SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:44 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Onbeperkt spareribs eten.Hebben meerdere tentjes.
ik ben veel te oud voor jouquote:
Hoe oud ben jij dan?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben veel te oud voor jou
waarom word er een fret gewassen in de OP?
owja die hebben wij hier ook 1! ooit 1x geweest... ze hadden wel een lekker kaas dingquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:44 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Onbeperkt spareribs eten.Hebben meerdere tentjes.
28 over een paar dagenquote:
Gebruik je fantasiequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben veel te oud voor jou
waarom word er een fret gewassen in de OP?
Ik denk dat er een hop Fok!ers op je verjaardag zullen komen hahaquote:
ooouuuud!quote:
Hmm oke, nja ergens op de A1 vind ik ook primaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is voor mij waarschijnlijk om, zal wel even kijken het lukt.
Voorband was 135 euro excl. arbeid.
Hij heeft ook beide tandwielen en de ketting vervangen.
[..]
Dat komt wel goed.
daarom zeg ik niet hoeveel dagenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:48 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Ik denk dat er een hop Fok!ers op je verjaardag zullen komen haha
Voor mij ben je een jonge blom hahaquote:
Ik ben net wakkerquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:48 schreef Fascination het volgende:
Een tt met goedemorgen aan het eind van de middag.
quote:
en hoe antiek ben jij dan wel niet?quote:
30quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en hoe antiek ben jij dan wel niet?
quote:
Oké, ik heb niets gezegd.quote:
Mannen worden knapper naarmate ze ouder wordenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:01 schreef Myraela het volgende:
Faxie is echt fucking oud, niet normaal.
dan vind je mij zeker bejaard...want ik ben 35....quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:01 schreef Myraela het volgende:
Faxie is echt fucking oud, niet normaal.
Misschien kom ik ooit nog eens aan de vrouw.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mannen worden knapper naarmate ze ouder worden
Het valt best meequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:03 schreef rhubarbje het volgende:
30 worden vind ik wel een beetje eng
maar goed, ik heb nog wat tijd
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:02 schreef F1978 het volgende:
[..]
dan vind je mij zeker bejaard...want ik ben 35....![]()
Jij bent al grijs zeker?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:02 schreef F1978 het volgende:
[..]
dan vind je mij zeker bejaard...want ik ben 35....![]()
ja dat moet wel in mijn geval, ben zelfs ook al druk bezig met mijn testament op te stellenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]heb je al een uitvaartverzekering?
echt? waarom?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:04 schreef F1978 het volgende:
[..]
ja dat moet wel in mijn geval, ben zelfs ook al druk bezig met mijn testament op te stellen
nou dat is het grappige, dat heb ik van mijn grootvader die genen, want hij is tot hoge leeftijd altijd donker gebleven, en kaal pas heel laat....grijs is nergens bij mij te bekennenquote:
nou omdat ik al een oude bok toch benquote:
oeh frietjesquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:05 schreef Faxie het volgende:
Ik ga weer even. Frietjes eten bij m'n ouders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |