quote:Op woensdag 22 april 2015 21:08 schreef megamandy het volgende:
Hij was gaaf![]()
Ben nu wel super benieuwd waar ze nee heen gaan qua Avengers team.Fijn dat je hebt genoten! Ik ga vrijdag waarschijnlijk, kan niet wachten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Qua je spoiler: dat circuleerde al eventjes rond op het internet, maar dat zal wel komen doordat er betere invullingen bestaan.
Wat een genot moet dat zijnquote:Op woensdag 22 april 2015 22:49 schreef Yaku het volgende:
Kom net terug. Heb heel erg genoten. Veel actie en weinig dialoog (maar wel scherp en met een goede dosis humor). Vond wel dat ze Ultron nog iets 'slechter' hadden kunnen maken. Maar ja, kleinigheidje.
Was doodstil in de bios trouwens. Was er met max 15 man. Ik vond het helemaal niet erg hoor.![]()
Denk dat iedereen bij Pathe zat en deze bios dus is vergeten.
[ afbeelding ]
Ook een leuke 3d bril aan over gehouden.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond Ultron erg goed gespeeld, maar voelde minder dreigend dan verwacht. The Vision vond ik overigens geweldig.quote:Op donderdag 23 april 2015 01:05 schreef Loserkid het volgende:
Mwah vond hem eigenlijk niet geweldig, goeie actie scenes, paar leuke grappen, matig en slordig gebracht verhaal.. Voelde voor mij wel heel erg als een tussenfilm, wat het natuurlijk ook is.. maar er had meer ingezeten in mijn ogen.
T grootste minpunt vond ik dat Ultron vrij zwak overkwam.. ik hoop hiermee niets te spoilen voor iemand verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vermoed niet zoveel. Toen TWS uitkwam dacht ik echt "euh? En Agents of S.H.I.E.L.D. dan? Dat kan toch niet naast elkaar bestaan?" terwijl het hier gewoon een los avontuur is.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:24 schreef Syntos het volgende:
Benieuwd hoe dit Agents of S.H.I.E.L.D. gaat beinvloeden.
[ Bericht 56% gewijzigd door wolfrolf op 24-04-2015 14:40:26 ]lekker faxen heel de dag echt genot
hoe lang nadat de film draait mag je er "normaal" over praten danquote:Op vrijdag 24 april 2015 14:23 schreef Breuls het volgende:
[..]
Doe niet zo flauw. Dat is een spoiler.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:07 schreef wolfrolf het volgende:
HmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:52 schreef wolfrolf het volgende:
Welke scene?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
De slotscene, vlak voor de aftiteling.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De slotscene, vlak voor de aftiteling.Ja maar ik weet niet meer precies wat er toen gebeurdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
吴 曼 迪
quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De slotscene, vlak voor de aftiteling.Ooh wacht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
quote:Op vrijdag 24 april 2015 16:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh wacht!Oh ja verdraaidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
Dat valt allemaal best mee.quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:36 schreef Rogan het volgende:
Goddamn wat een drama van een film, wist Whedon wel wat hij met de film wou?
Overdrijf niet zo.Film was geweldig.quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:36 schreef Rogan het volgende:
Goddamn wat een drama van een film, wist Whedon wel wat hij met de film wou?
Ultron is nog slechter dan Loki en Loki was al een middelmatige villain.
Ik zal het niet eens hebben over de CGI en de geforceerde humor.
Ik ben een groot film van de Marvel films, maar dit moet wel de slechtste zijn tot nu toe
Cap, Black Widow, Falcon,Scarlet Witch, War Machine en Vision.quote:Op zaterdag 25 april 2015 00:29 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik vond hem tof!
Dacht heel even dat die snelle dude The Flash zou worden, maar dacht ook dat daar al een serie over was en heb eerlijk gezegd geen flauw idee of hij wel bij Marvel hoort.
Wie waren de New Avengers?
Cap, Black Widow, War Machine, Vleugeldude?, nieuw vrouwtje?, Vision
quote:
Eh, mening enzo?quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:49 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo.Film was geweldig.
Ik denk het niet. Het thema dat Stark zich serieus zorgen maakt om wat er van buitenaf kan komen was erg sterk in Iron Man 3 en leidt er hier toe dat hij Ultron heeft ontworpen. Daarnaast komt het Iron Legion uit Iron Man 3 terug in deze film.quote:Op zaterdag 25 april 2015 04:12 schreef Michie_ het volgende:
Iron Man 3 lijkt zelfs compleet genegeerd te worden in Avengers 2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |