SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2013 00:56:22 ]
Verdoriequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uh ligt een beetje uit de richting. Meer richting onder Eindhoven faxman
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
I like me tooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou haast zeggen, pilsje drinken, maarja je bent op vakantie, eindelijk weg van al die irritante fokkers dus zeg het maar nietquote:.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Oeiquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:47 schreef Royco1 het volgende:
Vanavond zei ze onder het eten opeens dat ze een baby wil
Moet je aan de gang "papa"quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:47 schreef Royco1 het volgende:
meid toch....quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:47 schreef Royco1 het volgende:
Er is er maar 1 die mij mag zwepen en dat ben jij niet. En Mook ook niet.quote:
Alsof ik daar ook maar een seconde interesse in zou hebbenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is er maar 1 die mij mag zwepen en dat ben jij niet. En Mook ook niet.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:48 schreef DaMook het volgende:
[..]![]()
.
Ik drink geen pils. En ik zit er maar tot vrijdag dus ik wil wel ff genieten ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Zou haast zeggen, pilsje drinken, maarja je bent op vakantie, eindelijk weg van al die irritante fokkers dus zeg het maar niet.
Ja eng vies beestquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn fret is uit de OP.
Gelukkig nog wel Kylie en de smileys.
Ai Roy, eng dit.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En het erge is dat ik het nog niet eens zo'n gekke gedachte vond.
Wtf is happening to me?
omg gefeliciteerdquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En het erge is dat ik het nog niet eens zo'n gekke gedachte vond.
Wtf is happening to me?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:
Nee, jij ook niet.quote:
Misschien het feit dat je een soort van gezinsleven hebt geproefd nu.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet het Kaneel.
Zou het de leeftijd zijn?
Sorryquote:
Waarom moet ik hierom lachen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had ook niks kunnen zeggen hoor.
Hoe is het? Nog geneukt lately
Goed en neequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had ook niks kunnen zeggen hoor.
Hoe is het? Nog geneukt lately
Ja zoiets zou het ook kunnen zijnquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Nee, jij ook niet.
[..]
Misschien het feit dat je een soort van gezinsleven hebt geproefd nu.
[..]
Sorry
doe maarquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal ik een soortgelijk gifje posten in 'gifjes van jezelf' ?
Oehhh, jaa, maak me gek.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal ik een soortgelijk gifje posten in 'gifjes van jezelf' ?
Omdat ik best tof ben zo nu en danquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom moet ik hierom lachen.
Jawel, hoor, ik ben heel openminded.quote:
Ik zal het eens overwegen danquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jawel, hoor, ik ben heel openminded.
Vertel daar eens meer over.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jawel, hoor, ik ben heel openminded.
Mijn dm staat open voor vragen.quote:
quote:
Als dat geen scharen wordtquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn dm staat open voor vragen.
Every night babyquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al lang geen poesje meer in mijn bed gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Bij mij liggen er meestal 2 katersquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al lang geen poesje meer in mijn bed gehad.
Ja maar, ik ben ook wel geïnteresseerd in de verhalende vorm.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn dm staat open voor vragen.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Every night babyIn bed laat ik ze toch niet, zou het niet erg vinden, maar al dat stof dat ze van onder het bed meenemen is wel ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
[..]
Every night babyIedere keer als ik een katje zie, wil ik aaien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan krijg ik last van mijn neus.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
maar dat ben ik niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik ga echt niet gelijk onder de douche springen hoor.
Als jij hier nu eens was.....
Mijn antwoorden zouden dan eventueel in de verhalende vorm kunnen worden gegoten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja maar, ik ben ook wel geïnteresseerd in de verhalende vorm..
Wat ik dus te weinig doequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:07 schreef Dqod het volgende:
Weinig problemen hier hoor met m'n katje.. Gewoon goed en veel stofzuigen
Alsof jouw poes stoffig wordtquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:07 schreef Dqod het volgende:
Weinig problemen hier hoor met m'n katje.. Gewoon goed en veel stofzuigen
Sorry, maar "zouden dan eventueel" vind ik te weinig garantie.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn antwoorden zouden dan eventueel in de verhalende vorm kunnen worden gegoten.
wow, zoveel werkwoorden in één zin.
Nu wel.. Mijn handen ruiken naar knoflook dus durf nie meer ;$quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:08 schreef LovelyLady het volgende:
Oke tijd om vriend ff te porren want die snurkt en dan zelf gaan slapen.. trusten.![]()
Slim bekekenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat ik dus te weinig doe. Of laat doen
.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nu wel.. Mijn handen ruiken naar knoflook dus durf nie meer ;$
Ik ga v.d week op een ananasdieet en 85843736395947 x m'n handen wassen.......... Per dagquote:
[..]
Every night babyook een leuk beeld om te zien hihihihSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
Hallo Super Saiyan 4 Gogetaquote:
Vroegah altijd gekeken.. Vond GT niet zo btwquote:
Hehehe, die was echtquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:13 schreef Fascination het volgende:
Iemand vandaag Vochtige Streken cadeau gedaan, ben benieuwd naar de reactie als ze m uit heeft.
Z was zoiezo de beste, maar ik heb de originele ook helemaal gezien....ik vond dat echt een leuke animatie serie....en de humor ook die erin zit, best wel LOLquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vroegah altijd gekeken.. Vond GT niet zo btw
quote:
Van Dragonball heb ik ook niet al te veel meegekregen moet ik toegevenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:15 schreef F1978 het volgende:
[..]
Z was zoiezo de beste, maar ik heb de originele ook helemaal gezien....ik vond dat echt een leuke animatie serie....en de humor ook die erin zit, best wel LOL
okee...ontspansequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:17 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
[..]
Van Dragonball heb ik ook niet al te veel meegekregen moet ik toegeven
Maar ok.. Z dus
En nu ga ik naar de wc :$
Sinds dat boek kweek ik avocadoboompjes.quote:
okee...alles dragonballs gezien ook ?quote:
De films, Z en GT en Kai. De gewone heb ik niet gezienquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:18 schreef F1978 het volgende:
[..]
okee...alles dragonballs gezien ook ?
oh okee...ja de gewone heb ik toendertijd op dvd besteld speciaal uit het buitenland, helemaal uit australie, want ze waren toen al zowat nergens meer te krijgen en daar hadden ze de goede versie ook, want je hebt verschillende dvd's , met verschillende geluiden en muziek, zelfs ook in het engels nog verschillend dus he bedoel ik....maar gelukkig die kunnen vinden toen....heb nu een jaar geleden alles verkochtquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De films, Z en GT en Kai. De gewone heb ik niet gezien
Ik heb zin om die nieuwste film te kijken....dan worden ze ssj god.....quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
dragonball z battle of gods heet die nieuwste film....quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar hij heeft gelijkquote:
Ik was de eerste.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 06:55 schreef JamesTKirk het volgende:
Morning.. De eerste was weer wakker om kwart over zes.![]()
Mogge LoLa. Moeders mocht hier juist even uitslapen haha.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was de eerste.
Als laatste naar bed en als eerste wakker.
De jongens zijn nog diep in slaap
Mogguh
Lekker. Ik kan het niet meer. Stukquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:33 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Mogge LoLa. Moeders mocht hier juist even uitslapen haha.
Jij bent liefquote:
Al een beetje bijgekomen van de schrik?quote:
vakantiestressquote:
Stress? Ow jee.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vakantiestress![]()
Verder alles goed
Met u ook?
Scherenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Stress? Ow jee.
Hier wel okay, nu even lekker met een ceedeetje M83 en theetje wakker worden. Zometeen lekker scheren hmm heb er nu al zin in.
Maar hoezo stress dan?
Naakt of in badpak mag ook hoorquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Scherenglad huidje
![]()
Oh wacht
Ik heb koffie en daarna ga ik koffers en zo inpakken. En de lijkenkist moet nog van zolder en de auto moet ff een wasbeurtje. Dus dat ga ik later doen. (Niet in bikini)
Ik ben aan het ratelen
Neuh... ik moet eerst ff auto was spul kopuhquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naakt of in badpak mag ook hoor
Dat lijkt me een goed klusje voor J.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neuh... ik moet eerst ff auto was spul kopuh
Of juist in een soort harig pak dat je jezelf als spons gebruikt. Lekker door de zeep rollen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naakt of in badpak mag ook hoor
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Of juist in een soort harig pak dat je jezelf als spons gebruikt. Lekker door de zeep rollen.
Neequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al een beetje bijgekomen van de schrik?
Maar ze zei het toch niet vanuit het niets?quote:
Ik pasquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:25 schreef Royco1 het volgende:
Iemand een mooie megane coupe kopen?
Loopt als een zonnetje.
Als ie eenmaal loopt
Neequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:25 schreef Royco1 het volgende:
Loopt als een zonnetje.
Als ie eenmaal loopt
Niet van die lastige vragen stellen op de vroege ochtendquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ze zei het toch niet vanuit het niets?
Betekent dit dat jullie eindelijk beseffen dat je in een relatie zit?
Wil ze alleen een donatie van je?
Wat kost dat? 200?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:25 schreef Royco1 het volgende:
Loopt als een zonnetje.
Als ie eenmaal loopt
Zal ik ze om een uur of 1 nog een keer stellen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet van die lastige vragen stellen op de vroege ochtend
Het ligt echt niet aan de eigenaresse?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad gewoon waardeloze auto's
Ik geloof dat jij bij deze bent gezakt voor je gladdeautoverkoperexamen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad gewoon waardeloze auto's
Logisch!!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij bij deze bent gezakt voor je gladdeautoverkoperexamen.
Krijgt hij welpjes?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Logisch!!
Hij zit met zijn gedachten bij de Prenatal
Nee, hier kan ze echt niks aan doen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik ze om een uur of 1 nog een keer stellen?
[..]
Het ligt echt niet aan de eigenaresse?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Logisch!!
Hij zit met zijn gedachten bij de Prenatal
Als het aan zijn vriendin ligt wel jaquote:
Oh id dit de tweede versie?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, hier kan ze echt niks aan doen.
Ik ging even op google en die vult zelf al aan tot Renault. Echt superveel mensen met dezelfde klacht.
Conclusie: Fransen moeten het bij wijn houden en niks met electronica doen.
Jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh id dit de tweede versie?
Eerste Avondje NAC vandaagquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:42 schreef Royco1 het volgende:
En iedereen hier nog leuke weekendplannen?
Zou best kunnen. Boeit niet. Naar NAC betekent bier drinken en kut roepen.quote:
Nee want jij wil mij niet komen ophalenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:42 schreef Royco1 het volgende:
En iedereen hier nog leuke weekendplannen?
Ik heb geen auto nu.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee want jij wil mij niet komen ophalen
Je vindt ons niet meer liefquote:
Vind je het niet doodseng om je auto aan haar uit te lenen?quote:
Thats the least of my worriesquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vind je het niet doodseng om je auto aan haar uit te lenen?
Klopt. Ben je al aan het rondkijken voor een leuke station?quote:
Mooie accord station is niet verkeerdquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt. Ben je al aan het rondkijken voor een leuke station?
Klopt. Lekker handig ook als gezinsautoquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mooie accord station is niet verkeerd
Uhuhquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt. Lekker handig ook als gezinsauto
Ik heb ook echt een langzaam opstart dagquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:30 schreef DaMook het volgende:
Mogguh. Zo maar eens opstaan, boodschappen doen en weer werken.
+1 grote grutjes wat traaaaagquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb ook echt een langzaam opstart dag
*vind-ik-leuk*quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt. Ben je al aan het rondkijken voor een leuke station?
bus? Bedoel je niet touringcar?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, hier kende ik ook nog mensen
Groetjes vanaf de busparkeerplaats van Dutch Valley
Ja dat ding jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bus? Bedoel je niet touringcar?
want een bus is heul niet hetzelfde hoorquote:
maarruh.. Voor wie heb jij een tattoo betaald?quote:
Alleen mezelf.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maarruh.. Voor wie heb jij een tattoo betaald?
Mooi. Dan heb je nog geld over om de mijne te betalen.quote:
omdat het kanquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Why does being bad feel so damn good!!![]()
Klinkt plausibelquote:
Ik wil wel slapen, maar ik denk dat ik dat gisteren en vannacht teveel heb gedaan..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klinkt plausibel![]()
Ik denk dat ik ff uurtje ga slapen, ik ben moe!
Volgens mij zit er een goed verhaal achter deze uitspraakquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Why does being bad feel so damn good!!![]()
Nee hoorquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:36 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een goed verhaal achter deze uitspraak
Tss, zelf sparenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mooi. Dan heb je nog geld over om de mijne te betalen.
Balenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Trouwens ik heb de fotograaf gesproken, hij mag mij de foto's pas geven als het blad in de winkels ligt. Duurt nog wel ff dus
kan nietquote:
Dat zijn vaak de leukstequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Slecht, heel slecht!!
fucked up.. Heb je m al bedreigd?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Trouwens ik heb de fotograaf gesproken, hij mag mij de foto's pas geven als het blad in de winkels ligt. Duurt nog wel ff dus
Da's jouw taak toch? Voor je Evil kant dan..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
fucked up.. Heb je m al bedreigd?
mijn evil kant komt momenteel niet zo goed uit de verf met mn wallen, uitdrogingsverschijnselen en mn 390 kilo die ik ben afgevallen. Ik zou eventueel wel over hem heen kunnen kotsen, maar daarmee houd het voor nu wel even op.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:50 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Da's jouw taak toch? Voor je Evil kant dan..
ja. Daar moet je er een voor hebben. En die wil ik voorlopig niet meer.quote:
Ik heb iets gemist blijkbaar?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja. Daar moet je er een voor hebben. En die wil ik voorlopig niet meer.
Dat alle mannen klootzakken zijn.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist blijkbaar?
Bedanktquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat alle mannen klootzakken zijn.
graag gedaanquote:
pijpsmoel!quote:
Ik hou niet van mannen hoor.. we hebben zoveel gemeen :$quote:
Ik hield er wel van. Ben er op het moment gewoon even helemaal klaar mee. Met alles wat in de buurt van liefde komt trouwens.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hou niet van mannen hoor.. we hebben zoveel gemeen :$
Ik voel je hoor.. Ben zelf iig liever gewoon vrij.. Veel Trusteennn gecompliceerd allemaalquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik hield er wel van. Ben er op het moment gewoon even helemaal klaar mee. Met alles wat in de buurt van liefde komt trouwens.
Liefde? Ken ik niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik hield er wel van. Ben er op het moment gewoon even helemaal klaar mee. Met alles wat in de buurt van liefde komt trouwens.
Dan houd je het gewoon bij geyle neuqseksquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik voel je hoor.. Ben zelf iig liever gewoon vrij.. Veel Trusteennn gecompliceerd allemaal
No problemquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:52 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Dan houd je het gewoon bij geyle neuqseks
Bedacht net... Als lesbienne zal je niet vaak neuken, toch?quote:
Deze "discussie" laat ik subtiel links liggen..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:54 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Bedacht net... Als lesbienne zal je niet vaak neuken, toch?
Gewoon laten lopen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Deze "discussie" laat ik subtiel links liggen..
tevens moet ik pissen maar ik zit in de trein dus ik vertik het
Mooie rode vlekken in t treinstoeltje hmmmmmquote:
Haha nou je hoeft hier niet de details van je bedtechnieken te bespreken hoor. En 'knijp' ze in de trein...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Deze "discussie" laat ik subtiel links liggen..
tevens moet ik pissen maar ik zit in de trein dus ik vertik het
Rode vlekken? Wat?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mooie rode vlekken in t treinstoeltje hmmmmm
Ga me niet vertellen dat ik deze moet uitleggenquote:
Ja, ik weet niet of je gisteravond aan knifeplay hebt gedaan. :Squote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat ik deze moet uitleggen
Die moet wel vrij duidelijk zijn jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat ik deze moet uitleggen
kan soms een verbetering zijnquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mooie rode vlekken in t treinstoeltje hmmmmm
Zo lastig was dat nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:06 schreef Dqod het volgende:
Good one kaneel.. maar nee :p
en blij dat jij m wel doorhad joof
True.. mja dan word ik zo aangekekenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kan soms een verbetering zijn
Klopt!!quote:
Nee, ik ga wel gewoon geduldig afwachten!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
fucked up.. Heb je m al bedreigd?
Bijna!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt!!
[..]
Nee, ik ga wel gewoon geduldig afwachten!
Is het al 3 september?
bijnaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt!!
[..]
Nee, ik ga wel gewoon geduldig afwachten!
Is het al 3 september?
Duurt nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang hoor!!quote:
Nog 2,049,107 secondenquote:
ik zou punten gebruiken ipv komma'squote:
Engelse schrijfwijzequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou punten gebruiken ipv komma's
gaat het niet omquote:
Waar dan om?quote:
punten zijn mooier. . . .. . ... . .... . ..... . ...... . ....... .quote:
--. ...- ... . / .. ... / ... - --- --quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
punten zijn mooier. . . .. . ... . .... . ..... . ...... . ....... .
... -.. . / .... .. -. .. / ..-- .... . . .. .. /.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
--. ...- ... . / .. ... / ... - --- --
Bij mij staat er tenminste nog echt iets trut!!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
... -.. . / .... .. -. .. / ..-- .... . . .. .. /.
bij mij niet, maar ik vond het wel mooiquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij mij staat er tenminste nog echt iets trut!!
Zucht!!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bij mij niet, maar ik vond het wel mooi
..-. ..- -.-. -.- / -.-- . .- ....quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
-- .- .- .-. / .. -.- / .... --- ..- / --- --- -.- / ...- .- -. / .--- --- ..- / .... --- --- .-. /
. -. / -.- .. .--. / --- --- -.- /quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
..-. ..- -.-. -.- / -.-- . .- ....
-.- .. .--. / .. ... / -... .. .--- -. .- / .--- .- .-. .. --. / -. .- - ..- ..- .-. .-.. .. .--- -.- / -- .- .- .-. / -. ..- / --. .- / .. -.- / . ...- . -. / - ...- / -.- .. .--- -.- . -. / . -. / -.. .- -. / -.- --- -.- . -.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
. -. / -.- .. .--. / --- --- -.- /
...- . . .-.. / ... ..- -.-. -.-. . ... / . .-. -- . . --..-- / --- --- -.- / ...- --- --- .-. / -.. . --. . -. . / -.. .. . / -- . . / . . - /quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
-.- .. .--. / .. ... / -... .. .--- -. .- / .--- .- .-. .. --. / -. .- - ..- ..- .-. .-.. .. .--- -.- / -- .- .- .-. / -. ..- / --. .- / .. -.- / . ...- . -. / - ...- / -.- .. .--- -.- . -. / . -. / -.. .- -. / -.- --- -.- . -.
Y. is mijn misbaksels al gewendquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
...- . . .-.. / ... ..- -.-. -.-. . ... / . .-. -- . . --..-- / --- --- -.- / ...- --- --- .-. / -.. . --. . -. . / -.. .. . / -- . . / . . - /
arm joch..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Y. is mijn misbaksels al gewend
Heerlijk soppen en met je drijfnatte handschoen langs alle curven van de auto masserenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:40 schreef LovelyLady het volgende:
Auto wassen is leuker dan ik dacht.
Eer van je werk![]()
daar heb je toch een wasstraat of kinderen ofzo voor?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:40 schreef LovelyLady het volgende:
Auto wassen is leuker dan ik dacht.
Eer van je werk![]()
Jij vindt alles iets erotisch hebben!!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heerlijk soppen en met je drijfnatte handschoen langs alle curven van de auto masseren
Ja ik vind het iets erotisch hebben
Toen ik een puber was was er 0,0 seks in m'n levenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij vindt alles iets erotisch hebben!!
Wat dat aangaat ben je net een puber, everything is all about sex!!
en zo te lezen nu nog steeds niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Toen ik een puber was was er 0,0 seks in m'n leven
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en zo te lezen nu nog steeds niet.
langzaamaan kom ik terugquote:
Ja normaal wel. Maar geen zin om geld uit te geven en ik wilde het zelf een keer doenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar heb je toch een wasstraat of kinderen ofzo voor?
in dat geval.. Ik moet nog wcpapier en sigaretten halen, maar ik wil het zelf niet doen.. Voel jij de behoefte?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja normaal wel. Maar geen zin om geld uit te geven en ik wilde het zelf een keer doen
Nee... neuken?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
in dat geval.. Ik moet nog wcpapier en sigaretten halen, maar ik wil het zelf niet doen.. Voel jij de behoefte?
Meer dan toenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en zo te lezen nu nog steeds niet.
Hij is terecht!!quote:
Nee hij was naar buiten gegaan tijdens onze nepruzie en toen zag ik hem nergens meerquote:
Hoe kan je die nou kwijtraken..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hij was naar buiten gegaan tijdens onze nepruzie en toen zag ik hem nergens meer
Hij liep op zijn sokken de portiek in en toen zag ik hem nergens meer.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe kan je die nou kwijtraken..
Standaard laatste deur rechts toch?
Zonder eten naar bed! Oh.. wacht..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij liep op zijn sokken de portiek in en toen zag ik hem nergens meer.
Rotkind dat het is!!
Daar willen we dus achter komen!quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Begin bij water en voer het geleidelijk op
Handig voor wanneer je dat beest mee naar de dierenarts wilt nemen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil een kat nemen zodat ik deze kan kopen:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Tof dingquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Handig voor wanneer je dat beest mee naar de dierenarts wilt nemen.
geloof me.. Als je katten zoals Hups en ik hebben hebt, zou je die echt niet willen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Gaaf!!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe dat zo?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geloof me.. Als je katten zoals Hups en ik hebben hebt, zou je die echt niet willen.
Er zijn zoveel mooie dingen te koop, als je geld hebt.quote:
I know... jammer genoeg heb ik het nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe dat zo?
[..]
Er zijn zoveel mooie dingen te koop, als je geld hebt.
Toch maar aansluiten bij een maatschap voor het grote geld?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:34 schreef Evie het volgende:
I know... jammer genoeg heb ik het niet![]()
nog niet
Mwoah ik ga gewoon doen waar mijn hartje ligt uiteindelijk.. en waar ik goed in benquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toch maar aansluiten bij een maatschap voor het grote geld?
Ik moet een rijke vrouw trouwen, ben ik bang.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:34 schreef Evie het volgende:
[..]
I know... jammer genoeg heb ik het niet![]()
nog niet
Als je het zelf maakt kan je het verkopenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet een rijke vrouw trouwen, ben ik bang.
Of enorm handig worden en alles zelf maken.
SiIk, ja?quote:
Ja, maar dan moet ik dus handig worden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Als je het zelf maakt kan je het verkopen.. ik zie een kans!
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
SiIk, ja?
[..]
Ja, maar dan moet ik dus handig worden.
Nee niet Silkquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
SiIk, ja?
[..]
Ja, maar dan moet ik dus handig worden.
Hehe, ik denk dat ik het voorlopig hou bij het lesgeven en in mijn vrije tijd wat aan ga kloten.quote:
Weet niet, zag een foto van haar op het strand.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee niet Silk(Waar hangt die trouwens uit tegenwoordig?
)
Ow ik zie 'm nu ookquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, ik denk dat ik het voorlopig hou bij het lesgeven en in mijn vrije tijd wat aan ga kloten.
Ik heb wel eens gedacht, dat als ik 100% financieel onafhankelijk zou zijn, wat ik dan zou doen.
Best moeilijk nog.
[..]
Weet niet, zag een foto van haar op het strand.
Ik ook niet. Ik zie niks van haar.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ik zie 'm nu ook![]()
Ik had die niet gezien in m'n newsfeed
Hoi boefje.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik zie niks van haar.
Iets met het verslag. Ik worstel met hoe ik het moet opschrijven qua grafieken/tekst.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:59 schreef tijnbrein het volgende:
Kaneel al wat verder met je huis of verslag?
Slak 1 dataquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iets met het verslag. Ik worstel met hoe ik het moet opschrijven qua grafieken/tekst.
Motormeet met vinniiee en andere FOK!kers.quote:
Helaas.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Slak 1 data
Slak 2 data
etc
conclusie klaar is Kaneel
Zoiets?
Owja Vin had het daaroverquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Motormeet met vinniiee en andere FOK!kers.
Rit van +/- 140km en de reis zelf was 175km enkele trip.
Dat is ook lastig, heb je het wel eens aan iemand anders laten lezen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas.
Voor vraag 1, 6 soorten met elkaar vergeleken, kijken of ze van elkaar te onderscheiden zijn met het blote oog. Naar de data op een aantal manieren gekeken (gewoon, ratio's, log-getransformeerd) daar komt ongeveer iedere keer hetzelfde uit.
Dus dat schrijf ik er bij. Maar hij vond het te beschrijvend. :S Heb alle berekeningen nog eens gedaan, dat klopt allemaal wel. Alleen weet ik niet precies wat hij nou van me verwacht.
Was zeker tof, lekker gereden. Alleen snelweg is wel minder. Toch wat oordoppen halen ergens.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja Vin had het daaroverLeuke dag?
Analyse? Conclusies?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dus dat schrijf ik er bij. Maar hij vond het te beschrijvend. :S Heb alle berekeningen nog eens gedaan, dat klopt allemaal wel. Alleen weet ik niet precies wat hij nou van me verwacht.
Leuk altijd met leraren. Ze hebben allemaal hun eigen idee van hoe het moet, dus je bent uiteindelijk meer bezig met bedenken hoe ze het graag willen zien dan daadwerkelijk een naar jouw idee correct verslag te maken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas.
Voor vraag 1, 6 soorten met elkaar vergeleken, kijken of ze van elkaar te onderscheiden zijn met het blote oog. Naar de data op een aantal manieren gekeken (gewoon, ratio's, log-getransformeerd) daar komt ongeveer iedere keer hetzelfde uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |