twitter:nicklester twitterde op woensdag 14-08-2013 om 02:53:39Gerry Armstrong having to use a towel to clear bird droppings from Grandstand court GA "i've done a few things in my time but not this" reageer retweet
Derde set was wel van een redelijk niveauquote:
Aah toch wel, was benieuwdquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:33 schreef Ambrosius het volgende:
En nog een tie-break en GSM. Met het oude racket trouwens.
Tot en met de US Open speelt ie weer met zn vertrouwde apparaat, daarna gaat ie toch weer opnieuw nieuwe rackets uitproberenquote:
In dat geval verwacht ik weinig van het Aziatische seizoen.. Hopelijk is de WTF dan al binnen..!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Tot en met de US Open speelt ie weer met zn vertrouwde apparaat, daarna gaat ie toch weer opnieuw nieuwe rackets uitproberen
De WTF is nu al wel binnen hoor. Fedje sprokkelt echt nog wel wat puntjes bij elkaar, en de grens van de WTF is meestal rond 2500 punten waar ie nu al overheen isquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:23 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
In dat geval verwacht ik weinig van het Aziatische seizoen.. Hopelijk is de WTF dan al binnen..!
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:24 schreef Norrage het volgende:
Fognni![]()
Van die voetfouten wist ik. Maar dat ie daarvoor een dubbele fout had geslagen, een penalty point kreeg en tóen een dubbele voetfout maakte wist ik niet![]()
Daar heb je het challenge systeem dan voor hè, als tegenstander.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:37 schreef Rosario het volgende:
Federer werd wel geholpen door de lijnrechters hoor.. De 'ace' op setpunt tegen in de tiebreak was dik uit.
Fognni![]()
Van die voetfouten wist ik. Maar dat ie daarvoor een dubbele fout had geslagen, een penalty point kreeg en tóen een dubbele voetfout maakte wist ik niet![]()
Of een umpire die een beetje oplet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Daar heb je het challenge systeem dan voor hè, als tegenstander.
Het is niet de schuld van de speler wanneer dit niet gebeurt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:38 schreef Rosario het volgende:
[..]
Of een umpire die een beetje oplet.
Ik geef Federer ook niet de schuld, hij corrigeerde de lijnrechters zelf een aantal keer in zijn nadeel. Maar de lijnrechters op dit toernooi zijn echt om te huilen. Zoals iemand elders zei;quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:43 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Het is niet de schuld van de speler wanneer dit niet gebeurt.
quote:Federer hit a ball into the stands and it was called good.
Fognni![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |