abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 16:02:45 #1
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129868539

Wat?

Dit topic is voor leuke versiertips. "Ik zie een leuk persoon, maar hoe krijg ik die zover dat hij/zij wat met me gaat drinken", bijvoorbeeld. Ongedwongen leuke tips en wie weet verslagjes.

Het PUA topic heb ik hernoemd: R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #6
Wil je vooral je 'game' oefenen en je 'core versterken' of wat dan ook, en heb je minder behoefte aan gerichte versiertips, maar wil je gewoon via versieren als een soort van activiteit/hobby je zelfvertrouwen opkrikken, post dan daar.

Ieder z'n voorkeur, maar dít topic gaat NIET meer vervuild worden met 'maar als je geen 20 vrouwen aanspreekt in een club dan leef je niet/faal je'. Dat bewaar je maar voor het andere topic. Dat soort posts gaan hier gewoon verwijderd worden.

------------------------------------------------------------------------------------
Geen slowchat hier!
Dit is ook geen PUA-topic!

Filosofeer hier verder over de methodiek van het menselijke baltsgedrag.

[ Bericht 30% gewijzigd door motorbloempje op 09-08-2013 16:05:08 ]
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 16:03:34 #2
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129868568
Een stukje evaluatie over de afgelopen weken:

Om te beginnen. Deze challenge is de beste beslissing die ik ooit gemaakt heb in m’n leven. Toen ik hiermee begon had ik geen flauw idee dat ik zo veel zou kunnen groeien als persoon in 30 dagen. Dit is me eigenlijk nog veel meer waard dan m'n succesjes bij vrouwen. Ik heb meer zelfvertrouwen, laat me veel minder beïnvloeden door meningen van anderen, en kan makkelijker mezelf zijn in elke situatie. Nog belangrijker echter: Ik heb eindelijk weer de volledige overtuiging dat als ik mezelf ergens toe zet, dat ik slaag.

Mijn hele sociale wereld is op op z'n kop gezet. Betere relaties met m'n familie, vriendschappen die sterker geworden zijn, en vooral heel veel nieuwe toffe mensen ontmoet. Hele simpele dingen als populaire meisjes van m'n middelbare school waar ik gewoon relaxt mee kan praten nu, proppers die jou gebruiken om even een pauze te nemen van hun werk, een random meisje in de trein waar je een superleuk gesprek mee hebt, tantoebrede gasten op het strand die je een muscle up leren. Eerder viel dit allemaal ver buiten mijn wereld, nu zit ik er middenin. Bovendien voelt het zo extreem natuurlijk en normaal, dat ik niet snap waarom ik vroeger zo moeilijk deed. Er is zoveel positiviteit in m'n leven op dit moment. Dit straal ik blijkbaar uit, want bijna elke bekende die ik tegenkom geef ik een goed gevoel mee.

Nadat ik hoorde dat ik geaccepteerd was in Praag, en de oorzaak van m'n knieproblemen gevonden was, had ik echt het gevoel alsof alles klikte in m'n leven. Goede relaties met vrienden/familie, keuze in de vrouwen waar ik mee omga, sportieve prestaties, een druk sociaal leven, doelen die ik succesvol nastreef. Ik zou niet weten wat er nog bij zou moeten. De afgelopen 30 dagen ben ik zoveel dichter bij de persoon gekomen die ik altijd al heb willen zijn. Hierdoor ben ik bijna elke dag wakker geworden met een awesome gevoel:)

Meerdere dames waar ik vroeger alleen maar van kon dromen, accepteren mij volledig voor wie ik ben. En voelen zich bovendien eindelijk ook eens seksueel aangetrokken tot me, in plaats van het 'ik vind je heel aardig' verhaal. Een hiervan gaat sparen om me op te komen zoeken in Praag volgend jaar, echt zo tof. Leiden en fysiek worden zijn eigenlijk de enige theorie die ik toegepast heb. Ik hoef dames niet te neggen of routines op ze los te laten. Het enige wat ik moet doen is comfortabel mezelf zijn in hun omgeving.

De laatste paar dagen voelde ik me vrij leeg omdat ik steeds maar meer wilde, maar als ik dit zo typ besef ik me dat ik zeer tevreden mag zijn. Ik kan nog steeds een hoop groeien, maar van de reis ga ik zeker genieten! Om te beginnen met de ELCID volgende week :)
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_129868570
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:52 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Alleen bootvluchtelingen zeker :')
Ja, daar hebben we er wel veel van ja :') En ze leven in mensonterende omstandigheden -O- Maar das off-topic, ik was niet van plan om een bootvluchteling te gaan hosselen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 16:04:48 #4
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129868609
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 16:03 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, daar hebben we er wel veel van ja :') En ze leven in mensonterende omstandigheden -O- Maar das off-topic, ik was niet van plan om een bootvluchteling te gaan hosselen.
Maar hier is het wel een groot probleem tijdens uitgaan.
Als vrouw kun je geen 10 meter alleen lopen op een vrijdag of zaterdag avond of ze hangen om je heen. :')
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 16:07:54 #5
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_129868703
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Als vrouw kun je geen 10 meter alleen lopen op een vrijdag of zaterdag avond of ze hangen om je heen. :')
Geeft je de kans om als redder in nood in te springen
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 16:08:09 #6
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129868708
En hoe nu verder pope?

En het aller belangrijkste, je bent nu heel positief door alles. Er gaat een moment komen dat je tegenslagen in het leven krijgt. Hoe denk je dat je daar op gaat reageren. Daar hangt veel van af, kan je ongeacht wat je positieve houding houden? Of schiet je net zo snel als dat je naar positief bent gegaan het negatieve in wegens tegen slagen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 16:08:25 #7
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129868720
Elcid is de Leidse introductie toch, Pope? Heb m'n vraagtekens bij de manier waarop je dit aanpakt (sowieso moet je dat constante gebruik van die Engelse termen achterwege laten) maar het gaat er uiteraard alleen maar om dat je gelukkig bent. En wat ik of anderen daar van vinden moet jou natuurlijk geen reet uitmaken.

Wat dat betreft ben je hartstikke prima bezig. Veel plezier op de Elcid, als de vrouwen ergens makkelijk te versieren zijn is het wel met introductiedagen. ;)
Gourmetten of steengrillen?
pi_129868739
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

En hoe denk je dat het hier gaat met al die macho Maltezers en latino's? _O- Maar de vrouwen hier zijn lang niet zo lijdzaam, als het ze niet bevalt laten ze het merken ook. En niet alleen dat, je loopt de kans dat de hele familie je opzoekt. En in dat geval kun je hulp van de politie gewoon vergeten. Tip van de dag, gedraag je gewoon sociaal, dan komt alles goed. :P
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 16:13:25 #9
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129868868
gast nu op de app "wil je me horen zingen?" (hij zingt in een band dacht ik)
ik: hoezo?
hij"ja zo ben ik, liedje zingen voor een dame"
:')
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 16:13:46 #10
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129868880
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 16:07 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Geeft je de kans om als redder in nood in te springen
Ook wel regelmatig gedaan.

quote:
10s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 16:08 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En hoe denk je dat het hier gaat met al die macho Maltezers en latino's? _O- Maar de vrouwen hier zijn lang niet zo lijdzaam, als het ze niet bevalt laten ze het merken ook. En niet alleen dat, je loopt de kans dat de hele familie je opzoekt. En in dat geval kun je hulp van de politie gewoon vergeten. Tip van de dag, gedraag je gewoon sociaal, dan komt alles goed. :P
Hier laten ze het niet zo snel merken. Dat kan zijn omdat ze het stiekem leuk vinden, of dat ze niet weten hoe ze het moeten laten zien. Of niet durven.
In veel gevallen snappen ze het ook niet. Dan is het 20 keer: "Nee, ga weg. Ik ga naar huis"
En dan nog lopen ze er achter aan om te vragen of ze met hem meegaat.

Wat dat betreft is het wel moeilijk, het zien wanneer je kans maakt. Ik ben daar wel beter in geworden de laatste jaren. Ik heb sneller in de gaten wanneer ik door moet gaan, maar ik heb toch de indruk dat ik nog veel signalen mis.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 16:15:41 #11
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129868933
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 16:13 schreef Cue_ het volgende:
Alleen voor damens, klein publiek dan :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 16:16:06 #12
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129868952
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 16:08 schreef ook_gek het volgende:
En hoe nu verder pope?

En het aller belangrijkste, je bent nu heel positief door alles. Er gaat een moment komen dat je tegenslagen in het leven krijgt. Hoe denk je dat je daar op gaat reageren. Daar hangt veel van af, kan je ongeacht wat je positieve houding houden? Of schiet je net zo snel als dat je naar positief bent gegaan het negatieve in wegens tegen slagen.
Komende 2 dagen even uitrusten. Keihard feesten in de ELCID (introductieweek leiden idd), week erna feesten op Virgiel tijdens de Owee. De 24e naar Mysteryland. Weer een fatsoenlijk dagritme krijgen. Veel bodyweighttraining, op voeding gaan letten om nog die 5 kilo aan te komen. Daten met een aantal dames die ik ontmoet heb. Veel uit blijven gaan, en dan naar Praag om vanaf 0 een awesome leven op te gaan bouwen.

M'n downs heb ik zeker gehad, zelfs in deze 30 dagen. M'n resultaten heb ik bewust niet gepost, omdat ik hier het minste waarde aan hecht. Zolang ik me blijf focussen op m'n persoonlijke groei, kan ik die tegenslagen prima verwerken.
pi_129868994
quote:
Oh. Dit zou ik wel afkappen :')
Ja doei.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 16:20:17 #14
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129869070
quote:
sommige mannen :N
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 16:24:17 #15
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129869217
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 16:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Oh. Dit zou ik wel afkappen :')
Dat dacht ik dus ook :')
pi_129869381
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 16:08 schreef ook_gek het volgende:
En hoe nu verder pope?

Goede vragen. Ik las ook dat hij leerde dat ie steeds meer wilde en dat dat hem niet alles bracht :D Dat heb ik ook proberen duidelijk te maken :D
pi_129869437
quote:
:') _O-

Vraag of hij het refrein met een extra geile stem kan zingen
pi_129869498
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:22 schreef Boterbartje het volgende:
Vinden meisje het leuk als je allerlei dingen vraagt? Komt dat geïnteresseerd over of een beetje vervelend?
Mensen vinden het meestal zeer fijn om over hunzelf te praten. Dus toon interesse in de ander en stel vragen om de ander te leren kennen. Dat geldt zowel voor meisjes als jongens.

Tips voor een leuk gesprek zijn:
1. stel vragen aan de ander
2. luister naar het antwoord
3. herken het onderwerp van het antwoord en ga daar op verder
4. voer het gesprek ook non-verbaal (knikken met je hoofd, oogcontact houden, af en toe instemmend ja of hmm zeggen, etc).

wat je niet moet doen:
- na het antwoord van de ander een vraag stellen over een compleet ander onderwerp (zie tip 3)
- alleen maar over jezelf praten. Een goed gesprek is als een ping pong spelletje. Speel de bal steeds terug naar de ander en stel weer een vraag om wat van de ander te weten te komen.
pi_129869734
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 16:03 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Om te beginnen. Deze challenge is de beste beslissing die ik ooit gemaakt heb in m’n leven.
[...] De afgelopen 30 dagen ben ik zoveel dichter bij de persoon gekomen die ik altijd al heb willen zijn.
Fijn voor je Pope. Dat vind ik serieus blij om te horen.

Vraagje, hoe heb jij het aangepakt?
Behalve er op uit gaan en doen, heb je ook nog verder dingen gedaan? Bijvoorbeeld gelezen of iets dergelijks om te weten hoe je het moest aanpakken?
pi_129870011
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 16:16 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Komende 2 dagen even uitrusten. Keihard feesten in de ELCID (introductieweek leiden idd), week erna feesten op Virgiel tijdens de Owee. De 24e naar Mysteryland. Weer een fatsoenlijk dagritme krijgen. Veel bodyweighttraining, op voeding gaan letten om nog die 5 kilo aan te komen. Daten met een aantal dames die ik ontmoet heb. Veel uit blijven gaan, en dan naar Praag om vanaf 0 een awesome leven op te gaan bouwen.

M'n downs heb ik zeker gehad, zelfs in deze 30 dagen. M'n resultaten heb ik bewust niet gepost, omdat ik hier het minste waarde aan hecht. Zolang ik me blijf focussen op m'n persoonlijke groei, kan ik die tegenslagen prima verwerken.
Goed om te horen keren! Vooral Praag, geniet ervan! ^O^
pi_129870045
quote:
Wat is dit? :') Misschien kan hij beter in dit topic posten dan jij :')
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 17:28:15 #22
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129871047
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 16:50 schreef Barbusse het volgende:

Wat is dit? :') Misschien kan hij beter in dit topic posten dan jij :')
Jaah hij heeft echt hulp nodig. Krijg net zo'n WAfoto toegezonden van m. Onder het mom van "gekkigheid" :')
pi_129871082
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 17:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jaah hij heeft echt hulp nodig. Krijg net zo'n WAfoto toegezonden van m. Onder het mom van "gekkigheid" :')
Whehehehe. :') Hoe ga je dit straks afkappen? :7
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_129871098
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 17:29 schreef Fascination het volgende:

[..]

Whehehehe. :') Hoe ga je dit straks afkappen? :7
Een lekker gekke foto terug 'WAen' met daarin een briefje waarop staat "KTXBAI"
Ja doei.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 18:56:10 #25
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129873202
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 16:40 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Fijn voor je Pope. Dat vind ik serieus blij om te horen.

Vraagje, hoe heb jij het aangepakt?
Behalve er op uit gaan en doen, heb je ook nog verder dingen gedaan? Bijvoorbeeld gelezen of iets dergelijks om te weten hoe je het moest aanpakken?
In het voorgaande jaar heb ik ongeveer alle pickup video's wel gezien. Alle programma's van RSD, the daygame blueprint, en nog wat freetour stuff op het internet.

Als ik het opnieuw zou doen zou ik alleen Flawless natural kijken, en het allemaal meteen gaan toepassen. Je hebt geen technieken nodig. Gewoon ''Hey whatsup, ik ben dyna'', of ''Yooo jij bent fucking cute, hoe heet je''. Zo doe je ervaring op, en zie je vanzelf wat werkt en niet.

[ Bericht 23% gewijzigd door Pope-of-Dope op 09-08-2013 19:03:17 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')