Ik ben inmiddels 50. Begon met neuken op m'n 17e, met zuipen op m'n 18e. Bleven nadien m'n grootste hobby's. Werd er ook steeds beter in. Ging achter getrouwde vrouwen aan. Menig huwelijk is door mij gestrand. Vrouwen en meiden sliepen in slaapzakken voor m'n deur. Ik liet ze dan lootjes trekken. Bij lelijke groupies speelde ik vals dan liet ik per abuis de lootjes vallen. En zei dat dat door haar kwam. Wees ze vervolgens de deur. Sommige meiden lagen in een tweepersoonsslaapzak. Dan riep ik er of m'n broer bij of we organiseerden een triootje. Dat ging zo jaren door. Tot ik dertig werd en nog maar één keer per dag neukte. Het begon een sleur te worden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:22 schreef spierbal het volgende:
Kansloze figuren zijn die mensen die indie leeftijd verkeren.
Die mensen plaatsenfotos op FB met de tekst: in mijn jeugd hadden we maar 1 ding op mee te spelen, dat heette buiten!
Nou mensjes die dat hebben geplaatst zal ik jullie eens wat vertellen. Toen jullie vroeger buiten speelden met skeelers of tollen. Toen zeiden de 30+ van die tijd: nou dat hadden wij vroeger niet hoor stelletje verwende kinderen.
Dit is net zo iets al dat er in elke generatie wordt gezegd: nou de jeugd van tegenwoordig.
Ik heb hier echt een terechte klacht. Van die 30+ mensen die zich superieur voelen omdat ze vroeger geen electronica hadden. De waarheid is dat ze arm waren en het aich niet konden veroorloven en toch een walm van jaloezie hebben.
Hoe lang sta je nu al droog tong?quote:Op zondag 11 augustus 2013 06:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels 50. Begon met neuken op m'n 17e, met zuipen op m'n 18e. Bleven nadien m'n grootste hobby's. Werd er ook steeds beter in. Ging achter getrouwde vrouwen aan. Menig huwelijk is door mij gestrand. Vrouwen en meiden sliepen in slaapzakken voor m'n deur. Ik liet ze dan lootjes trekken. Bij lelijke groupies speelde ik vals dan liet ik per abuis de lootjes vallen. En zei dat dat door haar kwam. Wees ze vervolgens de deur. Sommige meiden lagen in een tweepersoonsslaapzak. Dan riep ik er of m'n broer bij of we organiseerden een triootje. Dat ging zo jaren door. Tot ik dertig werd en nog maar één keer per dag neukte. Het begon een sleur te worden.
Het zuipen heb ik ook lang volgehouden. Begon met een mixje, werd een half kratje Bavaria. Tot ik dagelijks een kratje Grolsch naar binnen werkte. Mensen in de straat dachten dat ik bij de buurtsuper werkte en m'n werk mee naar huis nam. Op een egeven moment werd ik niet meer dronken. De alcohol werkte niet meer. En het neuken lijdde er onder. Toen ben ik overgestapt op Wodka, eerst nog met jus d'Orange later puur uit de fles. Beviel me goed. Het neuken ging er ook weer op vooruit. Dus ging ik het steeds meer combineren. Na elke stoot een slok. Je begrijpt wel dat ik het orgasme steeds langer kon uitstellen en steeds meer ging zuipen
Dit alles heb ik tot m'n veertigste volgehouden. Het was een dagtaak, geen moment electronica gemist. Toen we eindelijk stromend water en electriciteit kregen hier in de stad was het eerste wat ik deed me aanmelden op FOK!. Er ging een nieuwe wereld voor me open. Jongeren waren ipv aan het neuken op zaterdagavond op internet aan het discussieren wie er beter zou zijn. Robben of van Persie. En ipv achter de wijven aan te gaan, waren ze aan het pochen hoeveel ze het weekend ervoor hadden gedronken. Ik vond het maar mietjes. Ik lulde er niet over, ik deed. Het was voor mij de gewoonste zaak van de wereld. Ik dacht alleen maar wat zielig eigenlijk, ze weten niet wat ze missen. In de tijd dat ze op internet met een breezersletje aan het chatten zijn had ik er al twee zwanger gemaakt. Leuk die digitale revolutie hoor, maar geef mij maar puur natuur. 't is ook nog eens minder duur.
Even kijken, wanneer ben ik voor het laatst buiten geweest ? Dat moet rond november 2001 zijn geweest. Toen zette ik shmoopy op de trein.quote:
Ok en ook gestopt met zuipen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 06:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Even kijken, wanneer ben ik voor het laatst buiten geweest ? Dat moet rond november 2001 zijn geweest. Toen zette ik shmoopy op de trein.
Dat gebeurde later pas. Dat moet je langzaam afbouwen. In het begin dronk ik 20 minuten per dag niet. Zo minderde ik iedere week met 10 extra minuten. Op een gegeven moment dronk ik alleen nog maar overdag en ging 's nachts slapen. Had ik jaren niet gedaan. Dan ging ik FOK!ken. Was dan ook 24 uur per dag on-line. Inmiddels drink ik alleen nog op bruiloften en partijen. Kost je ook niks en ze komen op mijn leeftijd nog maar sporadisch voor. Wat ik mezelf wel heb aangeleerd is het voedsel goed kauwe. Zodat het gelijkmatig in je bloed komp qua gezondheid.quote:
Op de goede weg tong.quote:Op zondag 11 augustus 2013 07:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat gebeurde later pas. Dat moet je langzaam afbouwen. In het begin dronk ik 20 minuten per dag niet. Zo minderde ik iedere week met 10 extra minuten. Op een gegeven moment dronk ik alleen nog maar overdag en ging 's nachts slapen. Had ik jaren niet gedaan. Dan ging ik FOK!ken. Was dan ook 24 uur per dag on-line. Inmiddels drink ik alleen nog op bruiloften en partijen. Kost je ook niks en ze komen op mijn leeftijd nog maar sporadisch voor. Wat ik mezelf wel heb aangeleerd is het voedsel goed kauwe. Zodat het gelijkmatig in je bloed komp qua gezondheid.
Ja, ik doe hem zo in.quote:Op zondag 11 augustus 2013 07:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op de goede weg tong.Je gebit is nog wel helemaal in orde na al die zware jaren?
Dat is absoluut waar hoor, ik had er ook niks mee, nu is de 2e onderweg en het is echt supertof !quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik helemaal geen kinderliefhebber maar wanneer je ze dan zelf hebt, ga je er toch anders tegenaan kijken.
Nee de waarheid is dat toen de mobiele telefoon en de pc nog niet bestonden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:22 schreef spierbal het volgende:
Die mensen plaatsenfotos op FB met de tekst: in mijn jeugd hadden we maar 1 ding op mee te spelen, dat heette buiten!
Nou mensjes die dat hebben geplaatst zal ik jullie eens wat vertellen. Toen jullie vroeger buiten speelden met skeelers of tollen. Toen zeiden de 30+ van die tijd: nou dat hadden wij vroeger niet hoor stelletje verwende kinderen.
Dit is net zo iets al dat er in elke generatie wordt gezegd: nou de jeugd van tegenwoordig.
Ik heb hier echt een terechte klacht. Van die 30+ mensen die zich superieur voelen omdat ze vroeger geen electronica hadden. De waarheid is dat ze arm waren en het aich niet konden veroorloven en toch een walm van jaloezie hebben.
Geniaal dit.quote:Op zondag 11 augustus 2013 06:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels 50. Begon met neuken op m'n 17e, met zuipen op m'n 18e. Bleven nadien m'n grootste hobby's. Werd er ook steeds beter in. Ging achter getrouwde vrouwen aan. Menig huwelijk is door mij gestrand. Vrouwen en meiden sliepen in slaapzakken voor m'n deur. Ik liet ze dan lootjes trekken. Bij lelijke groupies speelde ik vals dan liet ik per abuis de lootjes vallen. En zei dat dat door haar kwam. Wees ze vervolgens de deur. Sommige meiden lagen in een tweepersoonsslaapzak. Dan riep ik er of m'n broer bij of we organiseerden een triootje. Dat ging zo jaren door. Tot ik dertig werd en nog maar één keer per dag neukte. Het begon een sleur te worden.
Het zuipen heb ik ook lang volgehouden. Begon met een mixje, werd een half kratje Bavaria. Tot ik dagelijks een kratje Grolsch naar binnen werkte. Mensen in de straat dachten dat ik bij de buurtsuper werkte en m'n werk mee naar huis nam. Op een egeven moment werd ik niet meer dronken. De alcohol werkte niet meer. En het neuken lijdde er onder. Toen ben ik overgestapt op Wodka, eerst nog met jus d'Orange later puur uit de fles. Beviel me goed. Het neuken ging er ook weer op vooruit. Dus ging ik het steeds meer combineren. Na elke stoot een slok. Je begrijpt wel dat ik het orgasme steeds langer kon uitstellen en steeds meer ging zuipen
Dit alles heb ik tot m'n veertigste volgehouden. Het was een dagtaak, geen moment electronica gemist. Toen we eindelijk stromend water en electriciteit kregen hier in de stad was het eerste wat ik deed me aanmelden op FOK!. Er ging een nieuwe wereld voor me open. Jongeren waren ipv aan het neuken op zaterdagavond op internet aan het discussieren wie er beter zou zijn. Robben of van Persie. En ipv achter de wijven aan te gaan, waren ze aan het pochen hoeveel ze het weekend ervoor hadden gedronken. Ik vond het maar mietjes. Ik lulde er niet over, ik deed. Het was voor mij de gewoonste zaak van de wereld. Ik dacht alleen maar wat zielig eigenlijk, ze weten niet wat ze missen. In de tijd dat ze op internet met een breezersletje aan het chatten zijn had ik er al twee zwanger gemaakt. Leuk die digitale revolutie hoor, maar geef mij maar puur natuur. 't is ook nog eens minder duur.
Maar al wel de tuner/versterker, draaitafel en uiteraard de TV.quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:40 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Nee de waarheid is dat toen de mobiele telefoon en de pc nog niet bestonden.
Met alleen nederland 1 en 2 nederland 3 kwam in '87 ofzo.. daarna rtl enzo.. maar die kregen wij 10 jaar later pasquote:Op zondag 11 augustus 2013 09:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Maar al wel de tuner/versterker, draaitafel en uiteraard de TV.
2008 beldequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:15 schreef hardcoregek het volgende:
[..]
Is dat meisje van je avatar nou dezelfde als uit dit filmpje?
http://www.dumpert.nl/mediabase/315691/4933c88c/uw_vrijdag_wtf_1_.html
Luxe hoor....in onze jeugd waren er geen telefoons en kon je dus ook niet bellen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:29 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
2008 belde
ja, dat is Stephanie
Als je tegenwoordig je vrienden kwijtraakt op Lowlands bel je even bij welke tent je staat. Begin jaren negentig zag je ze de andere dag terug bij je slaaptent.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Luxe hoor....in onze jeugd waren er geen telefoons en kon je dus ook niet bellen.
Loop niet te klagen, snotaap! Dat is voorbehouden aan ons bejaarden!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:22 schreef spierbal het volgende:
Meteen stoer doen, stel gewoon een onschuldige vraag, neem zelfs de moeite om er beeldmateriaal bij te voegenquote:
okeequote:Op zondag 11 augustus 2013 22:19 schreef hardcoregek het volgende:
[..]
Meteen stoer doen, stel gewoon een onschuldige vraag, neem zelfs de moeite om er beeldmateriaal bij te voegen
Oke dan de volgende, ze is van een kindershow (dat compleet maf is) wat moet jij met haar dan?quote:
Ik ben een groot fan van haar. Ze is een groot danseres en zangeres. Helaas heeft ze maar in 1 film gespeeld.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:22 schreef hardcoregek het volgende:
[..]
Oke dan de volgende, ze is van een kindershow (dat compleet maf is) wat moet jij met haar dan?
Tofquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:23 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik ben een groot fan van haar. Ze is een groot danseres en zangeres. Helaas heeft ze maar in 1 film gespeeld.
Klopt niet. De PC bestond toen al wel.quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:40 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Nee de waarheid is dat toen de mobiele telefoon en de pc nog niet bestonden.
Ik kocht mijn eerste PC in 2000, ik was toen 38. Had nog nooit achter zo'n ding gezeten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:35 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Klopt niet. De PC bestond toen al wel.
Ik speelde al op de PC (en schreef wat programma's) toen ik 12 was. Dat is bijna 35 jaar geleden.
Hoe oud ben je ?quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:49 schreef thespaceman1 het volgende:
Terechte klachtvan die kneuzen die over "vroeger hadden wij..' praten. Paupers.
Ga je eerder schamen dat je vroeger niets had.
Niks meer uitvindingen. Denk dat er vroeger meer werd uitgevonden. Ken je de industriële revolutie ? Het begin van het digitale tijdperk ?quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:52 schreef BestIEverHad het volgende:
Vind dat ook altijd zo kut als mensen dat zeggen. Tijden veranderen, meer uitvindingen, betere technologie e.d., dus het is kansloos om hierover te discussiëren.
Ontwikkelingen dan, maar het blijft gewoon een nutteloze discussie.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niks meer uitvindingen. Denk dat er vroeger meer werd uitgevonden. Ken je de industriële revolutie ? Het begin van het digitale tijdperk ?
Tegenwoordig wordt daar op voortgeborduurd.
Welke discussiequote:Op maandag 12 augustus 2013 00:56 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Ontwikkelingen dan, maar het blijft gewoon een nutteloze discussie.
een 286 zonder internetquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:35 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Klopt niet. De PC bestond toen al wel.
Ik speelde al op de PC (en schreef wat programma's) toen ik 12 was. Dat is bijna 35 jaar geleden.
hoiquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:44 schreef Nikmans het volgende:
Onterechte klacht
Vrouwen van die leeftijd![]()
![]()
1989, 24 jaar geleden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:27 schreef Geralt het volgende:
En zo heel lang geleden lijkt dat nog geen eens.
Nee. die 286 was zo'n 10 jaar later. Maar toen waren er wel bulletin boards (bbs) waar je op in kon bellen.quote:
Wij hadden Marcel van Dam, Frits Bom en een Wimpie Bosboom.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:17 schreef Waaghals het volgende:
wij hadden vroeger geen forum om domme klachten te etaleren
Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld en een Tony van Heemschutquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wij hadden Marcel van Dam, Frits Bom en een Wimpie Bosboom.
Die ook, dus je begrijpt wel, we hadden niets te klagen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:27 schreef hardcoregek het volgende:
[..]
Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld en een Tony van Heemschut
Toch doe je het redelijk vaakquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die ook, dus je begrijpt wel, we hadden niets te klagen.
'Hadden.'quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:34 schreef hardcoregek het volgende:
[..]
Toch doe je het redelijk vaak
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |