Je mag van mij hoor. Voor jou is FOK! ook een uitlaatklep waar je mensen kan proberen de dood in te jagen.quote:
Ik om een honkbalknuppel te kopen en allemaal brievenbussen kapot te slaan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Van die kop van MvG krijg ik zin een mes in m'n pols te zetten.
Over mensen de dood in jagen gesproken. Die gast van de John Blankenstein foundationquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je mag van mij hoor. Voor jou is FOK! ook een uitlaatklep waar je mensen kan proberen de dood in te jagen.
Je hebt mij als fok! vriend, is je leven nu al niet een stuk beter?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Eigenlijk hoop ik op m'n 20e een leven gekregen te hebben
Alsof je nu geen leven hebtquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Eigenlijk hoop ik op m'n 20e een leven gekregen te hebben
Verlicht ons.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over mensen de dood in jagen gesproken. Die gast van de John Blankenstein foundation![]()
jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je hebt mij als fok! vriend, is je leven nu al niet een stuk beter?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Beter pleeg je gwn zelfmoord, je hebt geen toekomst meer. Sayonara.
meeste mensen hebben geen levenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof je nu geen leven hebtDat hebben we allemaal. Anders kan je hier niet posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |