Dan kan ie beter niet naar Barca gaan. De centrale verdedigers mogen daar volgens mij de middellijn nauwelijks passeren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:31 schreef MrStock het volgende:
Ik zie Verthongen daar in Spanje gewoon op een sukkeldrafje het veld oversteken om vervolgens lekker op 25m afstand een kanonskogel af te vuren of ineens als een valse spits op te duiken... zoals hij wel vaker deed in zijn laatste seizoenshelft bij Ajax
Rightquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Russen zijn geen land.
Just saying.
Die zijn daar de middelijn al gepasseerd want ze spelen op de helft vd tegenpartij.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dan kan ie beter niet naar Barca gaan. De centrale verdedigers mogen daar volgens mij de middellijn nauwelijks passeren.
Jeugdige overmoed.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:29 schreef Kun-Aguero het volgende:
Moeten we nu bang zijn voor PSV ? Of zakken ze wel weer in ?
Gaat hem niet worden dat heb ik sowieso al uit me hoofd gezet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:34 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Jeugdige overmoed.
Wel heel spannend dit seizoen. Hoop voor het Nederlands voetbal dat PSV de CL haalt.
Ajax speelt al jaren CL voetbal en voor PSV gaat er denk ik een hele nieuwe wereld open. Daar moet Ajax z'n voordeel uit halen
Natuurlijk. Is gewoon onze grootste concurrent, lijkt me inmiddels wel duidelijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:29 schreef Kun-Aguero het volgende:
Maar normaal gesproken is Ajax toch de gedoodverfde kandidaat en zal het een kwartet worden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Natuurlijk. Is gewoon onze grootste concurrent, lijkt me inmiddels wel duidelijk.
Ajax is nooit bang en wordt ongeslagen kampioen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:29 schreef Kun-Aguero het volgende:
"Normaal gesproken"... We moeten gewoon net als alle andere jaren keihard ervoor strijden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:42 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Maar normaal gesproken is Ajax toch de gedoodverfde kandidaat en zal het een kwartet worden.
Italiaans voetbal is wel echt van een treurig niveau momenteel. Er zijn echt wel kansen. Zeker als je zorgt dat je uit niet verliest.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:36 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden dat heb ik sowieso al uit me hoofd gezet.
Dat is Ajax ook.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:42 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Maar normaal gesproken is Ajax toch de gedoodverfde kandidaat en zal het een kwartet worden.
Ac Milan heeft gewoon een paar toppers lopen los vd competitie.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:45 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Italiaans voetbal is wel echt van een treurig niveau momenteel. Er zijn echt wel kansen. Zeker als je zorgt dat je uit niet verliest.
[..]
Dat is Ajax ook.
Neemt niet weg dat je toch altijd een paar kanshebbers hebt?
Het niveau in Nederland is alleen zo treurig geworden dat alleen PSV in de buurt komt.
Feyenoord, Twente, AZ etc. zitten daar weer een heel stuk onder.
AZ uit is altijd wel een kut duel idd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:46 schreef The_Groove het volgende:
Overigens neemt dat niet weg dat we morgen zomaar kunnen verliezen.
Jup, best gespannen eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:46 schreef The_Groove het volgende:
Toch werd Dortmund 2 seizoenen terug kampioen en volgde Bayern met een afstand.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ac Milan heeft gewoon een paar toppers lopen los vd competitie.
Ja dat klopt ik denk dat als er niks veranderd dat Ajax het nieuwe bayern word/is.
Voor PSV is het begin en lachertje wedstrijden als Cambuur thuis etc.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:06 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Toch werd Dortmund 2 seizoenen terug kampioen en volgde Bayern met een afstand.
De komende weken gaan spannend worden.
Alles kan maar ik verwacht het nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:46 schreef The_Groove het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |