abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129924791
Ik heb mijn vrienden het gesprek laten lezen en ze vinden dat hij echt heeft overdreven met dat 'afstand is nodig voor even'-gedoe. Los van of ik er klaar voor ben of niet is hij een mietje.
pi_129924921
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 02:13 schreef helplesssss het volgende:
Ik heb mijn vrienden het gesprek laten lezen en ze vinden dat hij echt heeft overdreven met dat 'afstand is nodig voor even'-gedoe. Los van of ik er klaar voor ben of niet is hij een mietje.
Of het nu overdreven was van hem of niet, waarom noem je hem gelijk een mietje? :')

Da's toch allemaal nergens voor nodig. Je bent er klaar mee, klaar.
pi_129925020
Ik weet niet het hoor maar denk dat jij en je vriendinnen een nogal hoog dramagehalte hebben. Ik denk dat er veel te zwaar vanaf het begin gedaan word en veel te veel geeist word.
Ik vind het nogal dubbel als iemand die er eigenlijk voor kiest om niet mee te gaan in de drama en het eigenlijk rustig aan wil doen meteen bestempeld word als mietje.

Ik denk dat je serieus eens onder de loep moet nemen , hoe veeleisend je kan zijn en hoe snel je wilt gaan in het begin van de relatie , want ik denk dat je anders steeds van een koude kermis thuiskomt.
pi_129925104
quote:
Ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik en ik dat is wat ik terugzie in hoe je steeds praat.
Je gedroeg je als een domme muts en nu probeer je het allemaal achteraf te rationaliseren en de schuld naar hem toe te schuiven omdat hij niet deed wat JIJ wou.
Heb je er wel eens aan gedacht dat niet alles om jou draait?
pi_129930707
TS had iemand nodig die kon luisteren en praten, nu is ze er blijkbaar overheen en is hij overbodig, dus dumpen maar. NARCIST symptoom #1

TS rommelde eerder met andere bezette man. Gebrek aan wederkerigheid, grenzen overschrijden, geen rekening houden met anderen (herken je het al TS?) en arrogantie. NARCIST symptoom #2.

Zoals TerryStone al treffend schrijft (had nooit gedacht dat dit uit mijn toetsenbord zou komen :o ) 'ik, ik, ik, ik, ik' en je lijkt totaal geen last te hebben van die eenrichtingsweg die je bewandeld. NARCIST symptoom #3

Een cool-down periode van een paar dagen niet acceptabel? Lage frustratietolerantie, NARCIST symptoom #4

Zoals TerryStone ook treffend omschrijft (he man, ga niet naast je schoenen lopen ja :P ) de schuld afschuiven. Fout afschuiven, NARCIST symptoom #5

Remind these words bij het volgende falen bij het opbouwen van een duurzame intieme relatie en wantrouwen. Het kan zomaar de "story of your life" worden/ zijn.

[ Bericht 5% gewijzigd door Hineni op 11-08-2013 12:20:49 ]
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_129930809
quote:
:').

Voel je je beter als je hem een mietje noemt?

Zelf ben je verre van een dame of vrouw, en dan een man eisen. :').
pi_129930909
Jij bent echt zo iemand die fouten op fouten stapelt en het gedrag van anderen maar raar en fout vindt. En dan de jongen hier maar een mietje noemen, terwijl je dat niet in z'n gezicht zei/durft te zeggen, hè mietje.

God damn.
pi_129931054
Ik vind het "afstand-gedoe" niet overdreven. Je kent elkaar nog maar net.. Hij heeft toch ook even tijd nodig om verliefd te worden. Als je het er dan meteen TE dik bovenop legt, dan is het leuke er al meteen vanaf.

Ik snap best dat jij je niet in kon houden met je afscheidsberichtje en al die Whatsapps. Dat is menselijk en als je verliefd bent denk je niet rationeel. Maar geef dat dan gewoon toe. Ga niet doen alsof hij iets verkeerd heeft gedaan. Even een momentje van rust moet toch kunnen.
pi_129932769
Oke fijn! Ik heb fout gehandeld en ik baal als een stekker dat ik het stug heb laten verlopen, maar ik kon de onzekerheid niet meer aan waardoor ik het heb kapotgemaakt. Ik had er weinig vertrouwen in dat het nog leuk zou worden. Ik kom uit een relatie waarin ik werd behandeld als een prinses en besef me dat ik dat niet weer kan verwachten. Ik heb last van een leegte en daardoor heb ik weinig geduld met opbouwen. Dat is geen symptoom dat ik een narcist ben, maar dat ik er niet klaar voor ben.
pi_129932904
Ik ben nog steeds superverliefd op hem en mis die gast (date) enorm. Er zijn meer mannen met wie ik contact heb, maar hij gaf me kriebels. Het was echt fijn om bij hem te zijn. Lesje geleerd: nooit meer gaan daten als ik nog niet ben afgekoeld van een ander relatie.

Voel me echt rot, want ik wou graag dat het ging slagen. Ik kan het gewoon niet. Verpest of niet. Denk dat ik het alsnog had kunnen verpesten in de toekomst. Dus beter is het voorbij.
  zondag 11 augustus 2013 @ 13:21:09 #86
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_129932963
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 13:18 schreef helplesssss het volgende:
Voel me echt rot, want ik wou graag dat het ging slagen. Ik kan het gewoon niet. Verpest of niet. Denk dat ik het alsnog had kunnen verpesten in de toekomst. Dus beter is het voorbij.
Met zo'n mindset zul je altijd single blijven, en dat zeg ik niet om je de grond in te boren.
pi_129933171
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 13:18 schreef helplesssss het volgende:
Ik ben nog steeds superverliefd op hem en mis die gast (date) enorm. Er zijn meer mannen met wie ik contact heb, maar hij gaf me kriebels. Het was echt fijn om bij hem te zijn. Lesje geleerd: nooit meer gaan daten als ik nog niet ben afgekoeld van een ander relatie.

Er zijn dus meer gasten met wie je contact had maar je bent oh zo verliefd.
Flikker toch op joh, jij weet niet wat liefde is en behalve een kutje heb je blijkbaar ook helemaal niks te bieden prinsesje.
pi_129933298
Als ik niet verliefd ben, wat ben ik dan wel?
pi_129933359
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 13:30 schreef helplesssss het volgende:
Als ik niet verliefd ben, wat ben ik dan wel?
Aandachtsgeil en blijkbaar word je het meest nat daar beneden van hem, dat is geen liefde.

"Ik ben echt verliefd hooooor, maar ondertussen praat ik met nog 10 mannen en als eentje niet doet wat ik zeg dan is hij exit."
pi_129933402
Ok
pi_129933434
Waarom vind ik dan niet elke man opwindend?
pi_129933541
Ik denk eigenlijk meer dat je moeilijk alleen kan zijn en eigenlijk de leegte een beetje probeert te vullen, ergens denk ik dus dat je juist zo moeilijk alleen kan zijn er heel krampachtig mee omgaat en daardoor ook een boel rare beslissingen maakt op relatiegebied.

Mijn tip is leer eens goed alleen te zijn , en niet krampachtig iets proberen op te vullen wat je niet bij jezelf kan vinden.
Alleen zijn is ook ok. Je bent niet pas ok als je een relatie hebt want ik denk eigenlijk dat je eigen onzekerheden probeert weg te poetsen door de aandacht van anderen, ik denk dat je eens moet leren dat je ok bent met jezelf in plaats van als een malle bevestiging bij een ander te zoeken en ik denk dat als je die bevestiging niet altijd krijgt gewoon in paniek raakt.

Mijn tip is werk aan je eigen onzekerheden , en leer daar vrede mee te hebben, het maakt je een wat prettiger mens in de omgang .
pi_129933682
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 13:34 schreef helplesssss het volgende:
Waarom vind ik dan niet elke man opwindend?
Dat is ook de paradox.
Je wilt behandelt worden als een prinsesje maar als je behandelt wordt als een prinsesje dan is het weer niet aantrekkelijk en trek je de stekker eruit.
Word je niet behandelt als een prinsesje dan is het aantrekkelijk maar strookt het weer niet met hoe je behandelt wil worden en dus trek je ook de stekker eruit.
pi_129933684
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 13:15 schreef helplesssss het volgende:
Oke fijn! Ik heb fout gehandeld en ik baal als een stekker dat ik het stug heb laten verlopen, maar ik kon de onzekerheid niet meer aan waardoor ik het heb kapotgemaakt. Ik had er weinig vertrouwen in dat het nog leuk zou worden. Ik kom uit een relatie waarin ik werd behandeld als een prinses en besef me dat ik dat niet weer kan verwachten. Ik heb last van een leegte en daardoor heb ik weinig geduld met opbouwen. Dat is geen symptoom dat ik een narcist ben, maar dat ik er niet klaar voor ben.
Ontkenningsfase. Omdat jij een leegte hebt kan de ander maar de boom. Omdat jij een prinsesje bent (nog zo'n symptoom, zich groter/ beter dan daadwerkelijk voordoen. heeft TerryStone alweer gelijk. Man you are on a Jazz today!). Omdat jij er weinig vertrouwen in had. Omdat, omdat. The truth slowly kicks in.

Narcisme is trouwens iets waar je aan kunt werken met Cognitieve Gedragsterapie. Dan leer je bij wantrouwen (want dat is weinig vertrouwen) minder snel mensen af te stoten (want dat doe je zodat je je veilig voelt).
pi_129933839
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 13:37 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk eigenlijk meer dat je moeilijk alleen kan zijn en eigenlijk de leegte een beetje probeert te vullen, ergens denk ik dus dat je juist zo moeilijk alleen kan zijn er heel krampachtig mee omgaat en daardoor ook een boel rare beslissingen maakt op relatiegebied.

Mijn tip is leer eens goed alleen te zijn , en niet krampachtig iets proberen op te vullen wat je niet bij jezelf kan vinden.
Alleen zijn is ook ok. Je bent niet pas ok als je een relatie hebt want ik denk eigenlijk dat je eigen onzekerheden probeert weg te poetsen door de aandacht van anderen, ik denk dat je eens moet leren dat je ok bent met jezelf in plaats van als een malle bevestiging bij een ander te zoeken en ik denk dat als je die bevestiging niet altijd krijgt gewoon in paniek raakt.

Mijn tip is werk aan je eigen onzekerheden , en leer daar vrede mee te hebben, het maakt je een wat prettiger mens in de omgang .
KLOPT HELEMAAL! Goed advies! Hier kan ik echt wat mee. Moeilijk zal het wel worden.
pi_129933953
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 13:40 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Dat is ook de paradox.
Je wilt behandelt worden als een prinsesje maar als je behandelt wordt als een prinsesje dan is het weer niet aantrekkelijk en trek je de stekker eruit.
Word je niet behandelt als een prinsesje dan is het aantrekkelijk maar strookt het weer niet met hoe je behandelt wil worden en dus trek je ook de stekker eruit.
Niet helemaal waar. Mijn ex werd niet om die reden onaantrekkelijk. We wilden hele andere dingen in het leven, botsten in karakters en hadden geen gezamenlijke interesses en bezigheden.
pi_129934096
quote:
Bang zijn voor leegte's. Hoppa, nog een Nacistisch symptoom die je net zelf hebt erkend. Succes hoor want moeilijk worden zal het inderdaad.
pi_129934110
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 13:46 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Niet helemaal waar. Mijn ex werd niet om die reden onaantrekkelijk. We wilden hele andere dingen in het leven, botsten in karakters en hadden geen gezamenlijke interesses en bezigheden.
Lijkt mij sterk. Was hij sterk en dominant genoeg geweest, had hij je niet als een prinsesje behandelt dan werd je nog steeds nat van hem (of je noemt het kriebels) en waren al die dingen ineens volstrekt onbelangrijk.
"hij heeft een ander karakter en daarom is hij zo tof"
"hij heeft andere interesses en daarom is hij zo interessant"
pi_129934198
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 13:49 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Lijkt mij sterk. Was hij sterk en dominant genoeg geweest, had hij je niet als een prinsesje behandelt dan werd je nog steeds nat van hem en waren al die dingen ineens volstrekt onbelangrijk.
"hij heeft een ander karakter en daarom is hij zo tof"
"hij heeft andere interesses en daarom is hij zo interessant"
Dat weet ik niet. Speculatie.
pi_129934452
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 13:51 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Dat weet ik niet. Speculatie.
Het is allemaal heel voorspelbaar en hoe je het achteraf allemaal rationaliseert ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')