hahahahahah tja....heb is zeker niet allerdaags dat iddquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:48 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik knapte nog meer af op bovenstaande filmpje dan het plassen van vrouwen horen in het algemeen.
Ongelooflijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:51 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
1x meegemaakt. Was tijdens een stage, samen met een vrouwelijke medestudent.
Was vlak voordat we moesten lesgeven. Zij moest naar de WC en ik zou op haar wachten daar in de buurt.
Man man man, gedruk en gekletter en geplons. Volgens mij zat ze aan de zenuwschijt, shit
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:12 schreef P8 het volgende:
Ik vind het ook geiler als ik ontlasting met een flinke plons in de pot hoor vallen.
jullie sijn beide turks. dat klikt sowieso tog?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:38 schreef Fanta-stick het volgende:
Hahaha gewoon hardop gelachen om deze man. Dima wil je met me daten?
heb keertje geprobeerd te praten met dima hij zei niks terug man..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:40 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
jullie sijn beide turks. dat klikt sowieso tog?
Hij is nog in opleiding. Komt wel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
heb keertje geprobeerd te praten met dima hij zei niks terug man..
PUA opleiding bij scheidegger of LOI?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hij is nog in opleiding. Komt wel.
Ik verzorg zelf op mentorbasis.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
PUA opleiding bij scheidegger of LOI?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hij is nog in opleiding. Komt wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:15 schreef sexygirl14 het volgende:
Ik wil wel in jouw mond plassen als je er zo hard van wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |