Wat was dat mooi. En ik heb laatst nog allemaal echte animatie gezien wat daarop leek.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet nog wel toen ik mensen op rule 34 wees in dit topic.
Dat was een mooie avond.
Ik wens je veel plezier met deze finale.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja hoor, net even VI gekeken en straks de seizoen 1 finale van the Borgias kijken
Beter stop je met Borgias.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja hoor, net even VI gekeken en straks de seizoen 1 finale van the Borgias kijken
Is dat een goede serie? Ga ik dat kijken na de Sopranos.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
ga stoppen denk ik man en ook met benzos moet eigenlijkquote:
Ik kan bijna niet stil zitten, zo spannend vind ik het.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wens je veel plezier met deze finale.
Ik dring er toch vriendelijk op aan tyron even gedag te zeggen.quote:
Goed met jou? Die ene meisje van laatst vroeg nog naar je ze dacht dat jij Eriksen was maar zij kende hem niet omdat ze geen voetbal kijktquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoi ggmm
alles goed
[..]
hoi Elan![]()
alles goed
Ik ben ook al gestopt met sos en pep.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ga stoppen denk ik man en ook met benzos moet eigenlijk
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik kan bijna niet stil zitten, zo spannend vind ik het.
Hangen er consequenties aan als ik dit niet doe?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dring er toch vriendelijk op aan tyron even gedag te zeggen.
goed zo is wel beterquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben ook al gestopt met sos en pep.
Borgias is goeie serie man.quote:
Ja een serie waar je door personage's mee geslepen wordt, en een interessante tijd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat een goede serie? Ga ik dat kijken na de Sopranos.
Nee, je zou mij alleen teleurstellen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hangen er consequenties aan als ik dit niet doe?
Bassie en Adriaan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:14 schreef Ajacied422 het volgende:
ik heb gisternacht ook een serie gekeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |