Hij wil toch wachten op Minotauro?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben benieuwd welke can ze hem gaan voeren
Verliest hij weer en dan ligt hij eruitquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij wil toch wachten op Minotauro?
Denk niet dat hij zou verliezen en als het wel zo is dan wordt hij echt niet gecut hoor.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Verliest hij weer en dan ligt hij eruit
Ik denk echt niet dat Struve snel gecut wordt. Zijn debiele vechtstijl is altijd garant voor mooie matchups. Gewoon een leuke gatekeeper.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Verliest hij weer en dan ligt hij eruit
Nee, kan alleen zaterdagnacht.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:31 schreef Fanta-stick het volgende:
Fuck ik kan za niet kijken, is er een manier om later de volledige card nog te bekijken?
Bittorent?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:31 schreef Fanta-stick het volgende:
Fuck ik kan za niet kijken, is er een manier om later de volledige card nog te bekijken?
Riots I tell you, riots!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:02 schreef Hooidraad het volgende:
Demian Maia vs. Jake Shields to headline UFN 29 in Barueri, Brazil
Main event dus
Deze fight heeft de potentie om snoozefest van het jaar te worden en dan is het nog 5 ronden ook.
Ik zit er ook op te wachten maar dat zal morgen dan wel komen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:42 schreef McNulty het volgende:
Waar blijft die nieuwe Reem aflevering gvd!
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:32 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nee, kan alleen zaterdagnacht.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:42 schreef McNulty het volgende:
twitter:EldarGross twitterde op woensdag 14-08-2013 om 18:13:19Episode 4 of The Reem " Back to Basics" will be released today. Check it out on http://t.co/I6rZ0UuNsF and http://t.co/hLjzL3holE reageer retweet
Ik keek van de week ook al op vimeo maar niks, nada, noppes, niente, nu wel.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:42 schreef McNulty het volgende:
Watquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:24 schreef Tazmaniac het volgende:
Nick Diaz vs Lyoto Machida Middleweight fight on the table
Op papier een high profile match, maar ook deze Machida fight heeft alles in zich om een snooze fest te worden!
De naam van de video zou "Unleashed" moeten zijn!quote:
Mooie video. Geeft me vertrouwen voor zaterdag. Mike is de juiste (mental)coach voor Overeem na zijn loss. Niet bij de pakken neerzitten, maar gewoon keihard doorknallen.quote:
Dana op Twitter:quote:"... it will boost the station's availability from about 45 million homes to 85 million homes, out of the approximately 99 million cable and dish households. There are more than 114 million U.S. television households."
quote:"Everyone has FS1 now. Time for some fights!"
Nick Diaz is in het voordeel bij vechters die voorwaarts vechten. Wat doet Machida? Achteruit lopen en voor de counter gaan. Hoe Condit vocht tegen hem kan Machida nog veel beter.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:24 schreef Tazmaniac het volgende:
Nick Diaz vs Lyoto Machida Middleweight fight on the table
Op papier een high profile match, maar ook deze Machida fight heeft alles in zich om een snooze fest te worden!
Condit is 20x actiever dan Machida, die loopt alleen achteruit zonder ook maar een poging tot aanval te doen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
Nick Diaz is in het voordeel bij vechters die voorwaarts vechten. Wat doet Machida? Achteruit lopen en voor de counter gaan. Hoe Condit vocht tegen hem kan Machida nog veel beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |