Ja hoor. Als jullie M op de meeting zien geloven jullie nooit dat hij überhaupt praat. Als jullie hem überhaupt zien en hij niet met zijn handen voor zijn ogen zit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:00 schreef kleinzusje het volgende:
Het valt me op dat mijn meisje " zo stil/rustig" is in gezelschap. Ze heeft echt tijd nodig om te wennen en los te komen. Als ze alleen met ons is is ze veel meer aan het lachen, brabbelen etc. Ook op haar verjaardag merkte ik dat. Ze is dan een beetje " in haar eigen wereldje" . Herkenning ?
Ik lees dit nu pas, maar wat praat hij al goed zeg!! Hoe oud is hij??quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:33 schreef Clubsoda het volgende:
Hij is enorm vooruitgegaan ook, hij praat in tweewoordszinnen nu en sporadisch ook drie. Heel veel nieuwe woorden en ook wat moeilijkere concepten zoals 'heet' bij zijn eten en 'nat' als het geregend heeft. Hij gebruikt ook heel veel 'ook' nu. En hij kan feilloos vrachtwagens, bussen, motoren, tractors, auto's en fietsen benoemen. En hij is duidelijk in een soort genitale fase beland. Als ik zijn luier omdoe, roept hij steevast 'doei piemol!'![]()
Ik vind dat jullie vooral trots mogen zijn hoe goed jullie contact onderling isquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:28 schreef Clubsoda het volgende:
18 maanden is hij nu, Troeta. Hij is heel hard gegaan de afgelopen weken.
Ik krijg trouwens de hele dag whatsappjes van zijn papa die verbaasd en vertederd is wat M allemaal geleerd tijdens onze vakantie "M rent rondjes door de tuin en roept 'henne, henne'"Lief vind ik dat, hoe hij zijn trots op M deelt.
+1!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:35 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik vind dat jullie vooral trots mogen zijn hoe goed jullie contact onderling is
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:00 schreef kleinzusje het volgende:
Het valt me op dat mijn meisje " zo stil/rustig" is in gezelschap. Ze heeft echt tijd nodig om te wennen en los te komen. Als ze alleen met ons is is ze veel meer aan het lachen, brabbelen etc. Ook op haar verjaardag merkte ik dat. Ze is dan een beetje " in haar eigen wereldje" . Herkenning ?
Zelfde idee als elise dr angst boekje dusquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:30 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is ze bang voor
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:35 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik vind dat jullie vooral trots mogen zijn hoe goed jullie contact onderling is
Hier kwijlt ze sinds ze 6 maanden is niet meer lol en inderdaad geen pijl op te trekken!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:49 schreef Susie het volgende:
Anouk had hier gisteren juist een keiharde keutel!![]()
zegt dus ook niets en kwijlen doet ze ook alweer een hele poos.....volgens mij is dat sinds haar geboorte nog nooit gestopt!
Geen pijl op te trekken volgens mij.
Nu ja, Miep heeft heel lang met maar 2 ondertanden gelopen (die zijn afgelopen maand er pas bijgekomen), dus deze dan maar eerder?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:49 schreef Deepfreeze het volgende:
Zoé, Daan spuugde niet echt veel, maar we in fases meer/minder. Laatste keer was toen hij een maand of 15/16 was. Net even een dag of 2 aan het eind van een sprong met veel onrust. Misschien bij jullie ook een fase die overgaat?
Susie, dacht dat die kiezen pas na de 2e verjaardag kwamen. Maar er zit nogal wat variatie in. Kan ook met anderhalf of met 3..
Kz Bij Chris was dat op schoot hangen veel sterker dan bij Daan. Die is eerder los. Hij kijkt even rond, maar die kan ik wel op de grond zetten. Chris hing echt minuten aan ons, of kwam er niet eens af bij een bezoek. Blijkbaar had hij die behoefte heel erg, en wie ben ik dan om het niet te geven. Daan is wat dapperder. De is alleen bang voor het opblazen van ballonnen/strandballen/zwembandjes.. En ballonnen even, tot hij merkt dat ze niks doen en dan is het net zo leuk als een bal, of leuker omdat ze makkelijker gooien..
Chris heeft het steeds sterker gehad van anderhalf, toppunt rond de 2,5-3 jaar, en daarna steeds beter. Nu hij 6 is, is het echt wel weer goed..
Ja, moet je zeker doen. Het is heel kleinschalig, niet echt hele grote beestjes of zo maar wel lekker dichtbij de beestjes. En goedkoop (entree is ¤ 3,50 voor volwassenen). Ik was met mijn moeder en D. J was bij papa thuis. We gingen ook echt voor M en D moest mee ivm de borstvoeding.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:16 schreef Clubsoda het volgende:
Fijn dat het leuk was Kyara, waren jullie met z'n allen? Ik ga de dierentuin onthouden voor als M eens bij zijn tante logeert!
luiers, billendoekjes, toiletspulletjes, 2 broeken voor de meisjes, broek, trui en Bob de Bouwer shirt voor M (hij vindt Bob de Bouwer erg leuk en deze was maar 2 euro en ik vond de Duitse tekst erbij hilarisch.... normaal ben ik niet zo van dit soort merchandise).quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:28 schreef bitterend het volgende:
Kyara leuk! nog wat leuks gekocht?
Zie hierbovenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:45 schreef kleinzusje het volgende:
Kyara: Leuk Duitsland ! Nog goed ingeslagen ? Was het dierentuintje groter dan Artis ? Heb wel een jaarkaart, maar vind het toch zielig.
Beterschap voor je meisje! 40.2 is wel fors ja, maar nog niet zorgwekkend wat mij betreft. M heeft het ook wel eens, zo haast zonder aanleiding lijkt het dan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:01 schreef Troeta het volgende:
Hoe zit het dan bij jullie Clubsoda? Als je geen antwoord wil geven, geen probleem hoor! Maar wist niet dat je niet meer met de vader was.
Thanks Susie, ik dacht eerst ook aan tandjes, ik voel 4 bobbels bovenin, maar 40,2 vond ik zo hoog! Of is dat niet zo hoog boven de 1 jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |