Reem: Ik ben total lossquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:14 schreef Geo4kant het volgende:
Don't start being a wrestler when you are a knockoutter
Manhoef heeft gebaat van die instelling.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:14 schreef Geo4kant het volgende:
Don't start being a wrestler when you are a knockoutter
Is dit serieusquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:20 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Reem: Ik ben total loss
Subtitle: I am total loss
Yep, bloed serieus.quote:
Hij begint een beetje de Geert Wilders van mma te worden. Op elke manier de aandacht naar zich toe willen trekken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:25 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Yep, bloed serieus.
Ik vraag me af of dit wel serieus is. Chael kennende wel
Chael Sonnen to apply for referee license for Anderson Silva vs. Chris Weidman rematch at UFC 168
Zowat alleen JDS wil Engels leren, de rest lijkt het te weigeren.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:13 schreef Smoofie het volgende:
Shogun woont al wat, 10 jaar in de US of A? Nog steeds geen Engels?
Kunnen allemaal Engels maar ze willen het niet spreken voor cameraquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zowat alleen JDS wil Engels leren, de rest lijkt het te weigeren.
Blessure toch? Won zijn laatste fight met een blessure.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:15 schreef Smoofie het volgende:
Hoe is het eigenlijk met onze vriend Gegard?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kunnen allemaal Engels maar ze willen het niet spreken voor camera
Ik zou zoooo een kaartje halenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:18 schreef Smoofie het volgende:
Waarom komt UFC niet eens in Amsterdam
ik nietquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:18 schreef Nober het volgende:
Ik was wel verbaasd om Gullit te zien in die The Reem Episode 4 video.
Dat ze dan weer na één klap Badr kunnen laten winnen van Schilt? Nee laat maar.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:18 schreef Smoofie het volgende:
Ik 2quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:19 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik zou zoooo een kaartje halen
omdat het in NL illegaal isquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:18 schreef Smoofie het volgende:
Dan woon je bij mij in de buurtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:20 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, The reem was gewoon in Mike's Gym, als ik dat wist , was ik er naartoe gegaan ffs, 2 min fietsen.
Ik woon tegen Oostzaan aan.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan woon je bij mij in de buurt
Duuuuuude....quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:20 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, The reem was gewoon in Mike's Gym, als ik dat wist , was ik er naartoe gegaan ffs, 2 min fietsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |