SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:44 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Onbeperkt spareribs eten.Hebben meerdere tentjes.
ik ben veel te oud voor jouquote:
Hoe oud ben jij dan?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben veel te oud voor jou
waarom word er een fret gewassen in de OP?
owja die hebben wij hier ook 1! ooit 1x geweest... ze hadden wel een lekker kaas dingquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:44 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Onbeperkt spareribs eten.Hebben meerdere tentjes.
28 over een paar dagenquote:
Gebruik je fantasiequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben veel te oud voor jou
waarom word er een fret gewassen in de OP?
Ik denk dat er een hop Fok!ers op je verjaardag zullen komen hahaquote:
ooouuuud!quote:
Hmm oke, nja ergens op de A1 vind ik ook primaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is voor mij waarschijnlijk om, zal wel even kijken het lukt.
Voorband was 135 euro excl. arbeid.
Hij heeft ook beide tandwielen en de ketting vervangen.
[..]
Dat komt wel goed.
daarom zeg ik niet hoeveel dagenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:48 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Ik denk dat er een hop Fok!ers op je verjaardag zullen komen haha
Voor mij ben je een jonge blom hahaquote:
Ik ben net wakkerquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:48 schreef Fascination het volgende:
Een tt met goedemorgen aan het eind van de middag.
quote:
en hoe antiek ben jij dan wel niet?quote:
30quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en hoe antiek ben jij dan wel niet?
quote:
Oké, ik heb niets gezegd.quote:
Mannen worden knapper naarmate ze ouder wordenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:01 schreef Myraela het volgende:
Faxie is echt fucking oud, niet normaal.
dan vind je mij zeker bejaard...want ik ben 35....quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:01 schreef Myraela het volgende:
Faxie is echt fucking oud, niet normaal.
Misschien kom ik ooit nog eens aan de vrouw.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mannen worden knapper naarmate ze ouder worden
Het valt best meequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:03 schreef rhubarbje het volgende:
30 worden vind ik wel een beetje eng
maar goed, ik heb nog wat tijd
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:02 schreef F1978 het volgende:
[..]
dan vind je mij zeker bejaard...want ik ben 35....![]()
Jij bent al grijs zeker?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:02 schreef F1978 het volgende:
[..]
dan vind je mij zeker bejaard...want ik ben 35....![]()
ja dat moet wel in mijn geval, ben zelfs ook al druk bezig met mijn testament op te stellenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]heb je al een uitvaartverzekering?
echt? waarom?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:04 schreef F1978 het volgende:
[..]
ja dat moet wel in mijn geval, ben zelfs ook al druk bezig met mijn testament op te stellen
nou dat is het grappige, dat heb ik van mijn grootvader die genen, want hij is tot hoge leeftijd altijd donker gebleven, en kaal pas heel laat....grijs is nergens bij mij te bekennenquote:
nou omdat ik al een oude bok toch benquote:
oeh frietjesquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:05 schreef Faxie het volgende:
Ik ga weer even. Frietjes eten bij m'n ouders
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:29 schreef Vinniiee het volgende:
Tering wat kunnen vrouwen veel zooi super nuttige dingen hebben
Echt eh.. Vooral 1 x in de maandquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:29 schreef Vinniiee het volgende:
Tering wat kunnen vrouwen veel zooi hebben
put a gun against his head..quote:
Lekker gewinkeld, meid?quote:
Heeeeeeeeerlijk.. Wil je in m'n boodschappentasje kijken?quote:
Oh, je hebt boodschappen gedaan? ZEG DAT DAN!!1quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heeeeeeeeerlijk.. Wil je in m'n boodschappentasje kijken?
Menopauze, fuck yeahhhh :$quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wellicht, ik heb er echter nog niks van gezien
[..]
Geen last van gelukkig
DAT ZEG IK TOCH!!1!!11!!!!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, je hebt boodschappen gedaan? ZEG DAT DAN!!1
Bedankt voor die informatie.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:36 schreef Fascination het volgende:
Ik ben, as we speak, aan het bloeden uit m'n zure bouwput.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:36 schreef Fascination het volgende:
Ik ben, as we speak, aan het bloeden uit m'n zure bouwput.
Ja zeg.. Mag ook wel eens gezegd worden hoor.. Je kunt er omheen draaien, maar ook mijn vislucht is niet te harden tijdens die 4/5 dagen en dat geldt doorgaans voor iedere vrouw ja?quote:
Een gevoelige snaar geraakt?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja zeg.. Mag ook wel eens gezegd worden hoor.. Je kunt er omheen draaien, maar ook mijn vislucht is niet te harden tijdens die 4/5 dagen en dat geldt doorgaans voor iedere vrouw ja?
Ik sluit mezelf niet voor niets op tijdens die periode[s] :$
Haar oma is gestorven aan een vislucht, dus dat blijft een gevoelig puntje, he.quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haar oma is gestorven aan een vislucht, dus dat blijft een gevoelig puntje, he.
Zit hier nog net zo relaxt als een half uur geleden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
"Ben niet mad hoor
Geef niet om de meningen van mensen op het internet"
Godverquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zit hier nog net zo relaxt als een half uur geleden.
Je gebruikt trouwens wel veel smileys, ben je toch mad?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Godver!!!
Jij anders ook wel.. Maar nee hoor, reflecteer je eigen woede niet op mij, dame![]()
![]()
![]()
Wel bedankt voor je dm over dat t allemaal maar een grapje was, wat m'n oma betreft
Dikke nog welquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:02 schreef JamesTKirk het volgende:
Fijn NS kiest altijd de vrijdagmiddag uit voor dikke vertragingen
ik dacht huh vrijdag?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:02 schreef JamesTKirk het volgende:
Ja, maar NSquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:02 schreef JamesTKirk het volgende:
Ik lust geen patat. Alleen friet.quote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:07 schreef rhubarbje het volgende:
Friet is nog steeds mijn lievelingseten
volgens mij hoor je daar overheen te groeien?
laat me raden, jouw lievelingseten is kutje?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee hoor
Hoewel het niet mijn lievelingseten is..Maar meer dan lekker genoeg
Het vertrouwen in mij heeft nu z'n dieptepunt al bereikt?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
laat me raden, jouw lievelingseten is kutje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Subtiel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Er is helemaal geen discussie nodig, want iedereen weet dat het friet isquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:09 schreef Dqod het volgende:
Tevens doet mijn oog spastisch.. Waarschijnlijk door de potentiele overbodige patat/friet-discussie
Niks mis mee toch?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind je een aardige jongen faxie, maar serieus.. Ik vind t zo'n ongelooflijk zinloos gemiep en verder dan dit doe ik er ook niet aan meequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er is helemaal geen discussie nodig, want iedereen weet dat het friet is
Poldermodel oplossing: patatfriet of frietpatatquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er is helemaal geen discussie nodig, want iedereen weet dat het friet is
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het vertrouwen in mij heeft nu z'n dieptepunt al bereikt?enchilada's zijn ook lekker jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
whuuuuut?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, wat we in onze dromen onszelf zien in een parallel universum.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind je een aardige jongen faxie, maar serieus.. Ik vind t zo'n ongelooflijk zinloos gemiep en verder dan dit doe ik er ook niet aan mee
Te veel verfdampen gesnoven?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, wat we in onze dromen onszelf zien in een parallel universum.
hmmmm mijn waldkorn is zoooo lekker!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
Frappuccino maken johh
En door al die bakmutsenhier heb ik lekker een zak broodmix bij de bakker gehaald. Nu mijn broodbakmachine nog afstoffen....
Hmm lekkerquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmmmm mijn waldkorn is zoooo lekker!
Oke rare gedachten, nooit over nagedacht zulke dingenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, moest er ineens aan denken.
Whehehehe.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:27 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik hoop niet dat dat zo is want dan is mijn ander-universum-ik echt een sloerie
Daar mag je me echt voor wakker makenquote:
quote:
Dat is lief van jequote:
Nee daar word ik niet moe vanquote:
whut?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is lief van je
[..]
Nee daar word ik niet moe van. Moest vanmiddag 2 slaapkamers "omdraaien" en zeil leggen en een kast afbreken
Nou gewoon, mijn zusje wilde de slaapkamer van m'n ma en m'n ma moet dus slaapkamer van m'n zusje hebben. Dus alle meubels incl. troep omruilenquote:
Soms ben ik dat welquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is lief van je
[..]
Nee daar word ik niet moe van. Moest vanmiddag 2 slaapkamers "omdraaien" en zeil leggen en een kast afbreken
lekker logisch ookquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou gewoon, mijn zusje wilde de slaapkamer van m'n ma en m'n ma moet dus slaapkamer van m'n zusje hebben. Dus alle meubels incl. troep omruilen
pfff ik zou echt zeggen 'als jij dat wil, ruil je het zelf maar om'quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou gewoon, mijn zusje wilde de slaapkamer van m'n ma en m'n ma moet dus slaapkamer van m'n zusje hebben. Dus alle meubels incl. troep omruilen
"30 euro per uur graag"quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
pfff ik zou echt zeggen 'als jij dat wil, ruil je het zelf maar om'
vrouwen en dingen tillenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
I knowquote:
Een halve meter meer ruimte en "het slaapt beter"quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lekker logisch ook![]()
![]()
wat moet je nou met een andere slaapkamer?
Mja vrouwen hé, zijn niet sterk genoegquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dus blijven ze maar lekker zitten waar ze zittenquote:
Dus jij wil niet mijn vloer leggen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
"30 euro per uur graag"
En er dan minimaal 3 dagen over doen
DAT zal ze leren, de schobbejakken
ik zou ze persoonlijk afzetten bij het gesticht, maar dat is puur mijn professionele opiniequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dus blijven ze maar lekker zitten waar ze zitten
quote:
30 euro per uurquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus jij wil niet mijn vloer leggen?
Ik vind dat ik best goed kan tillen :$quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:58 schreef rhubarbje het volgende:
Vrouwen kunnen een boel meer dan ze doen voorkomen
Correct, meestal vertikken ze het.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:58 schreef rhubarbje het volgende:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik zou ze persoonlijk afzetten bij het gesticht, maar dat is puur mijn professionele opinie
[..]
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:59 schreef AldoTheApache het volgende:
ik kan beter duwen dan dat ik kan tillen
quote:
Zo prijzig, jij.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
30 euro per uur
[..]
Ik vind dat ik best goed kan tillen :$
Komt omdat ik prijzig benquote:
Mietje ;squote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:01 schreef AldoTheApache het volgende:
ik kwam vandaag terug met 10000 kilo aan boodschappen, heb ik de tas over de grond lopen schuivenmeisje bij de deur keek me echt zo aan van wtf
ik hoef niet eens naar boven in mijn flatquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:03 schreef rhubarbje het volgende:
ik vind het ook wel fijn als de buurman aanbied mijn boodschappen naar boven te dragen hoor
maar zonder buurman kom ik er ook wel uit
Nee, niks.. JE BENT GEWOON SLAP!! Kom maar vechtenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik had een ikea tas vol met boodschappen
Klopt. Maar mannen vinden het ook best leuk om af en toe de galante ridder uit te hangen hoor.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:58 schreef rhubarbje het volgende:
oh ja tuurlijk! en ik vind het ook leuk als een man dat doet maar dan mag je daarna niet mopperenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:03 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Klopt. Maar mannen vinden het ook best leuk om af en toe de galante ridder uit te hangen hoor.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, niks.. JE BENT GEWOON SLAP!! Kom maar vechten
Nou.. Goedkope hoertjes bijvoorbeeld.. Die zijn goedkoop, niet prijzigquote:
linkse meisjesquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou.. Goedkope hoertjes bijvoorbeeld.. Die zijn goedkoop, niet prijzig
En breezersletjes
En mensen die vrijwilligerswerk doen ook
Need I go on?
quote:
Goed puntquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou.. Goedkope hoertjes bijvoorbeeld.. Die zijn goedkoop, niet prijzig
En breezersletjes
En mensen die vrijwilligerswerk doen ook
Need I go on?
quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kreeg zonet onverwachts bezoek en nu heb ik weer een jaarvoorraad aan kattenvoer voor mijn kat
1 miljoen kilo zalm?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kreeg zonet onverwachts bezoek en nu heb ik weer een jaarvoorraad aan kattenvoer voor mijn kat
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit ja!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat klikt alsof je je bezoek in stukjes hebt gehakt!
Bwahahahaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat klikt alsof je je bezoek in stukjes hebt gehakt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zalm had ik zelf wel opgegetenquote:![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
BwahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zalmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Zalm had ik zelf wel opgegeten![]()
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Zalmquote:
Als patat/friet?quote:
Nee, als een escalerende klauwquote:
Meisje meisje meisjequote:
Echt?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Meisje meisje meisje
Dm me je verjaardagdag en ik kom je iets lekkers brengen met zalm (no pun, voor de smeerlappen hier)
Eet je wel dierlijke producten?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:19 schreef rhubarbje het volgende:
Ik eet geen vlees en vis
maar omdat ik daar zo jong mee gestopt ben, zijn er heel veel dingen die ik nog nooit op heb:
eigenlijk alle vis, schaal en schelpdieren, cheeseburger, rosbief, chili con carne etc etc etc
waarom eet je dat allemaal niet?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:19 schreef rhubarbje het volgende:
Ik eet geen vlees en vis
maar omdat ik daar zo jong mee gestopt ben, zijn er heel veel dingen die ik nog nooit op heb:
eigenlijk alle vis, schaal en schelpdieren, cheeseburger, rosbief, chili con carne etc etc etc
je mag het wel voor mij makenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:20 schreef Dqod het volgende:
Oooohhh op die fiets
Ja nee, dan heeft dat niet zoveel nut om te maken voor je
jaquote:
Wat krijg ik er voor terug?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je mag het wel voor mij maken
omdat ik jong was en vol principes zatquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waarom eet je dat allemaal niet?
het was wel heel lief aangebodenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:20 schreef Dqod het volgende:
Oooohhh op die fiets
Ja nee, dan heeft dat niet zoveel nut om te maken voor je
Mijn eeuwige dankbaarheidquote:
Ok.. Maar op de heenweg ga ik even langs rhubarb dan hoor.. Ik las net dat we gingen tongenquote:
gewoon beginnen met een kroketjequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat ik jong was en vol principes zat
en nu nog wel een beetje maar nu zou ik het denk ik anders doen
maar na jaren geen vlees is het een heel gedoe om je lichaam er weer aan te laten wennen dus ik doe de moeite maar niet
wat is deze?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het was wel heel lief aangeboden
Als jij het nou eet, en daarna gaan we tongen, dan weet ik wel hoe het smaakt
Waarom post je met 2 accounts, Aldo?quote:
mag ik dan met jou tongen, dan weet ik hou rhubarb smaaktquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok.. Maar op de heenweg ga ik even langs rhubarb dan hoor.. Ik las net dat we gingen tongen
als ik nu iets krijg waar vlees in zat (soep met een vleesboulion of een verdwaalt spekje inderdaad) dan ben ik 3 dagen ziek johquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gewoon beginnen met een kroketjeZo heb ik mijn ex ook overtuigd
en de spekjes in de quiche viste ze er meteen uit![]()
Dit aanbod geldt niet voor mij?quote:
Godverquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mag ik dan met jou tongen, dan weet ik hou rhubarb smaakt
dat heet aanstelleritusquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als ik nu iets krijg waar vlees in zat (soep met een vleesboulion of een verdwaalt spekje inderdaad) dan ben ik 3 dagen ziek joh
dus ik ga geen kroket eten
quote:
dat is knap dan want het gebeurt als ik niet wist dat er vlees in zat (want anders zou ik het sowieso niet nemen)quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat heet aanstelleritus
[..]
vanavond als ik terug kom van de film?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:26 schreef Dqod het volgende:
Waar waren we..
Oh ja
Ja is goed, rhub, wanneer?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is knap dan want het gebeurt als ik niet wist dat er vlees in zat (want anders zou ik het sowieso niet nemen)
Welke film?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vanavond als ik terug kom van de film?
Prima.. Ik ga me even douchen zoquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vanavond als ik terug kom van de film?
ik proef geen vlees want dat vermijd ik dus juistquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb je daar ook last van als een vlees proeft?
sneuquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik proef geen vlees want dat vermijd ik dus juist
maar in een restaurant of zo gebeurt het vaak dat je bijv soep neemt en dat ze dan zeggen dat het vega is omdat er geen vlees in zit, maar dat het wel gemaakt is met rundvleesbouillon of zo
of bij de chinees krijg je dan sate saus waar ze gewoon de stokjes uit hebben gehaald maar die dus wel de hele tijd zo staat te sudderen
Dat proef ik dan niet, maar merk ik later wel
word je ook ziek als je iemand pijpt?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:32 schreef rhubarbje het volgende:
ach, ik mis het niet
ik weet niet eens meer hoe het smaakt
alleen als ik er op ga kauwen tijdens het pijpenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
word je ook ziek als je iemand pijpt?
oh snapquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
alleen als ik er op ga kauwen tijdens het pijpen
ook dat probeer ik te vermijden
douche zequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:34 schreef Dqod het volgende:
Hallelujah
Oh ja, ik ging douchen eh? Kusjes gr gr lobi hvj :$
Ja beter van wel jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
alleen als ik er op ga kauwen tijdens het pijpen
ook dat probeer ik te vermijden
Douchesequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:34 schreef Dqod het volgende:
Hallelujah
Oh ja, ik ging douchen eh? Kusjes gr gr lobi hvj :$
Sterktequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:37 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ga eten![]()
![]()
het ruikt in ieder geval wel lekker
pupquote:
het gaatquote:
ja toch? En met jou?quote:
ah ik moest vandaag weer.. Dodelijk saai. Wel 3 klanten geholpen. Wel 6,20 euro omgezet. Topdrukte!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zekers. Prima hoor; nog even genieten van het weekend en maandag weer werken
quote:
Oh, dat is minderquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ah ik moest vandaag weer.. Dodelijk saai. Wel 3 klanten geholpen. Wel 6,20 euro omgezet. Topdrukte!
ja, collega moest deze week draaien, en ik volgende week, maar ze ging een lang weekend weg, dus of ik deze dag er ook bij wilde pakken..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat is minderRare dag om te beginnen trouwens?
ah, niks van gezienquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had iets gepost wat in een ander topic moest
Ah op die fietsquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, collega moest deze week draaien, en ik volgende week, maar ze ging een lang weekend weg, dus of ik deze dag er ook bij wilde pakken..
goed hequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh help is die trut hier ook weer hoor
Schandalig dat Roy niet reageert!!quote:
die ligt zn matras te neuken denk ik.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schandalig dat Roy niet reageert!!
Ze waren sushi eten geloof ikquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die ligt zn matras te neuken denk ik.
hij en zn matras?quote:
Scharrel, matrasquote:
ik zag m met zn hercules dekbedovertrek al sushi bestellenquote:
Hercules? Ik vind hem meer een Disney Princesses typequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zag m met zn hercules dekbedovertrek al sushi bestellen
hoezo, ik zie m wel op hercules geilen hoor..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hercules? Ik vind hem meer een Disney Princesses type
Keizer Kusco!!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hoezo, ik zie m wel op hercules geilen hoor..
ik heb de film nooit gezienquote:
Ik ook niet, alleen de tekenfilmserie!quote:
ook niet, ik weiger naar gingers te kijkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook niet, alleen de tekenfilmserie!
Kijk even op mn fb naar de reactie van Y.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ook niet, ik weiger naar gingers te kijken
Die is tongen met rhubarje.quote:
Dit gaat stiekem over mij, hm?quote:
Ja maar ik durf niet zo goed want ik ben een heel onzeker meisje :$ :$ :$quote:
Ik ook.. Hopelijk hebben we steun aan elkander in deze zware tijden :$ :$quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja maar ik durf niet zo goed want ik ben een heel onzeker meisje :$ :$ :$
Kijk je wel uit kaneeltje?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga maar eens slapen denk ik.
Steken in mijn linker borstkas, dat kan niet goed zijn.
Fijn gevoel wel om mee te gaan slapenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bij een hartaanval straalt het uit naar je linker arm, of je dit dan nog leest weet ik niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ga morgen wel oppassen. Maar ben nu niet moe.quote:
Mja, iets van een kwartier nu.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fijn gevoel wel om mee te gaan slapen
Continu of niet?
Jakkes, ik had toch de huisartsenpost even gebeldquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga morgen wel oppassen. Maar ben nu niet moe.
Heb een half uur gewichten gedaan, heb serie gekeken, ben door mijn spullen gegaan en heb shit op marktplaats gezet. Heb een artikel gelezen, voetbal gekeken. discussie gevoerd.
Ben zo klaarwakker als ik ooit geweest ben.
[..]
Mja, iets van een kwartier nu.
NEE JIJ GAAT NU OPPASSENquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga morgen wel oppassen. Maar ben nu niet moe.
Heb een half uur gewichten gedaan, heb serie gekeken, ben door mijn spullen gegaan en heb shit op marktplaats gezet. Heb een artikel gelezen, voetbal gekeken. discussie gevoerd.
Ben zo klaarwakker als ik ooit geweest ben.
[..]
Mja, iets van een kwartier nu.
Mja, niet aan gedacht eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jakkes, ik had toch de huisartsenpost even gebeld
Ik pas op. Lig te wachten totdat de slaap komt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
NEE JIJ GAAT NU OPPASSEN
En neem een warm glaasje melk met honing of iets of dit of dat
Het is al minder, gelukkig.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:22 schreef Dqod het volgende:
En miss ook geen gek idee wat Vinneh zegt
Sorry Vin, was mijn tanden aan het poetsen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:30 schreef Vinniiee het volgende:
Huisartsenpost bellen dus, die lui hebben niet voor niets nachtdienst
En beter reageer je nog ff voordat we denken dat je een hartaanval hebt gehad oid
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry Vin, was mijn tanden aan het poetsen.
Ja datquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:30 schreef Vinniiee het volgende:
Huisartsenpost bellen dus, die lui hebben niet voor niets nachtdienst
En beter reageer je nog ff voordat we denken dat je een hartaanval hebt gehad oid
Nu al? Het is weekendquote:
Heeeeeeeeeeey.quote:
Ik ben best moe jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nu al? Het is weekend
Of moet je vroeg op morgen
Dan snap ik het helemaal.. Waar gaat de reis heenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben best moe ja
En vroeg.... wat is vroeg. Uitslapen is zeldzaam en moet nog een hoop dingen doen want maandag op vakantie.
Oh en mijn ex staat om 10 uur voor de deur dus mja vroeg...
Zou Fax best willenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja jesus fax ik ben je oppas niet hoor
Ik vertrouw mijn lichaam nooit zo.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:34 schreef Dqod het volgende:
Zolang je maar blijft luisteren naar mij.. Ik bedoel je lichaam :$
Ja waarom niet eigenlijk?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja jesus fax ik ben je oppas niet hoor
Oh, had verwacht dat je gillend zou wegrennen. Ja goed en met jou en je kinderarmpje?quote:
Dat je je geestquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vertrouw mijn lichaam nooit zo.
Dan is ie van: "He, neem nog een shotje goldstrike! Goed idee! Neem er nog 1!"
Gewoon... luisteren.... Is het beste voor jequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vertrouw mijn lichaam nooit zo.
Dan is ie van: "He, neem nog een shotje goldstrike! Goed idee! Neem er nog 1!"
Belgenlandquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan snap ik het helemaal.. Waar gaat de reis heen
Echt eh.. Zweep die jongen eens wat manieren inquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gewoon... luisteren.... Is het beste voor je.
Ja ook wel goedquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, had verwacht dat je gillend zou wegrennen. Ja goed en met jou en je kinderarmpje?
Ook alquote:
Kom maar met je zweepquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh.. Zweep die jongen eens wat manieren in
Ach 'ff' ertussenuitquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook alMijn ouders zijn net terug uit Belgie
Wel tof..![]()
Alsof ik ooit nuchter ben, kom nouquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kom maar met je zweep. Maar je gaat niet nuchter weer weg
.
Gvd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ook wel goed![]()
Ben m'n laatste stukjes brownies aan het wegsmikkelen![]()
Het armpje wordt een beetje onrustig...
OEH waar ? Ik woon ook onder eindhovenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uh ligt een beetje uit de richting. Meer richting onder Eindhoven faxman
We just aren't meant to bequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
weet ik. Het is goed gezelschap hoor
En ik ookmaar dat weet jij helemaal niet natuurlijk
Alsof dat helpt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh.. Zweep die jongen eens wat manieren in
Me like youquote:
Ik heb een dikke pukkel naast m'n neusquote:
Mol....quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
OEH waar ? Ik woon ook onder eindhoven. Wel nog net in NL, maar maar een paar km van belgenland af
.
Dat is vlakbijquote:
Moet jij eens oplettenquote:
I like me tooquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
weet ik. Het is goed gezelschap hoor
En ik ookmaar dat weet jij helemaal niet natuurlijk
Gezelligquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is vlakbij. Zijn we haast buren
.
Forum Opties | |
---|---|