Ja hoor. Als jullie M op de meeting zien geloven jullie nooit dat hij überhaupt praat. Als jullie hem überhaupt zien en hij niet met zijn handen voor zijn ogen zit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:00 schreef kleinzusje het volgende:
Het valt me op dat mijn meisje " zo stil/rustig" is in gezelschap. Ze heeft echt tijd nodig om te wennen en los te komen. Als ze alleen met ons is is ze veel meer aan het lachen, brabbelen etc. Ook op haar verjaardag merkte ik dat. Ze is dan een beetje " in haar eigen wereldje" . Herkenning ?
Ik lees dit nu pas, maar wat praat hij al goed zeg!! Hoe oud is hij??quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:33 schreef Clubsoda het volgende:
Hij is enorm vooruitgegaan ook, hij praat in tweewoordszinnen nu en sporadisch ook drie. Heel veel nieuwe woorden en ook wat moeilijkere concepten zoals 'heet' bij zijn eten en 'nat' als het geregend heeft. Hij gebruikt ook heel veel 'ook' nu. En hij kan feilloos vrachtwagens, bussen, motoren, tractors, auto's en fietsen benoemen. En hij is duidelijk in een soort genitale fase beland. Als ik zijn luier omdoe, roept hij steevast 'doei piemol!'![]()
Ik vind dat jullie vooral trots mogen zijn hoe goed jullie contact onderling isquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:28 schreef Clubsoda het volgende:
18 maanden is hij nu, Troeta. Hij is heel hard gegaan de afgelopen weken.
Ik krijg trouwens de hele dag whatsappjes van zijn papa die verbaasd en vertederd is wat M allemaal geleerd tijdens onze vakantie "M rent rondjes door de tuin en roept 'henne, henne'"Lief vind ik dat, hoe hij zijn trots op M deelt.
+1!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:35 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik vind dat jullie vooral trots mogen zijn hoe goed jullie contact onderling is
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:00 schreef kleinzusje het volgende:
Het valt me op dat mijn meisje " zo stil/rustig" is in gezelschap. Ze heeft echt tijd nodig om te wennen en los te komen. Als ze alleen met ons is is ze veel meer aan het lachen, brabbelen etc. Ook op haar verjaardag merkte ik dat. Ze is dan een beetje " in haar eigen wereldje" . Herkenning ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |