abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129879994
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_129880010
Het ging over muggen, shopping in Duitsland en driftbuien!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_129880222
Het valt me op dat mijn meisje " zo stil/rustig" is in gezelschap. Ze heeft echt tijd nodig om te wennen en los te komen. Als ze alleen met ons is is ze veel meer aan het lachen, brabbelen etc. Ook op haar verjaardag merkte ik dat. Ze is dan een beetje " in haar eigen wereldje" . Herkenning ?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_129880311
:Y
In gezelschap hangt mijn meisje veel aan mij, ze komt constant naar me terug (veilige haven) en kijkt naar mij. Het duurt wel even voor dat ze helemaal ontdooit!
pi_129880362
Fijn die herkenning ! :*
pi_129881486
Ja hoor kz, zo'n meisje heb ik ook.

Marjo, wat een heerlijke foto's in het vorige deel! En fijn dat het slapen beter gaat. En driftbuien, check, hier soms ook al!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_129881595
Oh clauwheee, er zijn er meer dus O+
Ik zelf was vroeger meer een " stoer jochie" . ( hoor je het ? Net uit de kast en nu al ....VROEGER !!!! hahahah) .

Fijn Soesa: dat het wennen bij schoonma is gelukt ! ^O^
pi_129882375
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 22:00 schreef kleinzusje het volgende:
Het valt me op dat mijn meisje " zo stil/rustig" is in gezelschap. Ze heeft echt tijd nodig om te wennen en los te komen. Als ze alleen met ons is is ze veel meer aan het lachen, brabbelen etc. Ook op haar verjaardag merkte ik dat. Ze is dan een beetje " in haar eigen wereldje" . Herkenning ?
Ja hoor. Als jullie M op de meeting zien geloven jullie nooit dat hij überhaupt praat. Als jullie hem überhaupt zien en hij niet met zijn handen voor zijn ogen zit. :)

Steeds bewuster van de omgeving.
pi_129882519
Die tip van CS over het bakkertje moet ik even om lachen. Die hebben nl ook filialen in NL waarvan 1 in het winkelcentrum waar ik mijn boodschapjes doe :D

Kinderkoekjes ga ik ook naar kijken. Net als drogisterijartikelen, hoewel ik die zelf bij de action koop.
pi_129882725
Oh, dat wist ik niet :@ Ik ga er wel eens op zondagochtend ontbijten als ik bij mijn zusje ben, ik word heel blij van zo'n kneuterig Duits ontbijtbuffet :@

Mijn M is of heel verlegen en kijkt enorm de kat uit de boom, of hij stuitert met open armen op mensen af, zegt hoi en gaat met ze spelen. Ik ben er nog niet uit wat welke reactie triggert :D

[ Bericht 15% gewijzigd door Clubsoda op 09-08-2013 23:23:00 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_129882818
Ze hebben ook alleen filialen in Arnhem en Nijmegen hoor. Is meer toevallig. Wel lekkere broodjes trouwens :9
pi_129882972
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:33 schreef Clubsoda het volgende:

Hij is enorm vooruitgegaan ook, hij praat in tweewoordszinnen nu en sporadisch ook drie. Heel veel nieuwe woorden en ook wat moeilijkere concepten zoals 'heet' bij zijn eten en 'nat' als het geregend heeft. Hij gebruikt ook heel veel 'ook' nu. En hij kan feilloos vrachtwagens, bussen, motoren, tractors, auto's en fietsen benoemen. En hij is duidelijk in een soort genitale fase beland. Als ik zijn luier omdoe, roept hij steevast 'doei piemol!' :')

Ik lees dit nu pas, maar wat praat hij al goed zeg!! Hoe oud is hij??

Heel normaal gedrag hoor kleinzusje!! Lekker juist als ze zo bij je blijven, anders blijf je er achter aan hobbelen:D
pi_129883041
18 maanden is hij nu, Troeta. Hij is heel hard gegaan de afgelopen weken.

Ik krijg trouwens de hele dag whatsappjes van zijn papa die verbaasd en vertederd is wat M allemaal geleerd tijdens onze vakantie "M rent rondjes door de tuin en roept 'henne, henne'" :D Lief vind ik dat, hoe hij zijn trots op M deelt.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_129883168
echt heel knap! En je vakantie klinkt heel gezellig!
Grappig dat die ontwikkelingen altijd zo hard gaan op vakanties.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 23:35:48 #15
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_129883334
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 23:28 schreef Clubsoda het volgende:
18 maanden is hij nu, Troeta. Hij is heel hard gegaan de afgelopen weken.

Ik krijg trouwens de hele dag whatsappjes van zijn papa die verbaasd en vertederd is wat M allemaal geleerd tijdens onze vakantie "M rent rondjes door de tuin en roept 'henne, henne'" :D Lief vind ik dat, hoe hij zijn trots op M deelt.
Ik vind dat jullie vooral trots mogen zijn hoe goed jullie contact onderling is _O_
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 09:24:47 #16
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_129892254
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 23:35 schreef laziness het volgende:

[..]

Ik vind dat jullie vooral trots mogen zijn hoe goed jullie contact onderling is _O_
+1!

Susie, hoe is t nu met Anoukje? Beetje goed de nacht doorgekomen nog?

KZ, ik had t gemist: met wie had je nou een minimeet? Nieuwsgierig :P.

Soesa wat goed dat het oppas-oefenen bij je schoonmoeder goed ging! Is toch weer een zorg minder ;). En wat eet jouw kleine!! Drie bordjes :o .

Muggen... zo'n ontzettende hekel aan! Wij hebben ook in elke slaapkamer hier een hor. Werkt geweldig. (Alleen op zolder hebben we ze niet, dus als daar de ramen open hebben gestaan, kan er nog weleens een verdwaalde mug rondvliegen }:| . Horren op zolder komen er ook nog wel.)

In gezelschap is mijn mannetje ook verlegen. Normaal heeft hij veel praatjes, maar dat zou je dan absoluut niet zeggen. Eerst stilletjes en met grote ogen kijken en later komt hij pas wat los. (Mijn oudste daarentegen is weer te vrij met vreemden. Die kruipt meteen bij mensen op schoot of loopt met ze mee :{ .)

Kermis is vandaag in town! Ff kijken of we er vanmiddag nog overheen gaan. Eendjes hengelen O+ enzo.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 10:21:20 #17
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_129892983
Lig weer in een deuk net om S. Ik vertelde laatst al dat moedervlekken verhaal... Nu had hij er weer eentje op m'n buik ontdekt (ik lag op m'n rug op de bank). Hij pakt z'n slab en begint er hard op te poetsen, ondertussen roepend 'kak!' 'bahhhhhh!' _O- .
pi_129893220
Fijn Soesa dat het goed ging bij oma! Gaat ze dan een dag minder naar het kdv?
En wat eet ze goed zeg! Leren lopen kost ook een hoop energie!

Cs, idd wat laziness zegt! Fijn dat het zo kan! En leuk en knap dat praten van je mannetje O+

Kz, hier ook herkenbaar hoor. Bij allebei, denk dat dat ook alleen maar.goed is. Dat ze eerst even bekijken of het goed volk is.

Leuk fee naar de kermis! Hier is ook kermis, kan ik wel met Floris naartoe vandaag. Goed idee :D

Elise is bang voor.een boekje en dat vind ik wel schattig :P
Het is zo'n boekje met ogen waar je je vingers in kan doen. Moest ik gisteren voorlezen van Floris. En zij was de hele tijd aan het miepen tijdens het voorlezen. Op gegeven moment deed ik die.ogen een beetje richting haar deinsde ze echt naar achteren.
En nu iedere keer als ze dat boekje ziet gaat ze huilen.
pi_129893974
Boekje met ogen Son?? wat is dat voor iets? klinkt tof :D sneu dat ze er bang voor is!

CS ja wat goed dat jullie zo goed met elkaar kunnen opschieten dat hoor je niet vaak na scheidingen!

Fee :D en lekker naar de kermis! veel plezier!

Ik heb een leuke stapelblokken spel gekocht bij de Lidl:

https://www.dropbox.com/s(...)08-10%2011.07.37.jpg
pi_129894417
Deze! Hij is ook echt leuk, alleen vindt de dame.van niet ;)

Die blokken zijn tof zeg!
pi_129895973
Morning dames c_/

Ah meer van jullie herkennen dat dus. Fijn ! ook om te lezen dat het juist wel gezond is. ^O^

Fijn CS dat dat bij jullie zo gaat met z’n vader. O+

Fee: We hadden gisteren een mini meet met Phaidra + haar zoontje en Tinu met haar 2 jongens. In het Amsterdamse bos bij de Geitenboerderij. Was leuk ! :)
Moedervlek is kak , hahaha. :D

Son herkenning ! Hier is ze ook bang voor een boekje. Zal zo even een foto posten. Ze gaat helemaal trillen als ze het ziet.

bitterend: Leuk zeg die blokken !
pi_129898747

Hier is ze bang voor
pi_129899136
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 22:00 schreef kleinzusje het volgende:
:Y S ook.

Hier geen last van muggen en driftbuien (gelukkig)

Feenix :D kak

Sonnetje/kz
Ook wel weer schattig dat ze er bang voor zijn. S schrok vanmorgen van de kat :')

We zijn vanmorgen bij een binnen/buitenspeeltuin geweest. Echt superleuk.
Voor herhaling vatbaar.
pi_129899691
Hier een dreumes die compleet in paniek raakte op visite van een elektrisch bestuurbaar autootje.. Dat geluid en het vanzelf bewegen..

Leuke blokken Bitterend!

Hier kan dreumes indd ook verlegen worden, maar gisteren gingen we onze nieuwe auto ophalen en toen ging ie bij hun twee jongetjes in het speelhuisje kijken, nadat ie eerst aan mijn hand er heen ging. Vond k ook knap en gedurfd!
pi_129901645
Zoe: Klinkt leuk !
Jipster: "het vanzelf bewegen " doet dat rare ding aan dat boek ook :D
( wat nou wiebelend, echt niet............ soort stofzuigerslang idee)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')