FC bal op dakquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En in je favoriete voetbalclub.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:25 schreef Tyron het volgende:
[..]Waarom klikte ikSPOILER: GIGANTISCHE SPIOLER PRISON BREAKOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Het ontroert mij dat het jou ontroert.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar het ontroert me wel dat jij dat kreeg
Dat is een Surinaamse club.quote:
Ik ook, maar toch gekeken omdat Prison Break.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond die film echt een waardeloze toevoeging.
Ik vroeg niet wat hij niet grappig vond, dat wist ik al. Dat is genoeg namelijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw humor is niet hahahagrappig iig.
Ashon KUTscherquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kon ontzettend om TAAHM lachen, toen Charlie er nog inzat. Daarna is het pure aids natuurlijk.
Verder vind ik Friends, King of queens en uh.. nou ja dat was het wel leuke series.
Was ook niet echt een film toch? meer een extra serie over waarom hij dood gingquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond die film echt een waardeloze toevoeging.
House ooit wel paar episodes, maar is niet echt doorlopend verhaal toch? Dan vind ik toch altijd minder. Tenzij het Flodder is.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
Echt geen pure bagger hoor.
Heb je House gezien? Beste comedy serie
Die man verpest alles wat goed is op deze wereldquote:
Sukkel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was ook niet echt een film toch? meer een extra serie over waarom hij dood ging
Ah die shit heb ik nooit gezien.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kon ontzettend om TAAHM lachen, toen Charlie er nog inzat. Daarna is het pure aids natuurlijk.
Verder vind ik Friends, King of queens en uh.. nou ja dat was het wel leuke series.
Bazenseriequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gooi even een balletje op, als ik zeg Homeland? Wat zeg jij dan?
Heb je de Mart Smeets quote generator aan staan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is echt voor wijvne.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:28 schreef Tyron het volgende:
Ook raad ik iedereen Vampire Diaries aan
House heeft zeker wel een verhaallijn en meestal de ziekste en spannendste seizoensfinales die je ooit heb gezien.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
House ooit wel paar episodes, maar is niet echt doorlopend verhaal toch? Dan vind ik toch altijd minder. Tenzij het Flodder is.
moet seizoen 2 nog kijken,maar ik vond seizoen 1 niet geweldig eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu speelt hij Steve Jobs in de film "Jobs"quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die man verpest alles wat goed is op deze wereld
Nou ja, The Butterfly effect was wel aardig, maar ook niet meer dan dat.
Ja carequote:
Wie heeft Friends nou nooit gezien, altijd lachenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah die shit heb ik nooit gezien.
Neequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
House heeft zeker wel een verhaallijn en meestal de ziekste en spannendste seizoensfinales die je ooit heb gezien.
Was prima te doen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:28 schreef Ajacied422 het volgende:
momenteel niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je de Mart Smeets quote generator aan staan?
Ik heb niks met Kutcher en met Apple, dus die sla ik even over.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu speelt hij Steve Jobs in de film "Jobs"!
Niet waarquote:
Butterfly Effect was zeker vermakelijke filmquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die man verpest alles wat goed is op deze wereld
Nou ja, The Butterfly effect was wel aardig, maar ook niet meer dan dat.
Dit had je kunnen krijgen:quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
momenteel niet.
[ afbeelding ]
Ik vind van wel.quote:
Jammer dat ze daar altijd weer honderd delen achter elkaar van moeten maken ja.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Butterfly Effect was zeker vermakelijke film. Het vervolg daarop was pure oogaids.
Ik wil hem zien, lijkt me een interessante man al vraag ik me af of we iets meer te zien krijgen dan 'we' al weten. Vind dat soort geniale mensen (met rare trekjes) altijd wel tof. Net als Ray Kurzweil al is die vent vrij normaal.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb niks met Kutcher en met Apple, dus die sla ik even over.
Dat zal FOX wel leuk vindenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal toch wat series proberen mee te pikken op FOX
Aha maarja zijn nog zoveel series die ik moet kijken. En degene die ik kijk moet ik ook nog bijhouden zoals Dexter en Breaking Bad bijna weer.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
House heeft zeker wel een verhaallijn en meestal de ziekste en spannendste seizoensfinales die je ooit heb gezien.
Wordt een filmpje waar ze hem verheerlijken. Geen zin in.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wil hem zien, lijkt me een interessante man al vraag ik me af of we iets meer te zien krijgen dan 'we' al weten. Vind dat soort geniale mensen (met rare trekjes) altijd wel tof. Net als Ray Kurzweil al is die vent vrij normaal.
Ik vond alleen één stukje van die film echt ultra-acherlijk, waardoor hij geen hele goede, maar een beetje matig werd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Butterfly Effect was zeker vermakelijke film. Het vervolg daarop was pure oogaids.
Ik dus.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie heeft Friends nou nooit gezien, altijd lachen
Ik heb nog geen een aflevering van het laatste seizoen van Dexter gekeken. Knap hequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aha maarja zijn nog zoveel series die ik moet kijken. En degene die ik kijk moet ik ook nog bijhouden zoals Dexter en Breaking Bad bijna weer.
Oke.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond alleen één stukje van die film echt ultra-acherlijk, waardoor hij geen hele goede, maar een beetje matig werd.
Dat is dit:
Op een gegeven moment zit hij in de gevangenis en beweert hij zogenaamd dat hij jezus is ofzo tegen iemand en dat wil hij bewijzen.
Dan gaat hij terug in de tijd en verwondt hij z'n handen.
Eenmaal in zijn eigen tijd teruggekomen verschijnen er langzaam littekens op z'n handen.
Als hij terug in de tijd was gegaan dan zaten die littekens natuurlijk al die tijd al op z'n handen.
Dit vond ik zeer slordig.
Het is cliché, het slaat helemaal nergens op en het is echt niet minder gay. Ja, ik heb het weleens gezien, werd er gek van.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Niet waar
Het is een soort volwassener en minder gay versie van Twilight.
En de acteurs![]()
En Nina Dobrev![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga naar bierdopje.comquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
momenteel niet.
[ afbeelding ]
Ja, meh. Lijkt me een beetje een feel-good film. Zo'n typische amerikaanse "Als je echt wat wil dan lukt het je wel!!'-film.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wil hem zien, lijkt me een interessante man al vraag ik me af of we iets meer te zien krijgen dan 'we' al weten. Vind dat soort geniale mensen (met rare trekjes) altijd wel tof. Net als Ray Kurzweil al is die vent vrij normaal.
De series die ik atm volg zijn:quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aha maarja zijn nog zoveel series die ik moet kijken. En degene die ik kijk moet ik ook nog bijhouden zoals Dexter en Breaking Bad bijna weer.
Eerste paar afleveringen kijken en daarna altijd afhakenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb te weinig concentratie voor series.
Twilight, ooit heb ik dat een keer gezien op film1 ofzo. Wat was dat voor gaar gejankquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Niet waar
Het is een soort volwassener en minder gay versie van Twilight.
En de acteurs![]()
En Nina Dobrev![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil gewoon de tv aanzetten en dat dan homo's de kast op worden gejaagd ipv dat gelul over de kast uitkomenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb te weinig concentratie voor series.
#truthquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:31 schreef GGMM het volgende:
"Als je echt wat wil dan lukt het je wel!!'
Niet doen. Gewoon downloaden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal toch wat series proberen mee te pikken op FOX
Je kan lekker de tering krijgen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is cliché, het slaat helemaal nergens op en het is echt niet minder gay. Ja, ik heb het weleens gezien, werd er gek van.
Altijd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerste paar afleveringen kijken en daarna altijd afhaken
of je kan altijd zoeken op internet dat je kan kijken zonder download. Doe ik nu ook met GoTquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet doen. Gewoon downloaden.
Vermakelijk inderdaad, deel 2 heb ik alleen gekeken vanwege Erica Durance.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al heb ik daar bij sommige films geen bezwaar tegen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jammer dat ze daar altijd weer honderd delen achter elkaar van moeten maken ja.
En wat heb je allemaal al gezien (dus ook echt afgekeken)?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
De series die ik atm volg zijn:
The Vampire Diaries
Suits
House & Supernatural - pik ik heel soms een aflevering mee, bij beide loop ik achter.
Game of Thrones
Sons of Anarchy
Breaking Bad
The Borgias dus atm
Sopranos en the Tudors - wachtrij.
Ik vind films ook wel wat leuker dan series meestalquote:
Anal pleasures deel 1 t/m 70 bedoel je?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al heb ik daar bij sommige films geen bezwaar tegen.
johannes weet welke film ik bedoel
90% van de films zet ik ook af na 30-40 minutenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind films ook wel wat leuker dan series meestal
Zou me niet verbazen inderdaad, maar je moet wel respect hebben voorwat die man gedaan heeft in de wereld.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, meh. Lijkt me een beetje een feel-good film. Zo'n typische amerikaanse "Als je echt wat wil dan lukt het je wel!!'-film.
Ja maar het concept tijdreizen blijft natuurlijk vaag. Al heb je natuurlijk zeker een punt wat ik wel bizar vind. Maarja dat moest volgens mij om die film goed te laten doorlopen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond alleen één stukje van die film echt ultra-acherlijk, waardoor hij geen hele goede, maar een beetje matig werd.
Dat is dit:
Op een gegeven moment zit hij in de gevangenis en beweert hij zogenaamd dat hij jezus is ofzo tegen iemand en dat wil hij bewijzen.
Dan gaat hij terug in de tijd en verwondt hij z'n handen.
Eenmaal in zijn eigen tijd teruggekomen verschijnen er langzaam littekens op z'n handen.
Als hij terug in de tijd was gegaan dan zaten die littekens natuurlijk al die tijd al op z'n handen.
Dit vond ik zeer slordig.
Ik heb het volgens mij ook minstens 2 keer moeten kijken helaas.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twilight, ooit heb ik dat een keer gezien op film1 ofzo. Wat was dat voor gaar gejank
Nee. Sowieso is 43 een hele rare maat en voor dat geld koop je geen goede tv.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:33 schreef Elan het volgende:
Bij mediamarkt een 43 inch tv voor 377 euro zou dat wat zijn?
Ik twee pas. Toen ging ik Sopranos kijken en kijk liever geen series door elkaar heen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nog geen een aflevering van het laatste seizoen van Dexter gekeken. Knap he
Voor zichzelf vooral. Maar idd. hij was geniaal.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen inderdaad, maar je moet wel respect hebben voorwat die man gedaan heeft in de wereld.
Lostquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:32 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
En wat heb je allemaal al gezien (dus ook echt afgekeken)?
Keizer Kuzcoquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al heb ik daar bij sommige films geen bezwaar tegen.
johannes weet welke film ik bedoel
In HP was hij wel oke ttrouwensquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het volgens mij ook minstens 2 keer moeten kijken helaas.
Ik weet alleen nog dat die jongen er in zat die ook in Harry Potter 4 zat en dat een volvo iets deed wat onze volvo niet kan.
Hier ben ik het mee oneens.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is bedoeld voor 14-jarige meisjes ofzo. Serieus.
Is Sons of Anarchy leuk?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
De series die ik atm volg zijn:
The Vampire Diaries
Suits
House & Supernatural - pik ik heel soms een aflevering mee, bij beide loop ik achter.
Game of Thrones
Sons of Anarchy
Breaking Bad
The Borgias dus atm
Sopranos en the Tudors - wachtrij.
Over het dode punt heenkomenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerste paar afleveringen kijken en daarna altijd afhaken
Sjaak is het hier niet mee eens.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daar is echt geen oogkanker aan
HMF ook niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sjaak is het hier niet mee eens.
Drakenvrouwtjequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit neigt naar serieus nemen
Nah dat niet zozeer. Ik weet niet wat het isquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over het dode punt heenkomenDe personages leren kennen enzo.
Ooh ik vind download goed. Lekker gewoon in HD kijken, niks mis mee.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
of je kan altijd zoeken op internet dat je kan kijken zonder download. Doe ik nu ook met GoT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |