Mwah voor mij niet. Ik heb toen jaren geleden mijn lichaam wijsgemaakt dat ik rond 23.00 nog fucking honger had, dus ging toen tosti's vreten voor het leven. Toen ineens aangekomen.quote:
Uh, oke.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
voor de cut
als je in de bulk zit moet je er over
Dan at je gewoon te veel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mwah voor mij niet. Ik heb toen jaren geleden mijn lichaam wijsgemaakt dat ik rond 23.00 nog fucking honger had, dus ging toen tosti's vreten voor het leven. Toen ineens aangekomen.
Nu doe ik dat niet meer.
Ja maar als je er toch overheen zit, dan liever midden op de dag.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
gwn onder je kcal behoefte zitten maakt niet uit wanneer
Maakt niet uit.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja maar als je er toch overheen zit, dan liever midden op de dag.
Ik heb mlb.tv premiumquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik was er niet dus kon niet weg
Idd.quote:
Hosselaar.twitter:FinallyMario twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 22:59:32I want to follow 3 girls.. Who girls want to be follow from me? Let s see... reageer retweet
ben jij lekker stevig?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mwah voor mij niet. Ik heb toen jaren geleden mijn lichaam wijsgemaakt dat ik rond 23.00 nog fucking honger had, dus ging toen tosti's vreten voor het leven. Toen ineens aangekomen.
Nu doe ik dat niet meer.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb mlb.tv premium. Soms loopt het wel vast man
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Appel eten na 21.00 is niet gezond, suikers!
Sowieso niks meer eten na 21.00/23.00
Ook maar ingevuld.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moet het wel langzaam opbouwen.
[ afbeelding ]
Toch acht ik 6 uit 6 niet onmogelijk, want de bal is rond.
Gewoon op PC. Maar met vast bedoel ik de stream. Vooral live, terwijl mijn verbinding snel zat is.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]welcome back man
heb ik geen last van, waar kijk je op
Neuh. Ik heb in april een maag/darminfectie gehad. Binnen 1.5 dag was ik 5 kilo lichter.quote:
Zeg hou eens op jij je had ook de loting al goed en Pec Feyenoord inclusief doelpuntenmaker.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik Twents praat niet mee.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ze is ook niet te verstaan dus.
Meeste wat je verliest is dan wat in je had + vocht, dus dat zit er binnen notime weer aan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb in april een maag/darminfectie gehad. Binnen 1.5 dag was ik 5 kilo lichter.
En heb daar 2 weken last van gehad, dus er bleef niet veel van over.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is er zo goed aan GAE?quote:
Heb het er nog steeds niet bij aanquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Meeste wat je verliest is dan wat in je had + vocht, dus dat zit er binnen notime weer aan.
Ooh jammer.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb in april een maag/darminfectie gehad. Binnen 1.5 dag was ik 5 kilo lichter.
En heb daar 2 weken last van gehad, dus er bleef niet veel van over.
Wat weeg je nu dan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb het er nog steeds niet bij aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |