Normaal komen ze op voorsprong door De(e)nen.. [Weet t, slechte grapquote:
Hoezo supertalenten? Het is een mix van talenten met wat baggerspelersquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:55 schreef de_boswachter het volgende:
De supertalenten van Ajax verloren van Oss zie ik. Hoe kan dat ? (serieuze vraag, no offence). Zag dat er toch wat aardige namen speelden...
Sana, Boilesen en die smatjesneuker speelden toch? Zag dat Tete geel pakte, is toch ook best een talent? Rest van de opstelling weet ik niet. Die Mickey op doel, is dat wat?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo supertalenten? Het is een mix van talenten met wat baggerspelers
vd Hart is een redelijk talent maar meer ook niet. Sana is bagger en Boilesen heeft afgelopen paar jaar amper gespeeld. Ik verwacht ook nog steeds dat Jong Ajax ergens onderin zal eindigenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sana, Boilesen en die smatjesneuker speelden toch? Zag dat Tete geel pakte, is toch ook best een talent? Rest van de opstelling weet ik niet. Die Mickey op doel, is dat wat?
mooie bijnaamquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sana, Boilesen en die smatjesneuker speelden toch? Zag dat Tete geel pakte, is toch ook best een talent? Rest van de opstelling weet ik niet. Die Mickey op doel, is dat wat?
Ja, daar ben ik ook bang voor. Al is 0-2 wel erg treurigquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Denk dat dit wel kenmerkend voor het seizoen gaat zijn. Op vrijdag uit veel puntverlies en op maandag in Amsterdam - met in principe een veel sterker team - bijna alles winnen.
twitter:NicoBoilesen twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 23:07:17Nou! Zo moet je dus niet voetbal spelen #ajaoss #ongelooflijk #slecht reageer retweet
supertalenten, wie heeft dat verzonnen tijdens mijn vakantiequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:55 schreef de_boswachter het volgende:
De supertalenten van Ajax verloren van Oss zie ik. Hoe kan dat ? (serieuze vraag, no offence). Zag dat er toch wat aardige namen speelden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |