Wat was dat mooi. En ik heb laatst nog allemaal echte animatie gezien wat daarop leek.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet nog wel toen ik mensen op rule 34 wees in dit topic.
Dat was een mooie avond.
Ik wens je veel plezier met deze finale.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja hoor, net even VI gekeken en straks de seizoen 1 finale van the Borgias kijken
Beter stop je met Borgias.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja hoor, net even VI gekeken en straks de seizoen 1 finale van the Borgias kijken
Is dat een goede serie? Ga ik dat kijken na de Sopranos.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
ga stoppen denk ik man en ook met benzos moet eigenlijkquote:
Ik kan bijna niet stil zitten, zo spannend vind ik het.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wens je veel plezier met deze finale.
Goed met jou? Die ene meisje van laatst vroeg nog naar je ze dacht dat jij Eriksen was maar zij kende hem niet omdat ze geen voetbal kijktquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoi ggmm
alles goed
[..]
hoi Elan![]()
alles goed
Ik ben ook al gestopt met sos en pep.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ga stoppen denk ik man en ook met benzos moet eigenlijk
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik kan bijna niet stil zitten, zo spannend vind ik het.
Hangen er consequenties aan als ik dit niet doe?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dring er toch vriendelijk op aan tyron even gedag te zeggen.
goed zo is wel beterquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben ook al gestopt met sos en pep.
Borgias is goeie serie man.quote:
Ja een serie waar je door personage's mee geslepen wordt, en een interessante tijd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat een goede serie? Ga ik dat kijken na de Sopranos.
Nee, je zou mij alleen teleurstellen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hangen er consequenties aan als ik dit niet doe?
Bassie en Adriaan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:14 schreef Ajacied422 het volgende:
ik heb gisternacht ook een serie gekeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |