Sinds dat Hunt zijn kaak in 2en gesplitst heeft een maand of 5 geleden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:56 schreef Bootje84 het volgende:
Ik vraag het ff hier om spoilers te voorkomen.. Wanneer is Struve voor het laatst in actie gekomen? Heb hem al een tijdje niet gezien?
Enig idee wanneer hij weer aan de bak kan / gaat ?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Sinds dat Hunt zijn kaak in 2en gesplitst heeft een maand of 5 geleden.
Hij wil toch wachten op Minotauro?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben benieuwd welke can ze hem gaan voeren
Verliest hij weer en dan ligt hij eruitquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij wil toch wachten op Minotauro?
Denk niet dat hij zou verliezen en als het wel zo is dan wordt hij echt niet gecut hoor.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Verliest hij weer en dan ligt hij eruit
Ik denk echt niet dat Struve snel gecut wordt. Zijn debiele vechtstijl is altijd garant voor mooie matchups. Gewoon een leuke gatekeeper.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Verliest hij weer en dan ligt hij eruit
Nee, kan alleen zaterdagnacht.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:31 schreef Fanta-stick het volgende:
Fuck ik kan za niet kijken, is er een manier om later de volledige card nog te bekijken?
Bittorent?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:31 schreef Fanta-stick het volgende:
Fuck ik kan za niet kijken, is er een manier om later de volledige card nog te bekijken?
Riots I tell you, riots!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:02 schreef Hooidraad het volgende:
Demian Maia vs. Jake Shields to headline UFN 29 in Barueri, Brazil
Main event dus
Deze fight heeft de potentie om snoozefest van het jaar te worden en dan is het nog 5 ronden ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |