik het nou helemaal voor niks uit lopen typen?
Dat hoef je me niet uit te leggen hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:44 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Een mechanisch uurwerk kan ook een automaat zijn
Blijkbaar wel als je de TS gaat zitten corrigeren dat het geen handopwinder zou zijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:50 schreef Madhouse1979 het volgende:
[..]
Dat hoef je me niet uit te leggen hoor
Je kan beter een kinetic kopen. Daarbij werkt het inderdaad zo.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:45 schreef mar1m het volgende:
Dus als je jezelf tweemaal afrukt op een dag dan hoef je het horloge dus niet op te winden, alleen jezelf dus zien op te winden.
edit: wat jij wilt.....quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:49 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Blijkbaar wel als je de TS gaat zitten corrigeren dat het geen handopwinder zou zijn
Oeps, helemaal vergeten.quote:
Haha, dat is niet nodig want dit horloge is batterijloosquote:Op donderdag 15 augustus 2013 07:08 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Oh, weer vergeten op te winden?
Blij dat je er toch blijft posten :pquote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:56 schreef Skv het volgende:
.. Dus moet je hem opwinden..
Dit topic.
Vraag dan ook een normale prijs voor dat ding, dan kan dit topic dicht.. Dat bod van ¤40 is gewoon een mooi bod voor dat 2e hands horloge..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:31 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Blij dat je er toch blijft posten :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |