Ja, daar hebben we er wel veel van jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alleen bootvluchtelingen zeker
Maar hier is het wel een groot probleem tijdens uitgaan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we er wel veel van jaEn ze leven in mensonterende omstandigheden
Maar das off-topic, ik was niet van plan om een bootvluchteling te gaan hosselen.
Geeft je de kans om als redder in nood in te springenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar hier is het wel een groot probleem tijdens uitgaan.
Als vrouw kun je geen 10 meter alleen lopen op een vrijdag of zaterdag avond of ze hangen om je heen.
En hoe denk je dat het hier gaat met al die macho Maltezers en latino's?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar hier is het wel een groot probleem tijdens uitgaan.
Als vrouw kun je geen 10 meter alleen lopen op een vrijdag of zaterdag avond of ze hangen om je heen.
Ook wel regelmatig gedaan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geeft je de kans om als redder in nood in te springen
Hier laten ze het niet zo snel merken. Dat kan zijn omdat ze het stiekem leuk vinden, of dat ze niet weten hoe ze het moeten laten zien. Of niet durven.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En hoe denk je dat het hier gaat met al die macho Maltezers en latino's?Maar de vrouwen hier zijn lang niet zo lijdzaam, als het ze niet bevalt laten ze het merken ook. En niet alleen dat, je loopt de kans dat de hele familie je opzoekt. En in dat geval kun je hulp van de politie gewoon vergeten. Tip van de dag, gedraag je gewoon sociaal, dan komt alles goed.
Alleen voor damens, klein publiek danquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:13 schreef Cue_ het volgende:
gast nu op de app "wil je me horen zingen?" (hij zingt in een band dacht ik)
ik: hoezo?
hij"ja zo ben ik, liedje zingen voor een dame"
Komende 2 dagen even uitrusten. Keihard feesten in de ELCID (introductieweek leiden idd), week erna feesten op Virgiel tijdens de Owee. De 24e naar Mysteryland. Weer een fatsoenlijk dagritme krijgen. Veel bodyweighttraining, op voeding gaan letten om nog die 5 kilo aan te komen. Daten met een aantal dames die ik ontmoet heb. Veel uit blijven gaan, en dan naar Praag om vanaf 0 een awesome leven op te gaan bouwen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:08 schreef ook_gek het volgende:
En hoe nu verder pope?
En het aller belangrijkste, je bent nu heel positief door alles. Er gaat een moment komen dat je tegenslagen in het leven krijgt. Hoe denk je dat je daar op gaat reageren. Daar hangt veel van af, kan je ongeacht wat je positieve houding houden? Of schiet je net zo snel als dat je naar positief bent gegaan het negatieve in wegens tegen slagen.
Oh. Dit zou ik wel afkappenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:13 schreef Cue_ het volgende:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:13 schreef Cue_ het volgende:
Goede vragen. Ik las ook dat hij leerde dat ie steeds meer wilde en dat dat hem niet alles brachtquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:08 schreef ook_gek het volgende:
En hoe nu verder pope?
En het aller belangrijkste, je bent nu heel positief door alles. Er gaat een moment komen dat je tegenslagen in het leven krijgt. Hoe denk je dat je daar op gaat reageren. Daar hangt veel van af, kan je ongeacht wat je positieve houding houden? Of schiet je net zo snel als dat je naar positief bent gegaan het negatieve in wegens tegen slagen.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:13 schreef Cue_ het volgende:
Mensen vinden het meestal zeer fijn om over hunzelf te praten. Dus toon interesse in de ander en stel vragen om de ander te leren kennen. Dat geldt zowel voor meisjes als jongens.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:22 schreef Boterbartje het volgende:
Vinden meisje het leuk als je allerlei dingen vraagt? Komt dat geïnteresseerd over of een beetje vervelend?
Fijn voor je Pope. Dat vind ik serieus blij om te horen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:03 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Om te beginnen. Deze challenge is de beste beslissing die ik ooit gemaakt heb in m’n leven.
[...] De afgelopen 30 dagen ben ik zoveel dichter bij de persoon gekomen die ik altijd al heb willen zijn.
Goed om te horen keren! Vooral Praag, geniet ervan!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:16 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Komende 2 dagen even uitrusten. Keihard feesten in de ELCID (introductieweek leiden idd), week erna feesten op Virgiel tijdens de Owee. De 24e naar Mysteryland. Weer een fatsoenlijk dagritme krijgen. Veel bodyweighttraining, op voeding gaan letten om nog die 5 kilo aan te komen. Daten met een aantal dames die ik ontmoet heb. Veel uit blijven gaan, en dan naar Praag om vanaf 0 een awesome leven op te gaan bouwen.
M'n downs heb ik zeker gehad, zelfs in deze 30 dagen. M'n resultaten heb ik bewust niet gepost, omdat ik hier het minste waarde aan hecht. Zolang ik me blijf focussen op m'n persoonlijke groei, kan ik die tegenslagen prima verwerken.
Wat is dit?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:13 schreef Cue_ het volgende:
Jaah hij heeft echt hulp nodig. Krijg net zo'n WAfoto toegezonden van m. Onder het mom van "gekkigheid"quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:50 schreef Barbusse het volgende:
Wat is dit?Misschien kan hij beter in dit topic posten dan jij
Whehehehe.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jaah hij heeft echt hulp nodig. Krijg net zo'n WAfoto toegezonden van m. Onder het mom van "gekkigheid"
Een lekker gekke foto terug 'WAen' met daarin een briefje waarop staat "KTXBAI"quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehehehe.Hoe ga je dit straks afkappen?
In het voorgaande jaar heb ik ongeveer alle pickup video's wel gezien. Alle programma's van RSD, the daygame blueprint, en nog wat freetour stuff op het internet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:40 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Fijn voor je Pope. Dat vind ik serieus blij om te horen.
Vraagje, hoe heb jij het aangepakt?
Behalve er op uit gaan en doen, heb je ook nog verder dingen gedaan? Bijvoorbeeld gelezen of iets dergelijks om te weten hoe je het moest aanpakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |