abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 april 2015 @ 15:57:03 #226
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_151991671
quote:
5s.gif Op vrijdag 24 april 2015 15:52 schreef wolfrolf het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke scene?
吴 曼 迪
pi_151991752
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 april 2015 15:57 schreef megamandy het volgende:

[..]

Welke scene?
De slotscene, vlak voor de aftiteling.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 24 april 2015 @ 16:08:38 #228
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_151991935
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 15:59 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

SPOILER
Ja maar ik weet niet meer precies wat er toen gebeurde :'( :')
吴 曼 迪
  vrijdag 24 april 2015 @ 16:38:26 #229
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_151992713
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 15:59 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

SPOILER
Ooh wacht!
SPOILER
吴 曼 迪
pi_151992773
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 16:38 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ooh wacht!
SPOILER
Oh ja verdraaid :P
pi_151993916
Goddamn wat een drama van een film, wist Whedon wel wat hij met de film wou?

Ultron is nog slechter dan Loki en Loki was al een middelmatige villain.

Ik zal het niet eens hebben over de CGI en de geforceerde humor.

Ik ben een groot film van de Marvel films, maar dit moet wel de slechtste zijn tot nu toe :')
pi_151996623
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 17:36 schreef Rogan het volgende:
Dat valt allemaal best mee.
pi_152004544
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 17:36 schreef Rogan het volgende:

Ultron is nog slechter dan Loki en Loki was al een middelmatige villain.

Ik zal het niet eens hebben over de CGI en de geforceerde humor.

Ik ben een groot film van de Marvel films, maar dit moet wel de slechtste zijn tot nu toe :')
Overdrijf niet zo.Film was geweldig.
pi_152005328
Ik vond hem tof!

Dacht heel even dat die snelle dude The Flash zou worden, maar dacht ook dat daar al een serie over was en heb eerlijk gezegd geen flauw idee of hij wel bij Marvel hoort.

Wie waren de New Avengers?

Cap, Black Widow, War Machine, Vleugeldude?, nieuw vrouwtje?, Vision
pi_152005556
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 00:29 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik vond hem tof!

Dacht heel even dat die snelle dude The Flash zou worden, maar dacht ook dat daar al een serie over was en heb eerlijk gezegd geen flauw idee of hij wel bij Marvel hoort.

Wie waren de New Avengers?

Cap, Black Widow, War Machine, Vleugeldude?, nieuw vrouwtje?, Vision
Cap, Black Widow, Falcon,Scarlet Witch, War Machine en Vision.
  zaterdag 25 april 2015 @ 01:32:45 #236
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_152006303
Misschien ben ik met teveel verwachting richting de bios gegaan, maar imho hadden ze meer uit Ultron kunnen halen (en de sarcastische opmerkingen achterwege kunnen laten, tis verdomme een robot), en het nieuwe team bestaat nu ineens uit sidekicks :{

Leuke film hoor, maar niet de topper die ik verwachte als ik de naam Avengers ergens op zie plakken :{
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_152006943
Het nieuwe team is denk ik vooral voor Cap 3. Marvel weet ook wel dat een team vol sidekicks nooit genoeg is. Ik denk zelfs dat het team in Avengers 3 interessanter gaat worden aangezien er in fase 3 meerdere nieuwe superhelden worden geïntroduceerd.

De enige nieuwe superhelden in fase 2 zijn de Guardians en Ant Man. De guardians in Avengers 2 zou onlogisch zijn geweest en Ant Man moet nog uitkomen. Misschien is Avengers 2 wel te vroeg gekomen.

Het mooie aan Fase 1 was dat meerdere films toewerkte naar The Avengers. Toen de film eenmaal uitkwam was dat iets speciaals. In fase 2 is er van opbouw nauwelijks spraken. Thor 2 en Iron Man 3 zijn echt op zichzelf staande films en Cap 2 is meer een vervolg op de eerste Avengers.
Iron Man 3 lijkt zelfs compleet genegeerd te worden in Avengers 2.
pi_152008228
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 19:23 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Dat valt allemaal best mee.
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 23:49 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

Overdrijf niet zo.Film was geweldig.
Eh, mening enzo?
  zaterdag 25 april 2015 @ 11:55:39 #239
439698 hel_en_omstreken
Draak van een kerel
pi_152010100
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 10:13 schreef Rogan het volgende:

[..]

[..]

Eh, mening enzo?
ja die hebben zij ook, net als jij.
  Admin zaterdag 25 april 2015 @ 12:01:25 #240
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_152010239
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 04:12 schreef Michie_ het volgende:

Iron Man 3 lijkt zelfs compleet genegeerd te worden in Avengers 2.
Ik denk het niet. Het thema dat Stark zich serieus zorgen maakt om wat er van buitenaf kan komen was erg sterk in Iron Man 3 en leidt er hier toe dat hij Ultron heeft ontworpen. Daarnaast komt het Iron Legion uit Iron Man 3 terug in deze film.

Van Thor kun je ook zeggen dat The Dark World een voorbereiding is op Age of Ultron, omdat Thor daarin aangeeft dat-ie nog niet toe is aan koning worden en andere zaken te doen heeft. Het verklaart waarom hij meer tijd doorbrengt met de Avengers.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 25 april 2015 @ 16:56:44 #241
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_152017084
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 08:01 schreef Breuls het volgende:
De serie heeft wel Strucker bij naam genoemd en er was ook aangekondigd dat de afleveringen van deze en volgende week een beetje inleiden richting de openingsscène van de film, maar qua aftermath verwacht ik niet heel veel. In ieder geval minder dan vorig jaar.
Zoals ik in het AoS topic ook al zei: ik denk dat er maar 2 echte momenten in de film waren wat eventueel gevolgen heeft voor AoS, de rest van de film gaat waarschijnlijk alleen naar gerefereerd worden. Nogmals: speculatie van mijn kant....

Die 2 zijn:
SPOILER: Age of Ultron
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 april 2015 15:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
ook deze Ultron vond ik niet helemaal geslaagd. De stem van Spader maakt veel goed, maar in zijn geheel was hij toch iets te flauw.
Ultron's stem vond ik idd ook zeer goed, en de rest ben ik ook wel met je eens. Cheesy en sarcastische uitspraken soms
SPOILER
Vond het vreemd om zijn karakter zo in te vullen als ie moordlustige berekenende robot A.I. moet zijn :{

SPOILER
maar ik had niet echt het gevoel dat het een grote impact had op de sfeer van het team of überhaupt een doel had.
Ik denk eerder dat het komt door de vete tussen Fox en Marvel over de karakters, dat ze zo een lange vinger uitsteken naar Fox en ''boeie!!'' roepen.

Ik vind toch dat ze in het algemeen of te veel in de film hebben willen stoppen en daardoor een aantal zaken net niet diep genoeg hebben ontwikkeld, of dat de film té kort was. Hopelijk dat er met een director's cut op de blu-ray nog wat scenes bijkomen.

Wat wel trouwens gezegd mag worden: die openingsscène :o Direct volle bak BAM! middenin de actie _O_
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_152021009
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 01:32 schreef Sinister-D- het volgende:
Misschien ben ik met teveel verwachting richting de bios gegaan, maar imho hadden ze meer uit Ultron kunnen halen (en de sarcastische opmerkingen achterwege kunnen laten, tis verdomme een robot), en het nieuwe team bestaat nu ineens uit sidekicks :{
Vision is niet echt een sidekick, maar de rest wel (behalve Cap). Als iemand die weleens Avengers comics las uit de jaren '80 en 90' vind ik het overigens wel komisch om de film Avengers te zien, aangezien dit nou niet echt een standaard teamsamenstelling was :') En in ieder geval 1 van de bekendste Avengers is nog officieel nergens langsgekomen in de films _O-

Maar goed, ben ook meer een Fox mannetje (vooral vanwege mijn leesvoer). Marvel kan me overigens wel bekeren wanneer ze de juiste keuze maken voor Captain Marvel (verwacht daar voor het einde van het jaar nog wel een bekendmaking van).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zaterdag 25 april 2015 @ 20:59:39 #243
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_152023719
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 19:30 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Vision is niet echt een sidekick, maar de rest wel (behalve Cap).
Vision is voor zover ik weet (ik lees meestal alleen grote story arcs en crossover events :@) wel een Avenger met een grote staat van dienst in meerdere reïncarnaties, maar het is geen karakter wat zelf grote verhalen draagt (of kan dragen?). Interessant genoeg voor een centrale rol te hebben, maar niet genoeg voor een hoofdrol....

Btw: net ergens gelezen dat de crew-member van de helicarrier die de reddingsloepen binnen haalt ("the slope is topped and locked, or top and ........ it's full with people :@") dezelfde SHIELD agent is als in The Winter Soldier die weigert om Project Insight te lanceren terwijl die onder schot gehouden wordt door Rumlow/Crossbones :D hij kwam me al bekend voor, maar dacht eerst dat het de "That man is playing Galaga"-gast was :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Sinister-D- op 25-04-2015 21:42:33 ]
pi_152060825
quote:
5s.gif Op vrijdag 24 april 2015 15:52 schreef wolfrolf het volgende:
SPOILER
Dat was Anthony Mackie (Sam Wilson/Falcon), andere acteur. :)
pi_152062864
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 01:32 schreef Sinister-D- het volgende:
Misschien ben ik met teveel verwachting richting de bios gegaan, maar imho hadden ze meer uit Ultron kunnen halen (en de sarcastische opmerkingen achterwege kunnen laten, tis verdomme een robot),
Dat maakte hem juist wat menselijker, wat ik goed gedaan vond.

quote:
en het nieuwe team bestaat nu ineens uit sidekicks :{
Falcon wellicht, maar Scarlet Witch en The Vision zijn natuurlijk geen sidekicks (kwa kracht).

Zoals gezegd gewoon voor Civil War zo gedaan, aangezien ze daar allemaal in zullen zitten (ook Scarlet Witch en The Vision).

Voor Avengers 3 zullen Thor, Banner, etc gewoon terug komen lijkt me, aangevuld met de nieuwe karakters die hun eigen film krijgen.
  maandag 27 april 2015 @ 07:43:42 #246
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_152062907
Dus het was niet voldoende dat alle menselijke karakters de hele tijd aan het quippen waren, zelfs de robot moet meedoen? Had niet anders verwacht van Whedon. :')

En daarnaast dus in plaats van de Avengers krijgen we team SWJ. Goed dat ik het van te voren gelezen heb en hier dus geen geld aan uit hoef te geven.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_152063001
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 19:30 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
En in ieder geval 1 van de bekendste Avengers is nog officieel nergens langsgekomen in de films _O-
Wel meer dan 1. Black Panter, Wasp en natuurlijk Ant Man.
Het genie Antman, ontwerper van Ultron welteverstaan - want uit de trailer van zijn film begrijp ik dat Antman daarin niet bepaald Pym is :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Kassamiep op 27-04-2015 09:05:21 ]
pi_152063006
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 07:30 schreef Nic1 het volgende:
Falcon wellicht, maar Scarlet Witch en The Vision zijn natuurlijk geen sidekicks (kwa kracht).
In de comics is Falcon de nieuwe Captain America, dus ook dat valt wel mee.
  maandag 27 april 2015 @ 12:55:42 #249
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_152068099
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 07:30 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Dat maakte hem juist wat menselijker, wat ik goed gedaan vond.
zal misschien aan mij liggen, maar een robot moet juist geen mens of menselijk zijn.....
quote:
[..]Falcon wellicht,

War Machine niet vergeten, die ze ook wel tot een snulletje hebben gedegradeert die alleen maar leuke oorlogsverhalen wilt vertellen om erbij te horen.
quote:
maar Scarlet Witch en The Vision zijn natuurlijk geen sidekicks (kwa kracht).
dat bedoel ik ook niet ;) ik denk dat hun niet buiten een team kunnen opereren. Qua kracht zijn het interessante karakters, maar ik denk dat ze geen solo verhaal kunnen dragen. Samen misschien weer wel, ook kijkend naar hun strip verleden daarin.

[ Bericht 3% gewijzigd door Sinister-D- op 27-04-2015 14:19:30 ]
pi_152068889
Ik ga vanavond eindelijk... *O* x 1.000.000^99

Vorige week was ik ziek :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')