Ja, echt lelijk, bah.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:56 schreef Jojoortje het volgende:
Yolanthe is wel eng geworden trouwens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja he? Omdat ze nu zo dun is, lijkt haar hoofd ook veel groter dan haar lichaam.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:56 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoi ritmoquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Ken je haar beter mee uitvragen of zo toch
PLORKquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:56 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Altijd al geweest, wij willen Escha Tanihatu.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:56 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt maar soms ook Loek.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Elan is AldoMC. Dus niet echt nieuw.
Ik had het over gezicht een beetje. Maar dat wijf uit mijn klas was dus een verbeterde versie van Kunis.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan weet je dus niet wie mila kunis is, want die heeft geen tieten, die heeft tietjes.
DM pics.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had het over gezicht een beetje. Maar dat wijf uit mijn klas was dus een verbeterde versie van Kunis.
Nee ze had al met een mongool. Heb wel een tekening van haar gemaakt. Helaas wou ze niet poseren voor de naakttekeningquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Ken je haar beter mee uitvragen of zo toch
Gatver wat mager. Anorexiaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:56 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon de Arena boulevard, dus je hebt BIjlmer station dan rechtdoor lopen en FEBO. Ik zeg het wel als je terug bentquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oké dus al kom je van noord richting station die kant
Kan je aub stoppen? Dit is kanjer eng.quote:
Onze smaak is gewoon precies hetzelfde.quote:
Deze beter?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan je aub stoppen? Dit is kanjer eng.
Haal hem maar op, dan zou het nog wat kunnen worden met die meet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gewoon de Arena boulevard, dus je hebt BIjlmer station dan rechtdoor lopen en FEBO. Ik zeg het wel als je terug bent
Ja.quote:
Het is niet echt een meetquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Haal hem maar op, dan zou het nog wat kunnen worden met die meet.
Misschien niet handig geweest om haar eerst maandenlang psychisch aan te staren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ze had al met een mongool. Heb wel een tekening van haar gemaakt. Helaas wou ze niet poseren voor de naakttekening
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stuur eerst maar wat ander lekkers
Ben jij wel eens in Amsterdam geweest Tjack?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oké dus al kom je van noord richting station die kant
Nee hoor, ik heb soms net gedaan alsof ik aardig was. Dus dat valt mee. Al kon ik mijn vreemde gedrag niet altijd maskeren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien niet handig geweest om haar eerst maandenlang psychisch aan te staren.
Biologiequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:00 schreef Ajacied422 het volgende:
dit moest ik zien afgelopen jaar bij biologie, met een jongere yolanthe
Wat een pauper school.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog steeds neukbaar.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Wij keken de Gremlins bij biologie.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pics van Jojo of je vriendin.
Ja gelukkig weet jij het allemaal beterquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik weet het, ik heb me doodgeërergerd
kan jij nou eens je bek dichthoudenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja gelukkig weet jij het allemaal beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |