SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2013 00:56:22 ]
Verdoriequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uh ligt een beetje uit de richting. Meer richting onder Eindhoven faxman
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
I like me tooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou haast zeggen, pilsje drinken, maarja je bent op vakantie, eindelijk weg van al die irritante fokkers dus zeg het maar nietquote:.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Oeiquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:47 schreef Royco1 het volgende:
Vanavond zei ze onder het eten opeens dat ze een baby wil
Moet je aan de gang "papa"quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:47 schreef Royco1 het volgende:
meid toch....quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:47 schreef Royco1 het volgende:
Er is er maar 1 die mij mag zwepen en dat ben jij niet. En Mook ook niet.quote:
Alsof ik daar ook maar een seconde interesse in zou hebbenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is er maar 1 die mij mag zwepen en dat ben jij niet. En Mook ook niet.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:48 schreef DaMook het volgende:
[..]![]()
.
Ik drink geen pils. En ik zit er maar tot vrijdag dus ik wil wel ff genieten ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Zou haast zeggen, pilsje drinken, maarja je bent op vakantie, eindelijk weg van al die irritante fokkers dus zeg het maar niet.
Ja eng vies beestquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn fret is uit de OP.
Gelukkig nog wel Kylie en de smileys.
Ai Roy, eng dit.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En het erge is dat ik het nog niet eens zo'n gekke gedachte vond.
Wtf is happening to me?
omg gefeliciteerdquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En het erge is dat ik het nog niet eens zo'n gekke gedachte vond.
Wtf is happening to me?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:
Nee, jij ook niet.quote:
Misschien het feit dat je een soort van gezinsleven hebt geproefd nu.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet het Kaneel.
Zou het de leeftijd zijn?
Sorryquote:
Waarom moet ik hierom lachen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had ook niks kunnen zeggen hoor.
Hoe is het? Nog geneukt lately
Goed en neequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had ook niks kunnen zeggen hoor.
Hoe is het? Nog geneukt lately
Ja zoiets zou het ook kunnen zijnquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Nee, jij ook niet.
[..]
Misschien het feit dat je een soort van gezinsleven hebt geproefd nu.
[..]
Sorry
doe maarquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal ik een soortgelijk gifje posten in 'gifjes van jezelf' ?
Oehhh, jaa, maak me gek.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal ik een soortgelijk gifje posten in 'gifjes van jezelf' ?
Omdat ik best tof ben zo nu en danquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom moet ik hierom lachen.
Jawel, hoor, ik ben heel openminded.quote:
Ik zal het eens overwegen danquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jawel, hoor, ik ben heel openminded.
Vertel daar eens meer over.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jawel, hoor, ik ben heel openminded.
Mijn dm staat open voor vragen.quote:
quote:
Als dat geen scharen wordtquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn dm staat open voor vragen.
Every night babyquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al lang geen poesje meer in mijn bed gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Bij mij liggen er meestal 2 katersquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al lang geen poesje meer in mijn bed gehad.
Ja maar, ik ben ook wel geïnteresseerd in de verhalende vorm.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn dm staat open voor vragen.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Every night babyIn bed laat ik ze toch niet, zou het niet erg vinden, maar al dat stof dat ze van onder het bed meenemen is wel ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
[..]
Every night babyIedere keer als ik een katje zie, wil ik aaien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan krijg ik last van mijn neus.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
maar dat ben ik niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik ga echt niet gelijk onder de douche springen hoor.
Als jij hier nu eens was.....
Mijn antwoorden zouden dan eventueel in de verhalende vorm kunnen worden gegoten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja maar, ik ben ook wel geïnteresseerd in de verhalende vorm..
Wat ik dus te weinig doequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:07 schreef Dqod het volgende:
Weinig problemen hier hoor met m'n katje.. Gewoon goed en veel stofzuigen
Alsof jouw poes stoffig wordtquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:07 schreef Dqod het volgende:
Weinig problemen hier hoor met m'n katje.. Gewoon goed en veel stofzuigen
Sorry, maar "zouden dan eventueel" vind ik te weinig garantie.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn antwoorden zouden dan eventueel in de verhalende vorm kunnen worden gegoten.
wow, zoveel werkwoorden in één zin.
Nu wel.. Mijn handen ruiken naar knoflook dus durf nie meer ;$quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:08 schreef LovelyLady het volgende:
Oke tijd om vriend ff te porren want die snurkt en dan zelf gaan slapen.. trusten.![]()
Slim bekekenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat ik dus te weinig doe. Of laat doen
.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nu wel.. Mijn handen ruiken naar knoflook dus durf nie meer ;$
Ik ga v.d week op een ananasdieet en 85843736395947 x m'n handen wassen.......... Per dagquote:
[..]
Every night babyook een leuk beeld om te zien hihihihSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
Hallo Super Saiyan 4 Gogetaquote:
Vroegah altijd gekeken.. Vond GT niet zo btwquote:
Hehehe, die was echtquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:13 schreef Fascination het volgende:
Iemand vandaag Vochtige Streken cadeau gedaan, ben benieuwd naar de reactie als ze m uit heeft.
Z was zoiezo de beste, maar ik heb de originele ook helemaal gezien....ik vond dat echt een leuke animatie serie....en de humor ook die erin zit, best wel LOLquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vroegah altijd gekeken.. Vond GT niet zo btw
quote:
Van Dragonball heb ik ook niet al te veel meegekregen moet ik toegevenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:15 schreef F1978 het volgende:
[..]
Z was zoiezo de beste, maar ik heb de originele ook helemaal gezien....ik vond dat echt een leuke animatie serie....en de humor ook die erin zit, best wel LOL
okee...ontspansequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:17 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
[..]
Van Dragonball heb ik ook niet al te veel meegekregen moet ik toegeven
Maar ok.. Z dus
En nu ga ik naar de wc :$
Sinds dat boek kweek ik avocadoboompjes.quote:
okee...alles dragonballs gezien ook ?quote:
De films, Z en GT en Kai. De gewone heb ik niet gezienquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:18 schreef F1978 het volgende:
[..]
okee...alles dragonballs gezien ook ?
oh okee...ja de gewone heb ik toendertijd op dvd besteld speciaal uit het buitenland, helemaal uit australie, want ze waren toen al zowat nergens meer te krijgen en daar hadden ze de goede versie ook, want je hebt verschillende dvd's , met verschillende geluiden en muziek, zelfs ook in het engels nog verschillend dus he bedoel ik....maar gelukkig die kunnen vinden toen....heb nu een jaar geleden alles verkochtquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De films, Z en GT en Kai. De gewone heb ik niet gezien
Ik heb zin om die nieuwste film te kijken....dan worden ze ssj god.....quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
dragonball z battle of gods heet die nieuwste film....quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar hij heeft gelijkquote:
Ik was de eerste.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 06:55 schreef JamesTKirk het volgende:
Morning.. De eerste was weer wakker om kwart over zes.![]()
Mogge LoLa. Moeders mocht hier juist even uitslapen haha.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was de eerste.
Als laatste naar bed en als eerste wakker.
De jongens zijn nog diep in slaap
Mogguh
Lekker. Ik kan het niet meer. Stukquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:33 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Mogge LoLa. Moeders mocht hier juist even uitslapen haha.
Jij bent liefquote:
Al een beetje bijgekomen van de schrik?quote:
vakantiestressquote:
Stress? Ow jee.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vakantiestress![]()
Verder alles goed
Met u ook?
Scherenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Stress? Ow jee.
Hier wel okay, nu even lekker met een ceedeetje M83 en theetje wakker worden. Zometeen lekker scheren hmm heb er nu al zin in.
Maar hoezo stress dan?
Naakt of in badpak mag ook hoorquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Scherenglad huidje
![]()
Oh wacht
Ik heb koffie en daarna ga ik koffers en zo inpakken. En de lijkenkist moet nog van zolder en de auto moet ff een wasbeurtje. Dus dat ga ik later doen. (Niet in bikini)
Ik ben aan het ratelen
Neuh... ik moet eerst ff auto was spul kopuhquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naakt of in badpak mag ook hoor
Dat lijkt me een goed klusje voor J.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neuh... ik moet eerst ff auto was spul kopuh
Of juist in een soort harig pak dat je jezelf als spons gebruikt. Lekker door de zeep rollen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naakt of in badpak mag ook hoor
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Of juist in een soort harig pak dat je jezelf als spons gebruikt. Lekker door de zeep rollen.
Neequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al een beetje bijgekomen van de schrik?
Maar ze zei het toch niet vanuit het niets?quote:
Ik pasquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:25 schreef Royco1 het volgende:
Iemand een mooie megane coupe kopen?
Loopt als een zonnetje.
Als ie eenmaal loopt
Neequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:25 schreef Royco1 het volgende:
Loopt als een zonnetje.
Als ie eenmaal loopt
Niet van die lastige vragen stellen op de vroege ochtendquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ze zei het toch niet vanuit het niets?
Betekent dit dat jullie eindelijk beseffen dat je in een relatie zit?
Wil ze alleen een donatie van je?
Wat kost dat? 200?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:25 schreef Royco1 het volgende:
Loopt als een zonnetje.
Als ie eenmaal loopt
Zal ik ze om een uur of 1 nog een keer stellen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet van die lastige vragen stellen op de vroege ochtend
Het ligt echt niet aan de eigenaresse?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad gewoon waardeloze auto's
Ik geloof dat jij bij deze bent gezakt voor je gladdeautoverkoperexamen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad gewoon waardeloze auto's
Logisch!!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij bij deze bent gezakt voor je gladdeautoverkoperexamen.
Krijgt hij welpjes?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Logisch!!
Hij zit met zijn gedachten bij de Prenatal
Nee, hier kan ze echt niks aan doen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik ze om een uur of 1 nog een keer stellen?
[..]
Het ligt echt niet aan de eigenaresse?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Logisch!!
Hij zit met zijn gedachten bij de Prenatal
Als het aan zijn vriendin ligt wel jaquote:
Oh id dit de tweede versie?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, hier kan ze echt niks aan doen.
Ik ging even op google en die vult zelf al aan tot Renault. Echt superveel mensen met dezelfde klacht.
Conclusie: Fransen moeten het bij wijn houden en niks met electronica doen.
Jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh id dit de tweede versie?
Eerste Avondje NAC vandaagquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:42 schreef Royco1 het volgende:
En iedereen hier nog leuke weekendplannen?
Zou best kunnen. Boeit niet. Naar NAC betekent bier drinken en kut roepen.quote:
Nee want jij wil mij niet komen ophalenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:42 schreef Royco1 het volgende:
En iedereen hier nog leuke weekendplannen?
Ik heb geen auto nu.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee want jij wil mij niet komen ophalen
Je vindt ons niet meer liefquote:
Vind je het niet doodseng om je auto aan haar uit te lenen?quote:
Thats the least of my worriesquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vind je het niet doodseng om je auto aan haar uit te lenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |