Of het nu overdreven was van hem of niet, waarom noem je hem gelijk een mietje?quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:13 schreef helplesssss het volgende:
Ik heb mijn vrienden het gesprek laten lezen en ze vinden dat hij echt heeft overdreven met dat 'afstand is nodig voor even'-gedoe. Los van of ik er klaar voor ben of niet is hij een mietje.
Ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik en ik dat is wat ik terugzie in hoe je steeds praat.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:13 schreef helplesssss het volgende:
Ik heb mijn vrienden het gesprek laten lezen en ze vinden dat hij echt heeft overdreven met dat 'afstand is nodig voor even'-gedoe. Los van of ik er klaar voor ben of niet is hij een mietje.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:13 schreef helplesssss het volgende:
Met zo'n mindset zul je altijd single blijven, en dat zeg ik niet om je de grond in te boren.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:18 schreef helplesssss het volgende:
Voel me echt rot, want ik wou graag dat het ging slagen. Ik kan het gewoon niet. Verpest of niet. Denk dat ik het alsnog had kunnen verpesten in de toekomst. Dus beter is het voorbij.
Er zijn dus meer gasten met wie je contact had maar je bent oh zo verliefd.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:18 schreef helplesssss het volgende:
Ik ben nog steeds superverliefd op hem en mis die gast (date) enorm. Er zijn meer mannen met wie ik contact heb, maar hij gaf me kriebels. Het was echt fijn om bij hem te zijn. Lesje geleerd: nooit meer gaan daten als ik nog niet ben afgekoeld van een ander relatie.
Voel me echt rot, want ik wou graag dat het ging slagen. Ik kan het gewoon niet. Verpest of niet. Denk dat ik het alsnog had kunnen verpesten in de toekomst. Dus beter is het voorbij.
Aandachtsgeil en blijkbaar word je het meest nat daar beneden van hem, dat is geen liefde.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:30 schreef helplesssss het volgende:
Als ik niet verliefd ben, wat ben ik dan wel?
Dat is ook de paradox.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:34 schreef helplesssss het volgende:
Waarom vind ik dan niet elke man opwindend?
Ontkenningsfase. Omdat jij een leegte hebt kan de ander maar de boom. Omdat jij een prinsesje bent (nog zo'n symptoom, zich groter/ beter dan daadwerkelijk voordoen. heeft TerryStone alweer gelijk. Man you are on a Jazz today!). Omdat jij er weinig vertrouwen in had. Omdat, omdat. The truth slowly kicks in.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:15 schreef helplesssss het volgende:
Oke fijn! Ik heb fout gehandeld en ik baal als een stekker dat ik het stug heb laten verlopen, maar ik kon de onzekerheid niet meer aan waardoor ik het heb kapotgemaakt. Ik had er weinig vertrouwen in dat het nog leuk zou worden. Ik kom uit een relatie waarin ik werd behandeld als een prinses en besef me dat ik dat niet weer kan verwachten. Ik heb last van een leegte en daardoor heb ik weinig geduld met opbouwen. Dat is geen symptoom dat ik een narcist ben, maar dat ik er niet klaar voor ben.
KLOPT HELEMAAL! Goed advies! Hier kan ik echt wat mee. Moeilijk zal het wel worden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:37 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk eigenlijk meer dat je moeilijk alleen kan zijn en eigenlijk de leegte een beetje probeert te vullen, ergens denk ik dus dat je juist zo moeilijk alleen kan zijn er heel krampachtig mee omgaat en daardoor ook een boel rare beslissingen maakt op relatiegebied.
Mijn tip is leer eens goed alleen te zijn , en niet krampachtig iets proberen op te vullen wat je niet bij jezelf kan vinden.
Alleen zijn is ook ok. Je bent niet pas ok als je een relatie hebt want ik denk eigenlijk dat je eigen onzekerheden probeert weg te poetsen door de aandacht van anderen, ik denk dat je eens moet leren dat je ok bent met jezelf in plaats van als een malle bevestiging bij een ander te zoeken en ik denk dat als je die bevestiging niet altijd krijgt gewoon in paniek raakt.
Mijn tip is werk aan je eigen onzekerheden , en leer daar vrede mee te hebben, het maakt je een wat prettiger mens in de omgang .
Niet helemaal waar. Mijn ex werd niet om die reden onaantrekkelijk. We wilden hele andere dingen in het leven, botsten in karakters en hadden geen gezamenlijke interesses en bezigheden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:40 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Dat is ook de paradox.
Je wilt behandelt worden als een prinsesje maar als je behandelt wordt als een prinsesje dan is het weer niet aantrekkelijk en trek je de stekker eruit.
Word je niet behandelt als een prinsesje dan is het aantrekkelijk maar strookt het weer niet met hoe je behandelt wil worden en dus trek je ook de stekker eruit.
Bang zijn voor leegte's. Hoppa, nog een Nacistisch symptoom die je net zelf hebt erkend. Succes hoor want moeilijk worden zal het inderdaad.quote:Mijn tip is leer eens goed alleen te zijn , en niet krampachtig iets proberen op te vullen wat je niet bij jezelf kan vinden.
Alleen zijn is ook ok. Je bent niet pas ok als je een relatie hebt want ik denk eigenlijk dat je eigen onzekerheden probeert weg te poetsen door de aandacht van anderen, ik denk dat je eens moet leren dat je ok bent met jezelf in plaats van als een malle bevestiging bij een ander te zoeken en ik denk dat als je die bevestiging niet altijd krijgt gewoon in paniek raakt.
Lijkt mij sterk. Was hij sterk en dominant genoeg geweest, had hij je niet als een prinsesje behandelt dan werd je nog steeds nat van hem (of je noemt het kriebels) en waren al die dingen ineens volstrekt onbelangrijk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:46 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Mijn ex werd niet om die reden onaantrekkelijk. We wilden hele andere dingen in het leven, botsten in karakters en hadden geen gezamenlijke interesses en bezigheden.
Dat weet ik niet. Speculatie.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:49 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk. Was hij sterk en dominant genoeg geweest, had hij je niet als een prinsesje behandelt dan werd je nog steeds nat van hem en waren al die dingen ineens volstrekt onbelangrijk.
"hij heeft een ander karakter en daarom is hij zo tof"
"hij heeft andere interesses en daarom is hij zo interessant"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |